
הזמנתי חצובה ומיד התקשרו אלי לוודא הזמנה. הגיע תוך שבוע נטו. יחס אדיב ומוצר מעולה

הזמנתי חצובה ומיד התקשרו אלי לוודא הזמנה. הגיע תוך שבוע נטו. יחס אדיב ומוצר מעולה

הגעתי לרואים עולם בחנות (פתח תקווה) מהרגע שנכנסתי לחנות קיבלתי יחס V.I.P. מאביב האדיב שקיבל אותי ונתן לי מענה לכל שאלותי עד למצלמה שהיתה לשביעות רצוני, תודה על המצלמה ועל השירות

שירות לקוחות נחמד ועוזר. ענו לי על כל השאלות שהיו לי לגבי המוצר, ואספתי את המוצר באותו יום.

המלצה חמה שלחה אותי אל 'רואים עולם' לייעוץ וקניית מצלמה לבִתי. למרות המרחק מהבית נסענו לשם - והמאמץ השתלם ועוד איך: הגענו על הבוקר, כשהחנות אינה עמוסה עדיין, וקיבלנו שירות מ-ע-ו-ל-ה. דניאל המקסים, האדיב, המקצוען דיבר איתנו חסרי הניסיון בגובה העיניים. הוא הסביר, התעניין, המליץ. והכול בסבלנות רבה ובחיוך רחב. יצאנו עם הרגשה נהדרת - ועם מצלמה ואביזרים בדיוק כמו שרצינו. תודה רבה דניאל וצוות רואים עולם!

שירות וקבלת שירות טכני ברמה גבוה! מענה מהיר ומחירים מעולים. ולד סיפק מידע מעולה לכל מוצר אשר דרשנו.

אנדריי המוכר היה מצוין הציע מגוון של מצלמות גם מצלמות מקבילות של מותגים נוספים באותו תחום נתונים

רכשתי מצלמת קנון m100 מרואים עולם המוכרים היו אדיבים והסבירו לי בחנות על המצלמה ואת כל הפונקציות והיה להם חשוב שאהיה מרוצה ואדע מה שאני רוכש חנות מצויינת ממליץ בחום

רכשנו מצלמת קנון לפני שנתיים. השבוע היתה בעייה בסוללה (שעולה יותר מ-300 ₪). ולד עזר לנו מאוד ופתר את הבעיה בצורה מקצועית, מהירה ואדיבה. הם גם מכרו לנו סוללה והתחייבו לקחת חזקה אם לא נצטרך - כך היה והחזירו מייד.

רכשתי מצלמת קודאק דרך הטלפון ליום ההולדת של הילדה , הייתי צריך את המצלמה מהר וקיבלתי שירות מדהים ! הסבר מקצועי ואדיב ואף דאגו לי למתנת אריזה . קיבלתי את המצלמה כבר למחרת . גם שחזרתי לברר משהו לגבי תפעול המצלמה , השרות היה מקצועי ואדיב מאד. אביב, אנדריי ודניאל מקצועיים ברמה ונותנים שירות מעולה.

שרות אדיב ומקצועי, היה סובלני, ענה לכל השאלות שצצו תוך כדי ,ודברים שהצטרכו בירור,ביצע טלפונים ונתן תשובות.

תודה רבה לדניאל, אנדריי ואביב עבור שירות מקצועי ואביב. חנייה ללקוחות החנות. חג שמח ומהנה לכל הצוות

זה אפילו הפתיע אותי: מבחוץ קשה להבין כמה המקום הזה גדול, מחירים נוחים, שירות אדיב ומקצועי. ממליץ בחום לכל מי שצריך ציוד לצילום

שירות מדהים ומקצועי מאנדרי ומאביב. הרגשה של VIP. רמת השירות גבוהה מאוד מאוד באווירה טובה. יש מענה של לא יותר מ10 שניות מרגע שמתקשרים לחנות. בבקשה, תבדקו אותי.. אתר אינטרנט מאוד נח ומחירים מעולים בתשלום מזומן או בקניה גדולה. חנות גדולה ומרווחת.. מיקום טוב וחניה שמורה 2 מטר מול החנות. זאת חוות דעתי בקצרה :)

התקשרתי ל'רואים עולם' וענה לי בחור בשם אביב שהתייחס בסבלנות ונתן לי הסבר מפורט על כל השאלות שלי. שירות מצוין ואדיב. ממליץ לכולם

תודה רבה מכל הלב לנדב ואנדרי על העזרה, השרות הנדיב ומקצועי ביותר, התמיכה הטכנית עד הפרטים הקטנים

שרות מעולה אדיב ישר מחיר הגון אביב עזר לי מאד לגבי העדשה הרצועה והפילטר תודה רבה נהדרים

שירות נפלא! התקשרנו אחרי שעות פעילות החנות כדי לשאול כמה שאלות ולעשות הזמנה. אנדריי, שקבל השיחה, ענה על השאלות והסביר שכבר נסגר המחשבים והוא לא יכול לקבל ההזמנה. הבטיח להתקשר למחרת בעת פתיחת החנות ואכן חזר אלינו. ענה על שאלות נוספות שהיו לנו שלנו ולקח ההזמנה. תודה רבה אנדריי!

רוצה לפרגן לרואים עולם ובמיוחד לאנדרי, כשהגעתי לא הייתי סגור על הדגם שרציתי, אנדרי הפגין הרבה ידע ועזר לי להתמקד על המוצר שהכי התאים לי. חווית הקניה היתה מצויינת והמחירים מעולים.

השירות מעולה! אנדרי טיפל בהזמנה סופר מקצועי. תודה רבה. מוצר: fujifilm 16-55 f/28 R LM WR

שירות מופלא ולא סטנדרטי לישראל. התחיל בשיחה טלפונית לפני כשבועיים עם בחור בשם דניאל, שהיה שירותי ביותר. המשיך בעוד שיחה וכמה שאלות בטלפון עם ולד, שהיה סבלני וענה על כל השאלות שהיו לי על מצלמת פוג'י שרציתי. יום למחרת בחנות קיבלתי שירות מאנדרי, שעבר איתי על האריזה, הרכיב את העדשה, בדק שהכל עובד ושמח לענות על כל שאלה. נותנים לך תחושה שיש לך בית לכל פניה והתלבטות, וזה חשוב כשרוכשים מוצר לא זול. ברור שאקנה שם בעתיד.

השרות של חברת "רואים עולם" פשוט מעולה ויעיל ! אנדרי טיפל בהזמנה שלי ממש בצורה מקצועית . תודה

אחלה שירות ויעוץ מומלץ ממומלץ בחום יש חניה בשפע בצהריים ממליצה בחום לכולם אחלה שירות

שירות אדיב ומקצועי, רכשתי מצלמה ושתי עדשות המוכר ולד ידע להשלים את המידע שהיתי חלוק לגביו ולהכוין לקניה מושלמת.

שירות סבלני מקצועי וחייכני מענה מקצועי לכל שאלה בסבלנות רבה ללא לחץ בקיצור, אחלה שירות !!!

שירות סבבה עם הסבר בהרחבה ובמקצועיות יחס אדיב ונעים. עזרה בתפעול המכשירים הודגמה והכל על פי בקשתי