מפרסם ב-zap מאז 2015

‎גיים סטור‎ ‏(GameStore) - עמוד 4

גאדג'טים וסלולאר (תל אביב)

4.71 / 5 ממוצע מבוסס על 28 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 181 חוות דעת גולשים על גיים סטור
leri
leri
14.08.2023
מוצר שנרכש: אייפון 11

אלופים רכשתי אייפון 11 עזרו לי לשחזר את הנתונים מהאייקלוד וקיבלתי מגן מסך מתנה תודה על הסבלנות והאדיבות

חוות הדעת עזרה לכם?
אוהד
אוהד
10.07.2023
מוצר שנרכש: s23 ultra

קניתי גלקסי 23 אולטרה אחרי שכמה חנויות כנראה ראו שהזמנתי בלי כיסויים למינהם וניסו למכור לי מכרו לי שהכרטיס שלי לא עובר .. מוזר למה אצל גיים סטור הוא עבר בלי שום בעיה ואפילו לא הייתי צריך להביא כמה כרטיסים הייתי ממליץ לקרוא אצל אותם חנויות חוות דעת ולראות שזה כנראה משהו ידוע אצלהם בכל מקרה תודה רבה לאלירן על השירות יחזור בהחלט לרכוש אצלכם .

חוות הדעת עזרה לכם?
תומר
תומר
10.07.2023
מוצר שנרכש: s21

חייב לציין על משלוח סופר מהיר הדביקו לי כבר את המגן מסך ועזרו לי דרך הטלפון איך להעביר מידע למכשיר החדש שאפו !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
keren
keren
09.07.2023
מוצר שנרכש: מסך s22 ultra

תמיד כייף לחזור למשפחה אפשר לקורא לזה מאז הרכישה של המכשיק לילדה שלי אנחנו תמיד חוזרים רק לגיים סטור שירות ברמה אחרת הבאתי תמכשיר שלי לתיקון ודאגו להביא לי חליפי והורידו לי פנגו וגם וייז שאוכל להתנייד תודה רבה 5 כוכבים בהחלט

חוות הדעת עזרה לכם?
roi
roi
18.06.2023
מוצר שנרכש: איירפודס פרו

אחלה חנות באתי לרכוש איירפודס פרו תוך פחות מ 5 דק יצאתי לדרכי חזרה הביתה ולא ניסו למכור לי דברים בנוסף

חוות הדעת עזרה לכם?
shimon
shimon
28.03.2023
מוצר שנרכש: נינג׳ה גריל

הזמנתי מהחנות הנ״ל נינג׳ה גריל ודאגו שיגיע לי לפני החג אחרי שבכמה חנויות אמרו שזה גבולי מעריך מאוד חברים רק גיים סטור חג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
חני
חני
23.03.2023
מוצר שנרכש: מכשיר גלקסי s20 אולטרה

הגעתי לחנות אחרי מחקר קטן שעשיתי עם עצמי , איזה מכשיר אני צריכה כרגע ( המכשיר האחרון שלי נקנה 7 שנים לפני :) ), חשבתי שמכשיר מסויים יתאים לי אבל כשהגעתי לחנות התייעצתי עם המוכרים והם הפנו אותי למכשיר דומה ועם כל מה דרשתי בתוכו שזה בעיקר מצלמה טובה. המוכרים היו סלבניים ,אדיבים, הסבירו לי על המכשיר גם יתרונות וגם חסרונות. קיבלתי הנחה על מגן הפלאפון ומדבקת מסך טובה מסיליקון. לאחר מכן המוכר עזר לי גם להחיות את הפלאפון החדש העביר את כל הנתונים ועזר לטכנופובית כמוני לגבות את כל הוואצפ. ממליצה בחום אבל גם לעשות לפני בדק בית מה אתם באמת צריכים מהמכשיר שלכם :)

חוות הדעת עזרה לכם?
מישקה
מישקה
14.03.2023
מוצר שנרכש: גלקסי 20 אולטרה

אני לא עושה בדרך כלל חוות דעת אבל אני חייב טחרי שקראתי תחוות דעת על החנות והגעתי בעצמי לרכוש מכדיר חדש ולהכיר את אלירן האלוף באמת יצא לי שווה כל הדרך להגיע אנשים ישרים ולא מנסים למכור דברים מעבר למה שביקשתי אפילו עזרו לי לשחזר מידע מהגיבוי בענן ללא עלות

