
הגעתי לחנות דרך אתר Zap ביצעתי הזמנה לטלוויזיה ביבוא מקביל איש המכירות אמר לי שאין במלאי ועדיף לי יבואן רשמי כי זה יצא לי משתלם יותר שאלתי שחור על גבי לבן האם המחיר כולל התקנה הוא אישר שכן במבחן התוצאה היבואן ביקש ממני תוספת תשלום עבור ההתקנה ובנוסף הם פרסמו מוצר שלא נמצא במלאי כדי להופיע ראשונים במחיר























