
שירות גרוע ביותר,לקח שבועיים וחצי להגיע,לא אמרו שכבר אי אפשר להתקין מחסנית חליפית ל HP,למרות שידעו,החזרתי את הראשי דיו,ואיך תשובה או זיכוי.

שירות גרוע ביותר,לקח שבועיים וחצי להגיע,לא אמרו שכבר אי אפשר להתקין מחסנית חליפית ל HP,למרות שידעו,החזרתי את הראשי דיו,ואיך תשובה או זיכוי.

אני קונה באופן קבוע בחנות, ומרוצה מהמחיר, מהאיכות ומזמן המשלוח. מתכוון להמשיך לקנות שם אם המחיר ימשיך להיות תחרותי.

הזמנתי סוללה לטלפון , מישלוח לנקודת מסירה עולה 16 ש"ח , המוצר הגיע ליחידת הדואר וחויב בכל זאת 16 ש"ח . בפניה לשרות לקוחות לבחור בשם עומר הוא טוען שעלי לפנות לדואר, אף ששילמתי לו עבור המישלוח ולא לדואר ישראל. יתרה מזאת על הסוללה יש מדבקה 08.18 ואנחנו ב 05.19. לא ממליץ להעז ולקנות מהם , חווית קניה ושרות גרועים.
צר לנו לשמוע על האירוע, שרות נקודות המסירה אותה בחר הלקוח הינו שרות נ.מסירה של דואר ישראל, לצערנו לעיתים קורה שנקודת מסירה נסגרת, במקרה כזה הדואר מנתב את החבילה לנקודה הקרובה ביותר במקרה זה בכפר יונה יש רק את סניף הדואר שקרוב, הצענו ללקוח להעביר את החבילה אך הסברנו לו שמהלך החג זה יקח מספר ימים, הלקוח קיבל את חבילתו בזמן צר לנו לשמוע שכך מרגיש

רכשתי טונר תחליפי. הגיע בזמן על ידי שליח. הטונר הגיע באריזה חדשה ומוגנת ותאם למדפסת ללא בעיות.

מרוצה ממהירות האספקה . במוצר עצמו טרם השתמשתי היות וקניתי אותו לצורך רזרבה שכאשר הטונר שבמדפסת שלי יגמר , יהיה לי תחליף מיידי , כך שאיני יכול לחוות את דעתי על האיכות !!!

האתר אמנם לא בנוי ברמה גבוהה, אך בפועל השימוש בו נוח למשתמש, המחירים ברובם טובים יותר מהמתחרים, ונחמד להוסיף ציוד נוסף כחלק מהמוצר העיקרי אותו אני צריך. הכל הגיע עם שליח עד הבית בצורה מסודרת וזריזה. כל הטיפול התבצע מהיום להיום, ובפחות מיממה הציוד הגיע לביתי תקין.

מרוצה מאד. המוצר הגיע תוך 5 ימים, למרות שהם אמרו שבוע. ויותר זול ממקומות אחרים.

הזמנתי דיו תואם למדפסת Brother שילחי רגיל בדואר. החבילה הגיעה תוך כמה ימים ספורים והדיו מתאים לחלוטין. ממליצה על החנות

רכישה מהירה. שירות יעיל. טרם ניסיתי את קפסולות הדיו אך על פניו זה נראה בסדר גמור.

אני הזמנתי מוצר דרך אינטרנט, כולל משלוח. התגובה של החנות הייתה ממש מהירה, המוצר נשלח מיד והתקבל תוך מספר ימים, אפילו לפני הצפוי. מוצר היה באיכות מעולה ומהיר זול. סך הכל אני מאוד ממליצה לקנות מהחנות.

הייתי חייב 2 טונרים בזמינות מיידית.. נכנסתי לאתר וביצעתי הזמנה. הבעיה, שהמשלוח היה עם המתנה של בערך שבוע, מה שאומר שלא אקבל את החבילה מיידית. במקביל היה מצויין שבקנייה מעל 150 ש"ח, המשלוח הוא חינם עם שליח עד הבית תוך 2 ימי עסקים. משום כך, הוכרחתי להוסיף עוד מוצרים לרכישה, רק בשביל שזה יגיע מהר, וביצעתי את ההזמנה בתאריך 16.4.19, כשמועד האספקה הוא 18.4.19 בבוקר יום ה-18 פניתי אליהם במייל בשביל לקבל דיווח על החבילה, וכמובן שלא קיבלתי שום תגובה. בצהרי היום התקשרתי, ואמרו לי את המשפט הבא: "תתקשר בסוף היום, ונעדכן אותך"... ואז שאלתי את המוכר "בסוף היום כבר לא תענו לי בטלפון".. ואז הוא אומר לי "אוקי, אני עד 4 כאן"... שזה שקר ראשון: הוא אומר לי להתקשר בסוף היום, בו בזמן שהוא בעצמו אומר שהוא רק עד 4 יהיה בחנות. בשעה 15:45 התקשרתי שוב, והוא אומר לי שהוא דיבר עם חברת המשלוחים [מסנגר אקספרס], והאספקה תהיה עד 7 בערב. וזה שקר שני, כי באתר שלהם מצויין שהם עובדים רק עד 6 בערב! וכמובן, אנחנו עכשיו בשעה 20:00, ואין שום חבילה ושום דבר. ומחר חג, ואני ללא המוצרים שהזמנתי, חוץ מהעובדה שהוספתי מוצרים לרכישה ללא צורך!