חוות הדעת עזרה לכם?
אלי
אלי
13.03.2023
מוצר שנרכש: קורקינט שיאומי

ביצעתי הזמנה לקורקינט עם משלוח והגיע סך הכל מהר אלירן פרגן בשליח עד הבית תודה רבה לך

חוות הדעת עזרה לכם?
shon
shon
07.03.2023
מוצר שנרכש: גוד אוף וור

מפרגן לחנות הזמנתי משחק לסוני שלי והמשלוח היה מהיר כפי שהבטיחו אחרי שהזמנתי כבר בחנות אחרת ונאלצתי לבטל את ההזמנה כי כל פעם המציאו לי סיפורים שיש עיכוב בדואר

חוות הדעת עזרה לכם?
מלי
מלי
07.03.2023
מוצר שנרכש: מסך אייפון xr

5 כוכבים כי בהחלט מגיע לכם תיקנתי לפני קצת יותר מחודש את האייפון שלי ונשבר לי המגן מסך באתי להחליף למגן מסך חדש ואלירן האלוף החליף לי ללא תשלום בגלל החג כמובן שאת כל הקניות שלי אני יעשה רק בגיים סטור תודה רבה וחג שמח

חוות הדעת עזרה לכם?
אנדרי
אנדרי
06.03.2023
מוצר שנרכש: אקס בוקס s

באתי לרכוש סוני 5 עבור הילד שלי אך המוכר הנחמד הציע לי אקס בוקס מדגם s מה שמוזיל את הקנייה משמעותית פתחו לנו שם משתמש בחינם והילד היה מרוצה מה שנשאר זה רק לחבר אותו לטלויזיה ולשחק תודה רבה על היושר מעריך מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
דודי
דודי
06.03.2023
מוצר שנרכש: תיקון מסך אייפון xr

הגעתי לגיימסטור לתקן את האייפון של העובד שלי הסברתי לאבי הנציג שקיבל אותנו שזה עצר לנות את העבודה והוא סידר לנו אותו תוך 20 דק ופינק אותנו במגן מסך מתנה כן יירבו

חוות הדעת עזרה לכם?
זהר
זהר
02.03.2023
מוצר שנרכש: תיקון מסך אייפון 12 פרו

חווית קניה מזעזעת. להלן הסיכום: 1. מסך של אייפון 12 פרו סדוק. התקשרתי לחנות. נאמר לי שהמחיר 240 שקלים ועוד 100 אם ארצה לקבל את המכשיר באותו יום. לשאלתי למה בזאפ רשום 200 נאמר לי שזה בגלל שמדובר באייפון 12 פרו מה שמתברר בדיעבד כשקר כיוון שלשניהם יש אותו מסך. 2. כשהגעתי לחנות רצו לפתע 450 שקלים. רק אחרי שאמרתי שכבר סיכמנו על מחיר של 240 100 הסכימו לחזור למחיר שסוכם. 3. יומיים אחרי התיקון, החזרתי את הסים למכשיר המתוקן וכשהתחלתי לבצע שיחות גיליתי שהשמע אינו עובד בכלל. מדובר במכשיר שהיה אצלי שנתיים רצוף ללא כל בעיות. הגעתי לחנות שלושה ימים אחרי (לא יכלתי להגיע קודם) וביקשתי שיטפלו. לתדהמתי נאמר לי שמדובר בצרוף מקרים וכי אין קשר להחלפת המסך. דרשו 350 שקל על תיקון בעיית השמע. 4. מאז התיקון של המסך, הסוללה נגמרת במהירות מפתיעה תוך מספר שעות, בערך חצי זמן ממה שהיה קודם. בקטע הזה אני נזהר מלהאשים את החנות, אך חשוב לי לציין את העובדה הזאת.

