קניתי אצלהם מייבש כביסה
לא היה להם המוצר במלאי, ונאלצתי לשדרג ב200 ש"ח
אמורים היו לאסוף את המייבש הישן בזמן ההובלה
המוביל שהגיע (ראלקו) הגיע באיחור, צעק שהוא ממהר ולא אסף את המייבש הישן או התקין את החדש.
טען שרק מתקין צריך להתקין את החדש. ראלקו גם שלחו הודעה לתיאום מתקין.
אחרי כמה ימי המתנה נוספים, שלחו הודעה שיגיע מתקין לכתובת לא רלוונטית ואין איך לשנות כתובת או עם מי לדבר.
לאחר מספר ניסיות כושלים לדבר עם מישהו מטעם היבואן חזרתי לחנות שם הודיעו לי שלא צריך בכלל התקנה ואפשר לחבר לבד.
לגבי האיסוף מופיע אצלהם באתר, (בלשונית חבויה הדורשת הקלקה כדי לראות) " פינוי מוצר ישן מתבצע בחינם עפ"י תנאי חוק פינוי פסולת אלקטרונית" לדברי מנהל השירות אילן אני אמור הייתי לעשות גוגל, לבדוק את החוק ולגלות שצריך להוציא את המייבש הישן לפתח הבית. ובגלל שלא עשיתי זאת פינוי המייבש הישן יהיה בתוספת תשלום... ביקשתי לבטל עיסקה ואז רצו דמי ביטול ודמי הובלה... בסוף החלטתי להשאר עם המוצר ולהתקין אותו לבד כפי שהמליצו בחנות (מקווה שהוא יהיה תקין)
ממליץ לא לרכוש בחנות כזו ולהתרחק ממוצרים שראלקו הוא נותן השירות שלהם