
החלפתי סוללה לטלפון אייפון. היה טיפול טוב ומהיר. שירות נחמד ומקצועי. מחיר סביר לסוללה מקורית חדשה.

החלפתי סוללה לטלפון אייפון. היה טיפול טוב ומהיר. שירות נחמד ומקצועי. מחיר סביר לסוללה מקורית חדשה.

מקצוענים בהחלט! הפלאפון שלי לא הטעין ומעבדות אחרות אמרו לי שצריך להחליף שקע טעינה (מקום אחד ניסה שאשלם 850 שקל ואחליף גם מסך שלא לצורך בכלל). אחרי שדיברתי עם phonex בפלאפון שמעתי שהם יודעים מה הם עושים ויש עליהם ביקורות ממש טובות. הלכתי אליהם ופתרו לי את הבעיה ב-100₪! כל זה לקח פחות משעה! קיצור עזבו אתכם מרמאים, Phonex הם ישרים, אמינים ומקצועיים.

תיקנתי אצלו בעבר ובעקבות השירות חזרתי בשנית . אדם הינו מדהים ,ישר ,יחס אישי מהיר ומחיר הולם תמיד זמין ממליץ בחום

זריז ומקצועי! באתי עם תקלה בשקע טעינה. הבחור הציע ניקוי לשקע. אחרי הניקוי ראינו שהבעיה לא נפתרה אז הוא הציע להחליף רכיב במחיר הגיוני ואמר "אין סיכוי שזה לא יפתור את הבעיה" ואחרי 20 דקות הוחלף הרכיב והכל עובד פיקס , ולא חויבתי בניקוי שלא הניב תוצאות.

חברה מקסימים, מחירים טובים מקצוענים וממש נחמדים. הגעתי על מסך שבור, טיפלו ואפילו החליפו מסגרת.

שירות מעולה! מומלץ בחום, רגע לפני הסגר הגעתי לאביתר להחלפת מסך, קיבלתי שירות מצוין ומקצועי, עוד באותו היום הנייד חזר אליי כמו חדש והכל במחיר נגיש ובגישה אדיבה ונעימה.

שירות מעולה ומקצועי, מחיר ללא תחרות לא מנסים לדחוף סתם... נחזור לעוד טיפול במכשיר השני (:

הטיפול היה מקצועי ומהיר. היחס היה אדיב וידידותי. ההסבר על התיקון היה תמציתי, ישר וברור. שביעות הרצון מהפניה ברמה גבוהה.

באתי לתקן מסך של פלאפון הרוס לחלוטין (Xiaomi A2). קיבלתי שירות אדיב ומקצועי עם מחיר מנצח. המכשיר עובד כמו חדש אחרי ששלוש מעבדות באיזור חיפה הציעו לי מחיר הרבה יותר גבוה או לא רצו לתקן כלל. אני מאוד מרוצה :)

אביתר מקסים, החלפתי מסך במחיר מצוין ( בדקתי מספר מקומות) , שירות מהיר , הוא שאל אם אני רוצה להוסיף דברים לתיקון ולא ניסה לדחוף , בחור נעים ומסביר הכל . עובד מצוין !!

הגעתי לתקן שבר במסך, שמחתי לגלות שהגעתי למקום מקצועי עם עובדים אנושיים. תיקנו את המכשיר תוך זמן קצר ובמחיר הגיוני. קיבלתי חזרה את הטלפון כאילו הרגע קניתי אותו.

ביצענו החלפת מצלמה לאייפון XR. לפני ההחלפה בדקו שזה לא משהו בגדרות וביצענו בדיקות. שירות אמין מאוד! מהיר ומקצועי

היגעתי כדי להחליף מסך (אחרי השואה מחירים בזאפ) שנראה לי שבור,העובד במקום הסתכל על הסלולר וקבע שאין צורך בהחלפת מסך אלא רק במגן מסך. שירות אדיב ומקצועי, המחירים זולים, באותה הזדמנות החלפתי סוללה למכשיר, בקיצור: כמבן שאחזור אליהם (נקוה שהסלולר לא יתקלקל)

אחלה שירות,אחלה אנשים, אווירה טובה, התיקון היה זריז מאוד, פעם שניה שלי שם וכמובן שאחזור.