תגובת החנות

שלום רב אכן הלקוח הגיע לסדר מסך של האייפון שלו ולא סגרנו מחיר בטלפון כפי שציין המחיר הוא כמו שפורסם באתרינו וגם הוא קיבל באותו המחיר הנקוב 2 שבוע אחרי התיקון ולא יומיים כפי שציין נהיה לו בעיית שמע במכשיר כפי שכולם יודעים השמע או עובד או לא עובד אחרי התיקון המעבדה בודקת שהכל עובד לפני שמחזירים ללקוח את המכשיר וכך היה הלקוח הוציע שיחה מהחנות וראה שהכל תקין הלקוח כנראה הפיל שוב את המכשיר ונהיה בעיה בשמע של האוזן הוצא לו הנחה למחיר עלות של התיקון אך הוא סירב . לא מובן מה פשר החוות הדעת ? אפחד לא יאיים על החנות בלכתוב חוות דעת ואנו נתקפל !!! גיימסטור תמשיך להיות רמה אחת מעל כולם ומי שכבר מכיר יודע זאת חג שמח !

חוות הדעת עזרה לכם?
Norit
Norit
01.03.2023
מוצר שנרכש: מסך אייפון 13

שירות תיקונים מהיר כמו תמיד אחרי שתיקנתי לילדים שלי את המכשיר שלהם גם תורי הגיע ודאגו לסדר לי אותו תוך חצי שעה אלופים !

חוות הדעת עזרה לכם?
yotam
yotam
23.01.2023
מוצר שנרכש: אוזניות סוני w01000

לאחר חיפושים רבים עבור אוזניות w1000 הגעתי לגיים סטור לרכוש את האוזניות שחיפשתי לאחר חודשיים אוזנייה אחת הפסיקה לעבוד וכשחזרתי לאחריות כעבור 3 ימים בלבד החליפו לי לחדש שאפו !

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכל
מיכל
15.01.2023
מוצר שנרכש: תיקון מסך אייפון 11

מס' אחתתתתת באתי אם מסך שבור של האייפון שלי ואלירן דאג לסדר לי אותו הכי מהר שאפשר תוך 20 דק כבר הייתי בחוץ ממליצה בהחלט

חוות הדעת עזרה לכם?
שלומי
שלומי
05.01.2023
מוצר שנרכש: גלקסי a53

בס״ד קצר וקולע הגעתי לחנות לרכוש מכדיר מסוג סמסונג a53 הנציג הסביר לי בין ההבדלים של יבואן רשמי ומקביל חשוב לי לציין שאני אישית אוהב רק יבואן רשמי למרות שהנציג ההגון אמר שאין כל כך הבדל ושאני ירכוש את המקביל החלטתי לקנות רשמי . הסבירו לי בקצרה על התפועל הראשוני ויצאתי לדרכי תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
mor
mor
05.01.2023
מוצר שנרכש: אייר פודס

פעם שלישית שאני חוזרת לחנות המושלמת הזאת הפעם הגעתי לחנות (אני גרה רחוק אז תמיד עשיתי משלוח) שמחתי להכיר אתכם לא רק דרך הטלפון שירות אדיב ואמין זה הכי חשוב !!! רכשנו איירפודס 2 מיבואן רשמי ועל הדרך החליף לי מגן מסך ללא עלות אין מילים

חוות הדעת עזרה לכם?
הגר
הגר
03.01.2023
מוצר שנרכש: סוני 5

חויית שירות מעולה אני ממש חייבת לפרגן למקום המדהים הזה שדאג להסביר לילד שלי איך להשתמש ולחבר את כל מה שצריך וגם פתחו לו משתמש חינם ללא עלות נוספת לא חוייתי כזאת חויית קנייה הרבה זמן אני ממליצה לכולם לבוא לאלירן הוא מי שטיפל בי ודאג לקנייה מושלמת עבור הילד שלי תודה רבה אלוף בהחלט 5 כוכבים מגיע לכם תמשיכו ככה אין מילים .

חוות הדעת עזרה לכם?
tzipora
tzipora
07.12.2022
מוצר שנרכש: שואב דייסון v11

קנינו שואב דייסון אחרי שהזמנתי ב 2 חנויות במחיר הנקוב והם ניסו למכור לנו יבואן רשמי ואז הגענו לגיימסטור ומכרו במחיר הנקוב בלי שום הצעות לשדרוגים

חוות הדעת עזרה לכם?
jakob
jakob
07.12.2022
מוצר שנרכש: סוני 5 בלו ריי

לאחר בדיקה מעמיקה החלטתי לקנות בגיים סטור קניתי סוני 5 ושלחו לי עד הבית עם שליח ללא עלות מצידם אחרי 3 שבועות משום מה הוא לא נדלק חייגתי לחנות וענה לי אלירן שדאג להרגיע אותי ושלח לי שליח עד הבית ולאחר בדיקה הוחלט להחליף לי תסוני לחדש ושלחו לי אותו חזרה ללא עלות תודה רבה שירות מעולה ממליץ לכולם עדיף לשלם קצת יותר אבל השירות בהחלט חשוב הרבה יותר

