
הגענו לרכוש 2 מכשירים לילדים.. קיבלנו ייעוץ מקצועי, ענייני, בנחת למרות העומס בחנות ( יום שישי!) . יצאנו מאוד מרוצים ובתחושה טובה

הגענו לרכוש 2 מכשירים לילדים.. קיבלנו ייעוץ מקצועי, ענייני, בנחת למרות העומס בחנות ( יום שישי!) . יצאנו מאוד מרוצים ובתחושה טובה

אדיבים, יעילים וזריזים. הסבירו בפשטות את האפשרויות מבחינת יבואנים ומבצעים, נתנו מטען מתנה. באתי בגלל המחיר וקיבלתי שירות מעולה.

ממליץ מאוד על החנות הזאת, רכישה קלה ומהירה, שירות מעולה ואספקה מיידית, התקשרו לאמת את הרכישה ודאגו שמכשיר יגיע בהקדם. תודה רבה

קיבלתי שרות מהיר ומקצועי לאחר עמידה קצרה בתור,המליצו על מכשיר אחר באותו מחיר שכביכול טוב יותר,רכשתי לבסוף את המכשיר שרציתי,מרוצה מאוד.

אחלה שירות מחירים טובים , קניתי פלאפון של גוגל ומאוד מרוצה מהקנייה אצל הייטקסטור ביהוד

אחלה שירות, שירות מהיר ויעיל, מענה יחסית מהר, המוצר הנל הגיע בזמן וללא שום עיכובים

מקום המתמחה במשחקי וידאו. מאוד מקצועי ושירות הלקוחות טוב ואדיב. מבדיקה שערכתי במספר חנויות, המחיר ללא תחרות.

מומלצים בחום! קניתי פלאפון ונתנו שירות טוב ללא שום בעיה. המליצו לי על מספר דגמים.

אחלה. שירות מהיר וטוב. עשו הנחה על השליחות כדי שיגיע מהר. הגיע תקין ועם מגן זכוכית

ממליצה מאוד על החנות ועל השירות המדהים!!! באנו לחנות וישר עזרו לנו לצאת מרוצים !

חזר אלי נציג , עזר בהכל היה אמין והציע דברים לפי הצורך שלי. לא היה פער בין מה שפורסם באתר לבין השיחה בטלפון. שירות טוב , מחיר טוב , חוויית קניה טובה ממש

הזמנתי טלפון סלולרי לבת שלי דרך האתר, כבר למחרת חזרו אלי כדי לעבור על פרטי ההזמנה ויום לאחר מכן כבר קיבלתי את הטלפון. השרות היה אדיב ומהיר

ביצעתי הזמנה באתר, ותוך זמן קצר התקשרו אלי מהחנות לסגור את הפרטים. בגלל הדחיפות ביקשתי לאסוף את המוצר מהחנות, וכך אכן עשיתי בצורה קלה ונוחה. השירות היה מצוין, המחיר הכי טוב, והמוצר במצב מושלם. אשמח לשוב ולקנות אצלם.

שירות טוב בטלפון. המשלוח הגיע מהר, והכל כמו שהזמנתי. גם המחיר הוגן. אני מרוצה וממליץ.

קניתי סמסונג גלקסי s22 וכן מספר מוצרים נלווים. בחנות יש מגוון מוצרים, איכות גבוהה ושירות מהיר ומעולה.

מספר אחת בארץ נקודה.שירות יוצא מהכלל.רצון רב לעזור ולנתב את הלקוח לדבר הנכון עבורו.פשוט צוות של אלופים אחד אחד.

המוכר היה אדיב ונחמד,בעל ידע . עזר והמליץ ,בהחלט חוייה נחמדה סניף טוב. נחזור שוב

קנייה פשוטה ויעילה (שני טלפונים ניידים) התקשרו לאחר תקופה לשאול שהכל תקין ואני מרוצה. חוויה טובה ושירות יעיל.

מקום מעולה עם שירות מעולה מחירים הכי זולים בארץ רכשתי דרכם s22 ultra דרך האתר וכבר באותו יום אספתי אותו

וואוו שירות מעולה ,מהיר,מקצועי הגיע אליי לאחר יומיים עם שליח עד הבית זה פעם שניה שאני רוכשת מכשיר מitechstore וממש מרוצה 😃❤️

שירות טוב. מחיר הוגן. כבר קנינו כאן בעבר ונחזור שוב. חנות שעונה לצרכים שלנו. תודה

רכשתי נייד שיאומי רדמי 11 בסניף יהוד . תודהה רבה אחלה שירות אחלה מחיר אחזור שוב

שירות מהיר, שאלו שאלות מדויקות על מנת לוודא שהמוצר הוא אכן מה שנדרש. משלוח מהיר מאוד, מחיר מצוין

שרות מצוין מחירים טובים מאוד קניתי כבר מס׳ פעמים בחנות ותמיד יצאתי מרוצה מומלץ מאוד

השירות על הפנים אני מחודש 12 רכשתי סוניפלייסטשן 5 ומשקפי vr2 קיבלתי משחקים מתנה אך המשחקים לא תומכים מאז ועד היום אני מנסה להחליף את המשחקים בהתחלה ניסו להפנות את הבעיה למרכז תמיכה של סוני ליבואן כביכול וגם שם לקח לי כמה ימים להשיא את הבן אדם ואז הפנה אותי לעוד מרכז תמיכה ואז נסעתי עד לחיפה מכרמיאל כדי לשלוח את הדיסקים להדיקה אחרי שבועיים נסעתי בחזרה לחיפה לקחת את הדיסקים אמרו שהם תקינים כל זה על חשבון הזמן שלי והדלק שלי ניסיתי אותם שוב אך לצערי הרב אין כלום כמובן כל הזמון הזה אמרו לי לשלוח הודעה במייל ואז המנהל יחזור אליך ברוך השם המנהל נזכר לחזור אלי אחרי שבוע וחצי אם לא יותר והפתרון שלו היה או לשלוח את המשחקים בדואר או להגיע ליהוד שלחתי אותם בדואר מ ה 2.1 כבר הושאר שתי הודעות מהדואר על פריט ואני הייתי צריך להתקשר לסניף כדי להגיד להם שהדואר ממתין לכם לכו למשוך את זה כמובן שעד היום זה לא נעשה קיצר זו החוויה שלי איתכם לכן אני לא ממליץ לאף אחד לקנות מאצלכם כי השירות שלכם לא ואוו