
שירות מקצועי ואדיב. המוכר ענה על כל השאלות בסבלנות ועזר לי במהלך כל הרכישה. המחירים טובים. ממליץ

שירות מקצועי ואדיב. המוכר ענה על כל השאלות בסבלנות ועזר לי במהלך כל הרכישה. המחירים טובים. ממליץ

הצוות בחנות היה שירותי ומועיל, סייע בבחירת טלפון נייד מתאים ואיכותי בהתאם לצורכי הלקוח והתקציב

חנות מקסימה עם אנשים מקסימים. קיבלתי הסבר ושרות ברמה אחרת. והמחירים.... הכי זולים בארץ!! מבטיחה!

רכשתי מכשיר סלולרי סמסונג a13 ובנוסף מגן מסך וכיסוי סיליקון. קיבלתי שירות טלפוני אדיב ומקצועי. המכשיר הגיע תוך זמן קצר עד הבית.

המוכרים מאוד מקצועיים ואדיבים, קניתי טאבלט המוכרים עזרו לי עם המלצות טובות, פעם שניה שאני קונה אצלהם וגם בפעם הבאה אחזור

אחלה חנות, קונה בה כבר לא פעם ראשונה ונשאר מרוצה בכל פע. מוצרים איכותיים, מחירים מעולים ומשלוח מהיר.

שירות לקוחות גרוע, שילמתי על משלוח אקספרס, המשלוח אמור להתקבל בין 1 ל-5 ימי עסקים. ההזמנה נעשתה ב-15/2/23, היום ה-27/2/23 וההזמנה טרם סופקה, עברו כבר 8 ימי עסקים.

הזמנתי גלקסי S20 FE - הגיע תוך כמה ימים (פחות ממה שרשום באתר). המכשיר הגיע עם איזה באג בשעון שהפריע להגדרות הראשוניות שלו. טלפון לנציג השירות שהציע מיד פתרון.

רכשתי בחנות טלפון סלולרי. קיבלתי שירות אדיב ויעיל . המוכרים אדיבים ומסבירים בבהירות לשביעות רצוני.

המחיר מעולה. הצוות טיפל בצורה מקצועית ויהיו סבלניים ואדיבים מאד. אספקה מהיום למחר. ממליץ בחום!!!

שירות מצויין למוכר היה ידע רב ובקיא עזר לי מאוד מחיר מצויין וזול תודה רבה🫶🏻

משלוח מהיר הגיע תוך יום בלבד. ושירות לקוחות זמין. מוצרים באיכות גבוהה במחיר טוב מאוד

אם הייתי יכולה, לא הייתי נותנת להם אפילו לא כוכב אחד !!!!! שירות גרוע ביותר. רכשתי מוצר בסכום כלשהו וחוייבתי בכרטיס האשראי בסכום אחר לחלוטין !!!!!!!!!!!!!!! כמובן שאף אחד לא טרח להתקשר, לעדכן ו/או להתנצל. כשעליתי על הטעות שלחו זיכוי בקיזוז דמי משלוח שלא הופיעו בעסקה, בסכום מופקע של 65 שח. לא להתקרב !!!

לשים לב שמרבית הטלפונים והמוצרים מיבוא מקביל ובאותיות הקטנות (באתר בלבד - בחנות לא יגידו כלום..) אין עדכוני מערכת שאפשר לחיות בלעדיהם , **אבל** - לא יספרו לכם שחלק מהאפליקציות לא יעבדו ואפילו נטפליקס אי אפשר להתקין, ויותר גרוע שפלאפון שנחשב מתקדם ומכשיר דגל (גם אם 2 דורות אחורה בזמן הקנייה) - לא ניתן להשתמש ולהגדיר תשלום ב NFC ,להגדיר תשלום בנגיעה בביט ,להטעין את הרב קו של הילדים ועוד ועוד... ואמנם מאד נחמדים בחנות אבל בשירות תיקונים (שלוקח 10 יום בלי טלפון...) - לא יכולים לעזור , ובחנות יפנו ליבואן - שלא ניתן להשיג בטלפון או בצור קשר באתר ומיילים יחזרו עם שגיאה , ובשלב מסויים גם בחנות יפסיקו לענות למיליים ואפילו אמרו לי "שלא מחוייבים שהכל יעבוד" (ואנחנו מדברים על אפליקציות כמו נטפליקס ו GPAY של גוגל ולא איזה משהו זניח) בקיצור - לקחת בחשבון שנותנים שירות עד גבול מסויים ולא לוקחים כל אחריות מעבר לזה ועכשיו תתחיל לחפש אותם או לתבוע..