חוות הדעת עזרה לכם?
Shlomi
Shlomi
07.11.2022
מוצר שנרכש: סמסונג s21 plus

רכשתי מכשיר *חדש* S21 Plus בעלות של 2200 ש"ח (ועוד פירגנתי לעסק ואמרתי אקנה גם מגן מסך ומגן לטלפון עצמו במקום להזמין בעליאקספרס בגרושים עוד חייב אותי ב 200 ש"ח) לא אמרתי מילה,שילמתי 2400 ש"ח והלכתי. יש לציין שהגעתי לחנות בגלל הביקורות הטובות (יש לציין פחות מ-100) למרות שאני גר בחיפה והחנות בתל אביב. כשהגעתי הביתה התחלתי לבצע ההעברות מהמכשיר הישן לחדש אך פתאום לפתע שאני מנסה להוריד אפליקציות אני מגלה שבמכשיר אין את היישום של החנות. כבר הבנתי שדחפו לי מכשיר משומש,משמע מחודש ועם פאק במכשיר. לאחר מכן אמרתי טוב,בוא נאפס את המכשיר אבל גם את זה לא ניתן כי אין את האופצייה במכשיר. טוב,התקשרתי לחנות והסברתי מה הבעיה במכשיר,אמרו לי תגיע ונסתדר.יש לציין ששני האנשים בחנות ידעו שהמכשיר לא תקין ומכרו אותו בכל זאת אחרת לא היו מחליפים לאחד אחר. כשהגעתי לחנות הם לא היו מופתעים וישר החליפו לי למכשיר אחר מאותו דגם אך "לפתע" גם הוא לא היה חדש ואף משומש ביותר.איך אני יודע?!כבאתי להכניס את הסים שלי אני מגלה שיש כבר סים בתוך המכשיר. טוב זה כבר היה השיא!חזרתי לחנות מיד ואמרתי למוכר קח את המכשיר ותזכה אותי מיד-התחילו סיפורים ומעשיות.מדובר כנראה בשני שותפים אחד בשם אלירן והשני אינני יודע שעושים צחוק ומרמים אנשים. לאחר מכן שביקשתי החזר,אלירן ניסה להגיד לי בטלפון(כי הוא לא היה בחנות) שהסים שהיה במכשיר נועד לעדכן את האפשרות שתוכל לשלם דרך גוגל פיי,בקיצור סיפורים. אחרי ויכוחים ודיבור דוחה מצדו החליט לזכות אותי בתנאי שאחזיר את המכשיר עם הקופסא,כמובן שלא היה לי את האריזה כי מי מאחסן אותה. בעל זאת ניסיתי למצוא איזה אריזה אך לא מצאתי לבסוף כי כבר המכשיר הזה לא קיים בחנויות. לבסוף,החליט לחייב אותי על הקרטון הזה 300 ש"ח,פשוט הזייה.אמרתי לו אין שום בעיה,שיהיה לך לבריאות.רק רציתי ללכת משם ולא לשמוע עליהם יותר. לסיכום-אל תחסכו ותקנו בחנויות שלא מכירים ולא ידועים עם מעט ביקורות שאני לא יודע מה מזה הם כתבו לעצמם. היזהרו מפני אנשים לא הוגנים,לא חסר בחברתנו כאלה לצערי! ממליץ לקנות בחנויות ידועות ומוכרות.

חוות הדעת עזרה לכם?
פלג
פלג
07.09.2022
מוצר שנרכש: אופניים

הזמנתי דרך האתר אופניים באיסוף עצמי אך החנות דאגה לשלוח לי אותם על שליח עד הבית ללא עלות נוספת לא מובן מאליו תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
smadi
smadi
07.09.2022
מוצר שנרכש: סמסונג נ 10

שירות מספר 1 בארץץץץץץץץ!!!! אין עליכם אני חוזרת בפעם ה -3 ואני כל פעם מופתעת מהיחס ומהשירות המהיר והדיב שלכם תודה רבה על הכל מי שרוצה להיות בראש שקט שייקנה רק בגיים סטור !

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון