
בהזמנת ובקבלה היה שרות מעולה ונוח שרות אדיב , ואספקה בזמן . אני מאוד התרשמתי מהחנות בכיף אקנה שוב מהם

בהזמנת ובקבלה היה שרות מעולה ונוח שרות אדיב , ואספקה בזמן . אני מאוד התרשמתי מהחנות בכיף אקנה שוב מהם

בקניית המוצר הובטח לי שהוא יגיע תוך חמישה ימי עסקים, המוצר הגיע אחרי שבעה ימים. כשהתקשרתי לחברת המשלוחים הם לא נתנו מענה מספק לסיבה שבגללה המוצר לא הגיע. בשיחה עם נציג של החנות בה התלוננתי על איחור המשלוח הוא ענה לי ואני מצטט- ״אוקיי, לא הגיע בזמן, מה אתה רוצה שאני אעשה? בוא נתקדם״. אני לא חושב שזו התנהלות מוצלחת מול לקוח, היתה חשיבות רבה מבחינתי שהמוצר יגיע בזמן והוא לא.
הנושא נבדק מול חברת השליחויות. לטענתם הלקוח לא ענה להם לתיאום המשלוח

המוצר הגיע לנו בפחות מחמישה הימים שהם מבטיחים, וזה בחודש ניסן על סף חג הפסח.

המוצר הגיע יום לאחר ההזמנה. למרות שהם התחייבו ל 5 ימי עסקים. הם הכי זולים עם אחריות של יבואן רשמי.

התקשרתי מענה טלפוני קל ונוח בלי תרתורים מיותרים, ענה נציג נחמד שהסביר על המוצר נקודות שירות אחריות טכד'. הבטיח שתוך חמישה ימי עסקים יגיע המוצר לאחר יומיים יצר איתי קשר השליח וביום השלישי המוצר היה אצלי. עשו עבודתם נאמנה יישר כוח.

זולים אדיבים ויעילים. ההזמנה בוצעה בקלות, המוצר הגיע תוך יום, ארוז כהלכה ועם הוראות שימוש ותעודת אחריות

חוויית הקניה באתר היתה בסדר, אבל משם הכל התקלקל. מתחיל בעובדה שהמוצר לא נשלח בזמן. לקח יותר משבוע עד שטרחו לגשת לדואר ולשלוח אותו, מבלי שטרחו אפילו להרים טלפון ולשאול אם זה בסדר להתעכב (למי ששואל - לא, זה לא בסדר, כי המוצר מיועד היה להגיע לפני יום הולדת). אבל כאן רק מתחיל הבלגן. כי על החבילה רשמו את השם שלי, המזמין, במקום את השם של מי ששלחתי אליו. את הכתובת למשלוח לקחו בסדר, אבל לא טרחו לקחת גם את השם. בדואר ישראל לא משחררים חבילות בלי ת"ז, כך שמי ששלחתי לו צריך את תעודת הזהות שלי וייפוי כח בשביל לקבל את המתנה. ואני בכלל לא גר שם באזור... הקיצר, חובבנים. בדיעבד הייתי מזמין מחנות אחרת.

הגיע מהר בדואר חבילות. הזמנה ומהירה עם פייפל. תיאור מדוייק של המוצר . אתר ברור ונוח לשימוש.

בתאריך 11.3.16 רכשתי בחנות מגהץ אדים. לקחתי אותו בעצמי. מיד כשהגעתי הביתה התברר שהמגהץ אינו מחמם. התקשרתי לחנות ובקשו שאחזיר (לא חס וחלילה שהם יבואו לקחת שכן החנות ממוקמת ברחוב אלנבי ואין שם חניה וגם, מן הראוי היה לתת מינימום שרות למכשיר חדש) . החזרתי. במשך 5 שבועות איש לא התקשר ואיש לא דיווח. היום, סוף סוף, הגיע המכשיר המתוקן וכשדרשתי מכשיר חדש (שכן לא שלמתי עבור מכשיר מתוקן) אמרו לי לפנות לחברה. השארתי את המכשיר בחנות ולבעלי החנות לא היה אכפת כלל. שוקל הגשת תביעה.
הלקוח מסר בחנות מגהץ לתיקון שהשתמש בו.לא מוצר חדש. לא מסר בתחנת שרות של היבואן הרישמי קרי ברימאג. היבואן תיקן המוצר ןהחזירו בזמן. הלקוח דווח על ההחזרה אך הגיע לאחר מעל שבוע לחנות. להזכירו אנו חנות ולא היבואן .הוא "דרש" מגהץ חדש בדיעבד. אנו טיפלנו בשרות על הצד הטוב ביותר ודרישות אחרות נעשות מול היבואן.