נותנים שירות מעולה, צוות מקצועי ונעים הליכות. הציעו מספר אופציות והסבירו את ההבדלים. ממליץ בחום.

הגעתי לחנות לרכוש מכשיר לילד במיוחד, לאחר שקיבלתי מספר המלצות עליהם. חווית הקנייה הייתה מאוד חיובית, לא הייתה הרגשה שמנסים לדחוף ציוד כמו שיש בהרבה מקומות אחרים, כל האופציות הוצעו בפני בצורה מאוד שירותית, אפילו לאחר הקנייה שהתגלה שהיה בלבול קטן בציוד שלקחתי ישר אמרו לי להגיע לחנות להחליף ודאגו שאצא מרוצה. תודה על חווית רכישה נעימה וחיובית.

שירות נהדר, כיף שעוזרים לך ובודקים במהרה דברים. רכישה שנייה שלי דרככם ולא מאוכזבת. ארכוש עוד בעתיד :) תודה על שירות נהדר ומחירים זולים.

שירות מצויין ומקצועי יחס טוב ומהיר שירות מצויין ומקצועי יחס טוב ומהיר ממליץ בחום רב

אתר מסודר ,מחירים מעולים ממש, והכי חשוב משלוח ממש מהיר, השירות מעולה, קיצור, תודה רבה!

הזמנתי מוצר Xiaomi Redmi Pad שולם על משלוח מהיר 1-3 ימי עסקים - תוך זמן זה אפילו לא יצרו קשר לתאם מועד הספקה המוצר עדיין לא הגיע מעל שבועיים בחנות כל פעם מציגים גרסה אחרת וטוענים שבעיה בחברת השליחויות ולא לוקחים אחריות כל פעם כאשר מתקשרים, מבטיחים שיגיע באותו יום ולא מתאמצים אפילו לעלות על הקו חברת משלוחים ולבדוק באופן יסודי מסרבים גם לבטל עסקה, למרות ציון ששיחה מוקלטת ומדובר בזכות של היצרן על הפניה לביטול עסקה באתר שלהם גם אין תגובה בסוף פתחתי בירור העסקה דרך חברת האשראי והקפאתי את העסקה גם חשבונית לא קיבלתי, למרות שעסקה חויבה לא יראו שקל ממני וגם לאחרים עם יחס כזה לא ימליץ להתקרב לחנות זו

השירות מעולה והמשלוח היה סופר מהיר.המכשיר הגיע בתוך יומיים ממליץ על החנות ואחזור לקנות בה

שירות מהיר ומקצועי, מחיר טוב עם תמורה מלאה. השהות בחנות הייתה מהירה מאוד, כמעט ולא חיכיתי

חווית, קניה נעימה מאד. יחס אישי ואדיב. קיבלתי מהמוכרים מענה מהיר ויעיל. המשלוח הגיע במהירות.

בהתחלה קיבלתי דגם לא תואם להזמנה אבל הזיכוי הלך חלק והזמנתי מכשיר אחר במקומו. הגיע מהר ובמחיר טוב

קנייה מהירה, זריזה, ברורה ואחלה שירות הם היו הכי זולים והופתעתי שהם גם מאוד שירותיים