
משלוח מהיר , מוצרים איכותיים ... אחלה שירות ואחלה מחירים . מה עוד אפשר לבקש ?

משלוח מהיר , מוצרים איכותיים ... אחלה שירות ואחלה מחירים . מה עוד אפשר לבקש ?

קיבלתי די מהר - תוך 9 ימים מתאריך רכישה. תאריך פג תוקף בעוד שנה וחצי - בסדר גמור

קניה מצוינת - רכשתי כבר מספר פעמים במחסני דיו, גם מהזולים בזאפ וגם אמינים ומהירים. כל הכבוד.

הזמנתי טלפון שולחני ב 29.90 ש"ח. שזה סכום שהם כותבים באתר שהם לא מתחייבים לגבי המשלוח כי אין מספר חבילה. לאחר שעבר זמן ולא הגיע, התקשרתי אליהם וקיבלתי זיכוי לכרטיס אשראי בלי בעיה, למרות שכאמור לא היו מחוייבים. הופתעתי לטובה כי ציפיתי לתשובה של אין ביטוח וכו'. ישר כח על השירות.

רכשתי ערכת צבעים למדפסת HP . שירות מהיר, אמין וזול התקבל ממש תוך יומיים יישר כח

פשוט יעיל ומדויק',התחייבות למשלוח בתוך 21 יום כתלות במהירות דואר ישראל ,הגיע בתוך 8 ימים כשגיליתי לאחר מספר חודשים שחלק מהמשלוח לא התאים מיד וללא היסוס נשלחו אלי הראשים המתאימים -שרות נפלא

שבועיים עד שקיבלתי אפילו מייל שהוא נשלח. סך הכל 3 שבועות עד שזה הגיע. לא השתמשתי בו עדיין, אבל נראה בסדר. הם לא שלחו לי קבלה ואין דוא"ל להתלונן

הזמנתי דיו מקורי של HP. המשלוח היה מהיר, המוצר היה מעולה. זו לא הפעם הראשונה שאני מגיעה שם ותמיד הייתי מרוצה.

קניתי דיו שחור וצבעוני. קיבלתי תוך 3 ימים עם שליח. מחיר סביר ביותר. בטוח אקנה שוב.

קניתי במחסני דיו 4 מחסניות דיו (שחור ו-3 צבעים) HP 903XL. ההזמנה היתה במוצאי שבת, והסחורה היתה אמורה להגיע הביתה עם שליח עד יום שלישי. בפועל, כבר ביום שני בבוקר הגיעה החבילה עם שליח הביתה! זו חוויית קניה מצוינת. כל הכבוד!

נגמר לי הדיו במדפסת HP. מדובר בארבעה ראשים מקוריים. ניגשתי לחנות שלי, והמחיר היה גבוה עבורי. סירבתי לקנות חיקוי לא מקורי. גיגלתי קצת, והגעתי ל"מחסני דיו". אתר נוח ומפורט. הזמנתי, אך עם חשש מסויים, בכל אופן לא מכיר אותם. אבל המחיר שלהם "קנה" אותי. כמעט 100 שקלים פחות ממה שדרשו ממני בחנות שלי. תוך פחות מ 48 שעות הדיו היה בביתי עם שליח עד הדלת, וארוז היטב. מאמין שגם בפעם הבאה אשתמש ב"מחסני דיו".

אמרו 5 ימי עבודה, הגיע אחרי יומיים. בדיוק המוצר שהוזמן. גם המחיר לגמרי אטרקטיבי. ארכוש שוב ללא ספק.

הזמנה נוחה ומהירה. משליח מהיר. איכות הצבע שרכשתי טובה מאוד. זו לא הפעם הראשונה שאני מזמינה, ותמיד יצאתי מרוצה.

הזמנתי קסטת דיו שחורה אורגינלית למדפסת hp. ההזמנה הגיעה בזמן מהיר חיברתי והכל היה תקין.

הזמנתי באתר אינטרנט.תוך 3 ימים המוצר הגיע אלי.תענוג. המחיר הי מעולה,המוצר הגיע במהירות,איכות טובה.מי צריך יותר מזה?

הזמנתי דיו באתר, היה אמור להגיע עד תאריך מסוים. לא הגיע. עכשיו אני 3 ימים אחרי הזמן המשוער. פתחתי קריאה באתר החברה לפני יום, בנתיים אין תגובה. מנסה לתפוס את שירות לקוחות, לא עונים. בנתיים קפצתי לחנות אחרת וקניתי קצת יותר יקר אבל מאוד פשוט. בסהכ דיו.. לא אמור להיות כלכך מסובך. בנתיים חזרו אלי משרות הלקוחות אמרו לי להיות זמין לעדכונים בשעה הקרובה אבל עבור כבר 3 שעות ועדיין כלום. כל הרעיון היה לקבל את המוצר תוך 4 ימים כמובטח באתר

שירות לקוחות מעולה! שלחו לי ראש דיו בצבע הלא נכון, התקשרתי ותוך יומיים הגיע שליח עד הדלת והחליף לי לצבע הנכון. פשוט אלופים אין ספק שאקנה מהם גם בעתיד

חנות דיו למדפסות אונליין הכי זולה שאני מכירה, אתר ידידותי למשתמש, שרות אדיב ומהיר. (דיברתי איתם גם בטלפון).

הרכישה באתר נוחה מאוד , יש כמה סוגי משלוחים , אני בחרתי משלוח חינם, תוך שבוע המשלוח הגיע אלי. סה"כ חוויה טובה מאוד

הזמנתי טונר ביום חמישי והגיע לשביעות רצוני כבר ביום ראשון למרות שציפיתי שיגיע רק ביום רביעי.. הטונר מקורי והמחיר הוגן ביותר

הזמנה פשוטה וקלה. משלוח חינמי מהיר ונוח. מקבלים עדכון במייל על כל שלב בתהליך. מחיר הוגן

קניתי סט דיו צבעוני חילופי למדפסת Brother LC 123. הגיע מהר ובמחיר טוב. זו פעם שנייה שאני קונה ומרוצה

המחיר היה טוב מאוד. לא הספיקו לעבור אפילו 24 שעות מרגע ההזמנה, והמשלוח כבר היה אצלי.

המחיר, האמינות, הם עומדים על המילה. רכשתי מוצר והיה לו פגם פנימי ביצור, החליפו לי מיד !! זה מה שהביא אותי לחזור ולרכוש אצלם!!

הזמנתי באינטרנט דיו למדפסת. הייתה לי שאלה לגבי הסוג, ענו לטלפון במהירות ומקצעויות. המוצר הגיע תוך יומיים בדואר רשום, שירות מצוין!