ביצעתי את ההזמנה ויום למחרת נשלחה. תואם משלוח מחדש לעיר אחרת בהתאם לרצוני. הגיע מיד ללא בעיות מרוצה מאוד

שאפו, עדכון שוטף במיילים על מצב ההזמנה. תוך זמן קצר מייל שמודיע שהחבילה נשלחה, ולמחרת החבילה אצלי עם שליח. באמת כל הכבוד. תענוג.

תהליך הזמנה פשוט ונח. המוצר יצא מהחנות לחברת השליחויות ביום ההזמנה. המוצר שהגיע תאם לתיאור. מאוד מרוצה מהמחיר והשירות המהיר

פעם שנייה מזמין מאלקטרו פוטו מוצרים. מרוצה מהזמנה קלה, ממוצרים איכותיים. תודה על שירות האמין :).

לא קיבלתי את ההזמנה שלי עד עכשיו. שירות בסימן ??????? תודה וחג שמח לכולנו/ לא תעשה את הזמנות דרך אתר שלכם. על תקחו את זה אישי. קורה.
יום למחרת ההזמנה יצאה לדרך ע"י חברת שליחויות לבית הלקוח.לצערנו הלקוח לא ענה לחברת השליחויות ואף נשלח לו מייל בנושא. נעשו מספר ניסיונות לתיאום מול הלקוח ללא אואיל.חבל סתם להשמיץ. אח"כ בא בטענות לחנות !!!

המוצר הגיע בזמן עם ביצוע ההזמנה קיבלתי מייל על סטטוס ההזמנה ועדכון שותף עד הגעת הצמוצצר לביתי.

רציתי לקנות מכונה לעיצוב זקן Moser Chromini Pro, חיפשתי בגוגל ומצאתי את המוצר בחנות זו. בהתלחה לא האמנתי שזה אמיתי, כי המחיר היה יותר זול ב 100 שקלים לעומת חנויות אחרות. לקחתי סיכון והזמנתי את המוצר ביום שני בתאריך 28/03/2016, לא האמנתי למהירות הטיפול בהזמנה ולמהירות המשלוח!, המוצר הגיע אליי לבית תוך יומיים (ביום רביעי בתאריך 30/03/2016) וללא עלות משלוח נוספת, למרות המרחק הגדול ביני לבין החנות. המוצר שקיבלתי חדש ומקורי ובאריזה מקורית (תוצרת גרמניה), אותו מוצר שמצאתי בחנויות אחרות במחיר יותר יקר ב 100 שקלים, אותה אריזה ואותו ייבואן, ושנתיים יותר אחריות!!. אשמח מאוד להזמין עוד ועוד מחנות כזו, שירות מצויין ומהיר מאוד, ממליץ בחום :)

שירות לקוחות טובים.. מיקום החנות נוח מאוד בהגעה בתחבורה ציבורית רחוב אלנבי תל אביב לאיסוף עצמי

המוצר הגיע באריזה פתוחה, מאד מאכזב מבחינת ביצוע, לא חותך באופן אחיד, המסרקים יושבים באופן רופף ונופלים תוך כדי שימוש, כתבתי תלונה באתר שלהם בדף בההזמנה וזכיתי להתעלמות. כשהתקשרתי לחנות, בשירות לקוחות טענו שאי אפשר להחזיר את המוצר כי השתמשתי בו, מה אני אמור לעשות? להסתכל עליו ולהחזיר אותו כי הוא לא נראה טוב? ברור שאשתמש בכדי לנסות אותו, התשובה שקיבלתי "אני לא יכולה להחזיר מוצר שהשתמשו בו דבר עם בעל החנות" אבל בעל החנות לא פה והוא יחזור אלייך מוצר מאד מאכזב ותג מחיר מאד יקר עם חוסר יכולת להחזיר "כי נעשה בו שימוש"

רכשתי את המוצר ושכחתי מההזמנה, אחרי שבוע וחצי נזכרתי שלא קיבלתי את המוצר והתקשרתי לחנות. בבדיקה קצרה התברר שלא השארתי מס טלפון. מוזר קצת איך אפשר לא להשאיר טלפון, זה אמור להיות שדה חובה, בנוסף השארתי מייל בוודאות כי העסקה בוצעה עם פייפאל. אז למה אף איד לא יצר עמי קשר במייל?? נמשיך.. נאמר לי שהמשלוח יצא אלי באותו יום ותוך כמה ימים יגיע. אחרי שבוע וחצי אני שוב נזכר שלא קיבלתי את המוצר. התקשרתי שוב ולקח זמן עד שאיתרו את ההזמנה שלי. לאחר בדיקה ראו שחברת השליחויות התקשרה אלי יום לפני בשעה 15. שאלתי מדוע לא ניסו שוב, נאמר לי שהם מגיעים לאזור שלנו שוב ביום חמישי והם ידברו איתי אז. שאלתי מתי יגיעו בחמישי, הרי צריך לתאם איתי שאהיה נוכח או לפחות מישהו מטעמי. סיגל מהחנות לא הבינה את החשיבות של תיאום מראש ואף אמרה לי "איך הוא יכול לומר לך מתי הוא יגיע? אם יהיו פקקים?" הייתי נבוך בשבילה. בסוף היא נתנה לי את הטלפון של חברת השליחויות שאני אדבר איתם. גם הם לא הבינו את החשיבות של תיאום מראש אך אחרי שהתעקשתי הם הבטיחו להתקשר ברביעי כדי לתאם לחמישי. לא יודע למה אבל הייתי בטוח שהם לא יצרו קשרו. והנה סוף יום רביעי ואיש לא דיבר איתי. הם בטח יתקשרו כשהשליח יהיה מחוץ לדלת... בקיצור שירות מתחת לכל ביקורת, עובדים עם חברת שליחויות בדיחה.. לא הייתי קונה שוב אצלכם.

השירות היה מהיר ללא בעיות כלשהם המשלוח היה מהיר והגיע לפני הזמן המצופה נהניתי מתהליך והמוצר עובד טוב

המחיר הזול ביותר שמצאתי! כשהתקשרתי לשאול מתי יגיע המוצר הבחורה בשירות לקוחת הייתה אדיבה ועזרה לי לאתר את המוצר. המוצר הגיע בזמן עם שליח עד הבית. המוצר הגיע תקין ועובד מעולה!!!!!!!!

שירות לקוחות מצויין- מענה טלפוני מהיר וענייני (בלי בלבולי מוח). משלוח מהיר בצורה בלתי רגילה- הטלוויזיה הגיעה אחרי יומיים!! חווית קנייה מעולה. מומלץ ביותר!

הגיבו במהירות לפנייה, התקשרו לבדוק שהחלפת הצבע אינה מהווה בעיה, שלחו כבר באותו היום והמשלוח הגיע תוך זמן קצר.

משלוח מהיום למחר - מצויין. אחרת הכל בסדר. מחיר בסדר ובלי בעיות. אחזור לאתר. כל מילה מיותרת.

המוצר נשלח ביום ההזמנה והגיע 3 ימים לאחר מכן (הזמנתי ביום חמישי והמוצר הגיע ביום ראשון בבוקר). אתר ידידותי, הזמנה מהירה, משלוח מהיר מאוד, ועדכונים שוטפים במייל על כל שלב בתהליך. מומלץ בחום.