בית עסק מקצועי ורציני. הסכימו לקבל אותי בשישי בצוהרים כרבע שעה לפני סגירה תיקנו את המסך בצ'יק צ'ק ועוד נשארו מעבר לשעות הפתיחה רק כדי לוודא שאני מרוצה. ממליצה מאוד!! תותחים אמיתיים!

תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענות לכל אורך הטיפול ומחירים הכי טובים בהפרש מהמתחרים (ובדקתי לא מעט). נדיר שאתה מגיע לבעל עסק בתחום הזה שהוא הוגן וישר עם מילה ברזל, לכן הופתעתי מהטיפול המסור של אביתר והצוות המנצח שלו, החליפו לי מסך לסמסונג נוט 8 מחודש ברמה הגבוהה ביותר במחיר מנצח והכל בחיוך ענק ,מסירות גדולה ואהבת המקצוע (ועל הדרך סידרו עוד כמה דברים בלי שביקשתי). כן ירבו בתי עסק כאלו. תודה רבה לכם ויישר כח!!!

תודה לאביתר על השירות האדיב מחירים תחרותיים אמינות גבוהה, טופל במהירות זמינות מקום חניה תודה לאביתר

מקום מאוד מאוד מומלץ מחירים הכי טובים אנשים נחמדים העבודה מתבצעת תוך 20 דקות ו

הדלת של הרכב נטרקה על האייפון 8 שלי, המכשיר התעקם והמסך נשבר. חשבתי שהטלפון הלך. לא רק שהצליחו לתקן אותו, גם סידרו לי בעיית שמע שהייתה במכשיר ללא עלות! והכל היה במחיר הכי זול ועוד בפער משמעותי. אביתר שירותי ומקצועי, פשוט רמה אחרת של שירות שאתה לא מצפה לקבל במקומות כאלה . על תיקון מסך קדמי הם לוקחים חצי מחנויות אחרות שבדקתי.

רימו אותי, רק במקום אומרים שבכלל אין להם מסכים מקורים של oneplus, שמו לי מסך לא מקורי שהטאצ' שלו נפדק אחרי 3 שבועות , ממש לא ממליץ
לקהל לקוחותינו שלום רב, המקרה הנ"ל לא התרחש בחנותנו. מדובר במתחרה או באדם המנסה לפגוע בשמנו הטוב. ב - PHONEX שקיפות ואמינות הם ערכים עליונים וכך מעידות עלינו מאות חוות דעת בזאפ, ובכלל. ליאור היקר, אם באמת היית אצלנו ואינך מרוצה, אתה מוזמן לחזור ולקבל שירות עד לשביעות רצונך. ובהזדמנות זו אני מבקשים להודות לכל לקוחותינו שהקדישו מזמנם הפנוי ופירגנו לנו בחוות דעות חמות - תודה רבה. אנו נמשיך לתת את השירות האמין והטוב ביותר ללקוחותינו, בברכה - PHONEX.

החלפתי מסך בנייד שלי מסוג 1 שירות אדיב מקצועי,מחירים זולים כולל למגיני מסך אביתר טיפל בי,אחלה שירות!

מומלץ בחום. אביתר (הבעלים) בחור נחמד וחייכן, קיבל את המכשיר. עשה עבודה מושלמת. מחיר ממש זול. בהחלט אחזור אליו לתקן

שירות מעולה! מהשיחת טלפון ועד התשלום הסופי. היחס הוגן ואמין להבדיל ממעבדות שהייתי לפני כן. ממליץ לכל אחד! .

חבר'ה מקצועיים ואדיבים מאוד טיפול מסור לא לחשוב פעמיים, בעיה במכשיר לפנות אליהם תודה רבה

חבר'ה טובים אמינים ומהירים! בנוסף, תיקנתי אצלהם פעמיים ובשתיי הפעמים השוותי את מחיר התיקון בזאפ ופעם אחת הם היו הכי זולים ובשניה הם היו השניים בהפרש מינורי.