לפני ביצוע ההזמנה באתר האינטרנט של החברה, התקשרתי, הם אמרו, בבקשה יש לנו את זה במחסן שלנו, נשלח תוך 3 ימים, אף אחד לא התקשר, קראתי אותם בעצמי, לא היה שום דבר, השירות הנורא ביותר לפני ביצוע ההזמנה באתר האינטרנט של החברה, התקשרתי, הם אמרו, בבקשה יש לנו את זה במחסן שלנו, נשלח תוך 3 ימים, אף אחד לא התקשר, קראתי אותם בעצמי, לא היה שום דבר, השירות הנורא ביותר

אומנם קניתי רק מחסנית דיו למדפסת, המשלוח בדואר רגיל הגיע מהר יחסית למצופה. אך הכי חשוב שכאשר התקשרתי לשאול שאלה טכנית, ענו מיד וקיבלתי תשובה טובה.

אתר מפורט ויעיל. שירות הזמנה ותשלום באתר - מצוין. המוצר הגיע בזמן. בקיצור מניסיון של שנים עם החברה והאתר - שירות טוב מאוד.

לאחר חודש שהוזמן המוצר לא הגיע ולא לוקחים אחריות על המשלוח . כמו כן לא עונים לא להזמין מהם

מוצר מצוין, שירות על הכיפאק, בהחלט מקום לעשות איתו עסקים! ממליץ בחום רב ללא ספק

אנחנו לקוחות ותיקים של מחסני דיו מכיון שהשרות שלהם מהיר ויעיל וכמובן - הם זולים. בודקת ספקים אחרים וחוזרת אליהם.

נעשתה הזמנה לטונר ביום ראשון לשבוע, שהיתה אמורה להגיע ביום חמישי באותו שבוע. ההזמנה לא הגיעה, וכל פנייה שנעשתה לשירות לקוחות לא סייעה בדבר. בחלק גדול מהזמן גם אין מענה בשירות לקוחות. זו לא היתה ההזמנה הראשונה שלי בחנות זו, אך בוודאי האחרונה!!

ההזמנה בוצעה בקלות והמוצר נשלח בתוך זמן קצר בדואר רגיל (ללא מספר מעקב). המוצר הגיע לסניף הדואר שלי בפחות משבוע.

קונה ממחסני דיו כבר כמה שנים דיו עבור המדפסת. המשלוח תמיד מגיע מהר, ארוז היטב, אפילו שמדובר בדיו לא מקורי זה עובד מצויין ובמחיר ממש זול. המלצתי לחבר לקנות את אותה המדפסת וגם הוא מזמין מהם דיו והמשלוחים מגיעים אליו בלי שום בעיה למושב ליד עפולה.

המשלוח הגיע תוך יומיים עם שליח, ישר ולעניין. המוצר היה בדיוק לפי המתואר והכל היה נהדר.

הזמתי שדכן דרך האתר, לא קיבלתי מעקב משלוח, עשיתי כמה ניסיונות להתקשר לשירות הלקוחות ללא מענה, גם ההתחברות דרך האתר ללא תועלת, היזהרו להזמין מהחנות הזאת, שבוע וחצי ימים אחרי המועד הרשום במייל ועדיין לא קיבלתי את המוצר, קיבלתי כאב ראש וטרחה מיותרת בלהתעסק עם החנות הזאת, הדבר היחיד שעובד בחנות הזה ומשקיעים בו היטב זה דף סליקת האשראיי.

הרכישה הייתה קלה ופשוטה. חשבונית נשלחה מיד והגעת המוצר הייתה בדיוק כפי שנאמר בהזמנה הראשונית.

הזמנתי 4 מחסניות דיו מקוריות של HP (שחור 907XL ו-3 צבעוניות 903XL) קיבלתי במשלוח מהיר עד אלי, הכל חדש ותקין - מאוד מאוד מרוצה! הזמנתי כבר מהם ואמשיך להזמין שוב!

הזמנתי דיו למדפסת. המשלוח הגיע למחרת, עובד מצוין ללא תקלות. תודה על משלוח מהיר !