
לצערי אין לי ברירה אלא להזהיר רוכשים אחרים שעשויים להפגע בחוויית הרכישה שלהם. הזמנתי טאבלט, שידרגתי את הטאבלט בתוספת תשלום עבור הרחבת אחריות וכיסוי מתנה. הטאבלט הגיע עם שליח, אך למרבה ההפתעה - ללא הכיסוי. מיותר לציין שאי אפשר להשתמש בטאבלט ללא כיסוי. מיהרתי ושלחתי להם מייל בנושא עם תמונה, אך ללא מענה. התקשרתי, העובד הבטיח שבודקים וחוזרים אלי. כעבור יומיים מתקשר שוב - הבטיחו לחזור אלי, עד סוף היום. אחרי שעבר הסופ"ש, מתקשר שוב ומביע את התסכול שלי - הובטח לי שניב המנהל יחזור אלי. התקשרו אלי אחה"צ, אך לא ניב, והנציג הבטיח ששולחים לי את הכיסוי, והוא יגיע לכל המאוחר בתחילת השבוע החולף. זהו, אנחנו כבר בתוך השבוע ושום כלום. רבותיי - זה בסדר גם להגיד שטעיתם, אבל הכי חשוב זו שקיפות ולא התעלמות. אשמח לשנות את הדירוג אם אקבל את הכיסוי, אך אני מחכה יום אחד בלבד - ואז כבר אזמין מאמזון...























