
אנחנו לקוחות קבועים של לייזר ליין. אנחנו משכירים מהם את כל הציוד למשרד. היום שידרגנו את כל המשרד במסכי סמסונג חדישים. הגיע טכנאי ועבר מחשב מחשב והתקין לנו אותם במקצועייות. אחלה שירות, תודה רבה דורית.

אנחנו לקוחות קבועים של לייזר ליין. אנחנו משכירים מהם את כל הציוד למשרד. היום שידרגנו את כל המשרד במסכי סמסונג חדישים. הגיע טכנאי ועבר מחשב מחשב והתקין לנו אותם במקצועייות. אחלה שירות, תודה רבה דורית.

קניתי בלייזר ליין מדפסת לייזר הגיע למחרת טכנאי בשם אבי שהתקין לשביעות רצוני את המדפסת כל הכבוד !!!

רכשנו מלייזר ליין רמת גן מדפסת סמסונג 3870. השירות היה מעולה. סיפקו לנו את המדפסת ביום הרכישה שהגיעה עד למשרד. ההתקנה בוצעה על ידי דוד אשר היה מאד סובלני ואדיב וביצע את כל החיבורים הנדרשים. תודה רבה.

רכשתי מדפסת ברדר 9330, רציתי לציין לטובה מהתחלה את השירות האדיב והמשלוח כולל התקנה. מרוצה מאוד עוז מ"החברה להנדסה אזרחית".

הזמנו מדפסת של HP 252, שירות מעולה, משלוח מהיר. מרוצים מאוד מרכישת הקנייה. תודה רבה סייפ נט.

המכשיר הובא והותקן ע"י אבי לשביעות רצוני התהליך נעשה על ידו בנועם ובהסבר מפורט מתאים להבנתי כפנסיונר

שירות אדיב ומהיר, הגיעה דוד לתקן לנו מדפסת סמסונג משולבת בנוסף עם משלוח של טונרים. זיהה את הבעיה ופתר אותה במהרה. תודה רבה אושרה מ"שאול לב".

רציתי לציין את השירות היעיל מאוד של לייזר, שירות מצויין. אנחנו עובדים עם לייזר ליין כבר 4 שנים והיום הוספנו לרכישות שלנו מדפסת ברדר 2720. קיבלנו התקנה מלאה על כמה מחשבים והסבר מפורט על הסריקות ובכלל על המדפסת. תודה רבה נאוה ביה"ס נתיב ת"א.

הזמנתי מדפסת בשירות הטלפוני מנציגה מקסימה בשם אביטל וכבר למחרת הגיע הטכנאי בשם אבי שהיה ככ סבלני ישב והסביר לי כל דבר בצורה ברורה ומובנת!!! תודה לכם....

שירות מצויין ומהיר עונים מהר לפלאפון מספקים את הסחורה מהר מרוצים מאוד. תודה רבה עו"ד רענן גל.

רכשנו למדפסת, קיבלנו משלוח מהיר, בנוסף הטכנאי גם החליף לנו וגם בדק שהכל עובד תקין. שירות אדיב ומסביר, שירות נעים. תודה רבה מלי המנהלת מ"דליה מנטבר סטודיו לפילטיס".

בהתאם להמלצה שקיבלתי מהטכנאים שלי הזמנתי מדפסת של סמסונג מחברת לייזר ליין, קיבלתי התקנה מלאה והסבר מפורט לגבי המדפסת. הזמנתי את המדפסת באותו היום וכבר לאחר כמה שעות התקינו לי אותה. תודה רבה אפריים מחברת ב.י יועצים ומשקיעים בע"מ.

בהתאם להמלצה שקיבלתי מהטכנאים שלי הזמנתי מדפסת של סמסונג מחברת לייזר ליין, קיבלתי התקנה מלאה והסבר מפורט לגבי המדפסת. הזמנתי את המדפסת באותו היום וכבר לאחר כמה שעות התקינו לי אותה. תודה רבה אפריים מחברת ב.י יועצים ומשקיעים בע"מ.

קיבלתי שירות מצויין מדוד הטכנאי, הסכים לחכות לי להתקנה בשל שלא הייתי בבית, היה סבלני לשאלות שלי ונתן שירות מעולה. אציין גם את ברק במענה המהיר והשירות המצויין. תודה רבה רבקה.

שירות איכותי ומהיר, אנחנו לקוחות קבועים שעובדים כבר כמה שנים ומזמינים הכל למשרד. תודה רבה א. שדה פרוייקטים

אנחנו עובדים עם לייזר כבר משנת 2011, רוכשים את כל ציוד המדפסות למשרד. היום השכרנו מדפסת מזה מיני רבות, הטכנאי התקין לנו אותה בכל המחשבים ובדק שהכל עובד חלק כולל הסריקות. שירות אדיר מומלץ בחום, תודה רבה משרד עו"ד שי עינת.

אנחנו רוכשים וקונים קבוע טונרים ומדפסות מלייזר ליין. הזמנו מדפסת של ברדר שהגיעה תוך זמן קצר מאוד, לאחר התקנה והסבר מדוד הטכנאי הכל עובד חלק ולשביעות רצוני. תודה רבה על השירות המהיר והטוב, שמעון מאופנת גונג.

הייתה לנו בעיה במדפסת שהפסיקה להדפיס במשרד באחד המחשבים, הגיע הטכנאי מלייזר ליין וטיפל בתקלה, טכנאי אדיב ומאוד שירותי. תודה רבה "אייל מתוק סוכנות ביטוח"

קניתי מדפסת לייזר סמסונג 2620 כי חפשתי מדפסת אמינה, קטנה, פשוטה וזולה. הגעתי ללייזרליין בעקבות ההמלצות בזאפ וגם בגלל המחיר שהציעו. למרות שהציעו משלוח חינם בחרתי באיסוף עצמי כי בדרך כלל אני מעדיף לראות ממי אני קונה, סתם מתוך מחשבה לקניות עתידיות אם תהיינה. הגעתי, ואני חייב לומר שממש לא התאכזבתי. האנשים כולם ללא יוצא מהכלל (והיו שם לפחות ארבעה) אדיבים, מקצועיים, מסבירי פנים ועוזרים. בקיצור כל מה שהיית מצפה ממוכר ויותר. מלבד זה שכבדו אותי בקפה מהביל, דברנו על הא ודא באופן ספונטני וטבעי וזה היה כאילו קניתי מדפסת מחבר. לגבי המדפסת אני בהחלט מרוצה. די שקטה, מהירות פליטת הדפים בהחלט משביעה רצון וההמתנה לדף ראשון בכלל לא משמעותית, לגבי לפחות. הרזולוציה מעולה. בקצור מאוד מרוצה ממנה.

רכשתי 2 מדפסות בבוקר מהמכירות בלייזר ליין כבר באותו יום הן סופקו והותקנו מקצועית ע"י טכנאי בשם אבי לשביעות רצוני מאוד מומלץ

קנינו מדפסת על הבוקר אבי בא להתקין ועשה עבודה מצויינת קניה מצוינת שרות מעולה תודה רבה

הזמנו מדפסת השירות היה מצוין וקיבלנו התקנה ובדיקה תקינות , נריה פוליביט. - תדוה רבה ושנה טובה.

רכשנו מלייזר ליין מדפסת פקס חדשה , 2670 סמסונג, אבי נתן לנו שירות מעולה, אדיב וחייכן :)