
מחיר זול משמעותית משאר האתרים המוצר סופק תוך יומיים, מוצר מצויין ממליץ מאוד! תודה רבה!

מחיר זול משמעותית משאר האתרים המוצר סופק תוך יומיים, מוצר מצויין ממליץ מאוד! תודה רבה!

כבר כמה שנים שאני קונה מהאתר הזה. השירות נהדר ומהיר ביותר. איכות הדיו טובה מאוד.

הזמנתי דרך האתר ותוך מספר ימים החבילה הגיעה עם שליח עד הבית. אחלה שירות, תודה!

נהניתי משירות אמין ומהיר, ובמחיר סביר. ארכוש אצלכם גם להבא וגם אמליץ לחברים. תודה לכם.

קנייה מהירה ופשוטה. תיכננתי לקנות רק 4 מיכלי דיו צבעוניים למדפסת ואז הציעו לי גם 3 חבילות נייר A4 במחיר טוב, אז הוספתי. המשלוח היה סופר מהיר והגיע עם שליח תוך יום.

לקוח ותיק וחוזר של מחסני דיו מזה לפחות 5 שנים. המקום היחיד בו אני קונה וממליץ לאחרים לקנות דיו למדפסות (ולפעמים גם דברים נוספים שהם מוכרים). תמיד אמין, תמיד מהירים. הבעיה היחידה - לא ניתן להיכנס חזרה לאתר עם שם המשתמש והסיסמה, גם עם ניסיון לשחזור סיסמה.

פעם שלישית שאני קונה ממחסני דיו את המוצר ותמיד מגיע בצורה מהירה ואיכות מעולה. כל הכבוד!

רכשנו טונר למדפסת. המחיר הכי זול שמצאתי. השירות מעולה. המשלוח יעיל וזריז. וגם - הטונר נראה עובד מצויין. תודה רבה!

אספקה בזמן בהתאם לימי עסקים כפי שדווח ממש מרוצה שרות טוב ומהיר אמשיך לרכוש באותו אתר

אתמול בצעתי הזמנה באתר של מחסני דיו סט דיו מקורי למדפסת HP 8710 והיום קבלתי את המשלוח , באמת אחלה שירות ואחלה מחיר . יש לציין בעת הזמנה באתר שלהם דווחו שהמשלוח יגיע אליי עד תאריך 3/3/19 ולא עבר 24 שעות והמשלוח הגיע אליי . אחרי השוואות מחירי בכל מיני חנויות בארץ והגעתי למסקנה שמחסני דיו הכי זול ... אני יחזור לבצע הזמנות בעתיד . ניזאר

רכשתי אצלםצכבר פעם שלישית דיו למדפסת hp בכל פעם אני בודק והמחיר שלהם תחרותי. השרות מהיר והמחסנית מקורית של HP

הזמנתי את הטונר וכעבור כמה דקות קיבלתי מייל שההזמנה בוצעה. הטונר הגיע תוך כמה ימים, מנר יותר ממה שהיה כתוב אפילו. מוצר מקורי ובמחיר זול מאשר בחנויות אחרות שבדקתי.

קל לבצע הזמנה,הכל ברור, אין צורך להתקשרות עם נציג מכירות, המשלוח חינם, הספקה מהירה, ממליצה בחום

הזמנתי דיו למדפסת, הגיע בדואר רשום תוך מספר ימים, המחיר היה הזול ביותר , מרוצה מהמחיר והשרות. תודה רבה.

שירות אמין מהיר ומקצועי. קיבלתי תוך שבוע את ההזמנה. וגם המחיר היה זול מאד והמשלוח בחינם.

תהליך ההזמנה קל. המוצר נשלח לנקודת איסוף באמצעות CLICK2POST והגיע בפחות מ-72 שעות. החנות אמינה ולכן מומלצת בחום.

הדיו שהזמנתי הגיע לבסוף עם שליח, מאוחר מהמועד שצופה. תיאום ציפיות טוב יותר עם הלקוחות (בעיקר המייל שמגיע מחברת הדואר) יכול למזער אי הבנות. הייתי מעלה חזרה ל3 כוכבים, אבל זאפ לא מאפשר

המשלוח היה אמור להגיע לפני יומיים עד היום לא הגיע. התקשרתי אתמול אמרו שיבררו מול הדואר - עדיין לא חזרו אלי. כעת התקשרתי - ללא מענה. עדכון: לאחר קבלת חוו"ד זו בחנות, קיבלתי טלפון מהספק, תיאמו מועד לאספקת ראשי הדיו, וקיבלתי את המוצר ישירות מהספק ולא דרך הדואר. בסהכ נעשה תיקון של השירות לשביעות רצוני. עקב כך הייתי מעלה את הדירוג ל-4 כוכבים. בסהכ המחיר טוב, המוצר הגיע ישירות אלי. חבל שלא בזמן אבל כל היתר בסדר גמור.

אמינות, אספקה מהירה, מחירים תחרותיים, מבצעים. אני רוכש מהם במשך הרבה שנים ולעולם לא מתאכזב

המוצר לא הגיע, החנות לא עונה. . . . . . . . . . .
התנצלנו בפני הלקוח על העיקוב בחזרה אליו אך אכן חזרנו אליו והוצאנו ללקוח שליח הביתה במקום בדואר שהתעקב לשביעות רצונו. אנו עושים כמיטב יכולתנו לשמור על הלקוחות מרוצים

חנות מצוינת, הכי זולים ויעילים שיש, שירות מהיר ויעיל, הכל באינטרנט, המוצר הגיע תוך יום במשלוח חינם

מחירים זולים, משלוח מהיר, מרוצה מאד. רכשתי כבלים של סמסונג והכל הגיע במהירות, מוצר מקורי.

אני לא יכול להמליץ על חנות זו לטובה, רכשתי ב 21.1.19 ראש דיו למדפסת hp, קיבלתי מייל שאקבל מספר מעקב והודעה על הגעת המשלוח שצפוי להגיע ב 27.1.19 לא קיבלתי מספר מעקב, לא קיבלתי הודעה ולא קיבלתי את הפריט וכבר 30.1.19, ניסיתי לדבר עם שירות הלקחות והבטיחו תשובה וביקשו שאהיה זמין אבל שום דבר לא קרה. לכן אני ממליץ תמיד לשלם דרך paypal במקרה כזה מחלוקת וזיכוי מלא בלי לדאוג לכסף

הזמנתי ראש דיו, הוא לא הגיע בתאריך המשוער, גם לא קיבלתי מספר מעקב, בקיצור לא קיבלתי כלום חוץ מכאב ראש, עכשיו לרדוף אחריהם בשביל 53 ש"ח, סתם בזבוז זמן. מאוד לא מומלץ!

הגעה מהירה. ארוז היטב. מחיר ללא תחרות. שנים רבות אנו רוכש מהם את המוצר ושבע רצון לחלוטין.