רכשתי פלאפון בקמרה אילת ..יש לציין כי זאת לא הפעם הראשונה שקניתי בחנות זו..קניתי גם מצלמה לפני שנה .גם אז וגם היום לא רק שהמחיר היה הכי נמוך בארץ אלה גם השרות היה מעולה .חוויתי קניה מצוינ..ממליצה בחום..
מוצר:
פלאפון galaxi 2 19100
שם:
yaakov
תאריך:
04/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לא פעם בחנות הצילום באילת, מצלמה תיק למצלמה ועוד.תשבוחות רבות יש לי על היחס האדיב והמיקצועי של איליה, מקצועיות וסובלנות רבה , מאוד נעים לפגוש מוכר שנותן את כולו בעת הרכישה עם הרבה אכפתיות. ולבסוף רכשתי את הציוד ולרג לא מתחרט. כן ירבו מוכרים כאלו לא רק בקמרה אלא בארץ. ישר כוח והמשך עבודה פוריה יעקב
מוצר:
תיק למצלמה , מצלמה, וברור לגבי עדשה למצלמה
שם:
yaron
תאריך:
26/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי ממריסה (מנהלת החנות)יחס וטיפול אישי בצורה יוצאת מן הכלל.מריסה ערכה עבורי בירורים רבים כדי לספק לי את העסקה הטובה ביותר למוצר יוקרתי שכזה. שום חנות צילום לא השתוותה למחיר ולשרות שקבלתי (ועשיתי בדק מעמיק). במקביל הייתי בקשר עם איליה שליווה אותי ביעוץ מקצועי, בסבלנות ובחביבות אין קץ. בקיצור - חווית קניה שרק העצימה את התחושה שבריכשת מוצר איכותי ביותר. 4H יש לכם צוות מעולה באילת!
מוצר:
עדשה 300 f/2.8 USM II
שם:
Aric Cohen
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי עם מנהל החנות בטלפון והוא הסביר לי בצורה מאוד נעימה על המכשיר שרציתי לקנות והוא הישווה לי אותו מול מכשירים אחרים. הוא הסביר לי על האחריות והשירות למכשיר, שיחה שארכה דקות ארוכות. המחיר היה מאוד אטרקיבי ובעל החנות נשמע איש מקצועי ואמין. כשהגעתי אליהם לבצע את הרכישה קיבלתי יחס מאוד טוב והשירות היה מהיר ומדויק. ממליץ בחום
מוצר:
smartphone Galaxy S III
שם:
Brit Olam
תאריך:
21/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חויית קניה מדהימה. רק שהמכשיר אחרי שבוע שבק חיים. ולא! !! הוא לא נפל הוא פשוט פגום. התקשרתי לקבל שרות אבל זה לא משהו שקיים בחנות הזו. חישבו פעמיים לפני שאתם קונים, כי שרות משם לא מקבלים.
מוצר:
טלפון סלולרי S2
שם:
ערן ושמרית
תאריך:
01/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות מצלמה D600 של CANON. כאשר ראיתי שאין הוראות בעברית הוסבר לי כי אוכל לגשת לכל חנות ע"מ לקבל את החוברת. לאחר תאום הגעתי לחנות בהוד השרון ע"מ לקבל חוברת מצומצת שלא מוסיפה שום ערך. פתחתי את הוראות הפהעלה וגיליתי שהם גם לא באנגלית כי אם ביפנית... התקשרתי לחברה וביקשתי שישלחו לי חוברת באנגלית, לאחר שבוע קיבלתי ספר עב כרס בצילום על דפי A4 שלא ניתן להשתמש בו בגלל הגודל והצורה. בקיצור, לא שווה להתפתות להנחה קטנה במחיר, תברחו מהחנות הזו!
מוצר:
d600
שם:
צופי
תאריך:
22/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה לבתי כאשר שאלתי אם יש תפריט עברית המוכרת אמרה שבדגם הזה אין, רכשתי אותה אך לאחר יומיים הסתובבות באילת(הגעתי מת"א) גיליתי שלמצלמה הזו יש גירסה עם תפריט עברית ובגלל שקניתי אותה לבתי בת ה-9 החלטתי לאור זה שלא השתמשתי במוצר ורק עברו יומיים אוכל להחזיר אותה באריזה המקורית סגורה ולקבל את כספי בחזרה ע"פ זכויות והתקנון החדש שנכנס לתוקף מה אכזבתי והפתעתי שהמוכרת הכחישה שאמרה זאת ואם אני רוצה להחזיר את המוצר בגלל ששילמתי בויזה רוצה עמלה של 100 ש"ח לביטול העיסקה של 899 ש"ח.חוצפה כזו עוד לא ראיתי, כן גם אמרה שלא אקבל במיידית את הזיכוי כי הטכנאים יבדקו וגם יקחו עמלה על הבדיקה -בקיצור נשארתי עם המצלמה וטעם רע.
מוצר:
מצלמה תת ימית וספורט TG-310
שם:
גולש
תאריך:
02/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
יעלה
תאריך:
17/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מעולה - מהירה ומקצועית כמו השירות הטלפוני סוף סוף חנות שבאה לקראת הלקוח גם במחירים טובים וגם שירות טוב התרשמות כללית : אכפתיות והקשבה לצרכים ולתקציב הלקוח והתאמת המוצר על פיה זו בהחלט לא תהיה הפעם האחרונה שארכוש שם מומלץ בחום
מוצר:
מצלמה D90
שם:
וובה
תאריך:
05/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בטלפון מצלמה בצבע שחור. הבהרתי שצבע עבורי עניין עיקרוני. ביקשתי מהמוכר לוודא שמצלמה שהוא מחזיק בידו אכן בצבע שחור. כשהוא אישר זאת הוא הבטיח לי לשמור אותה לאיסוף עצמי בעוד מספר ימים. כאשר הגעתי לחנות בעת ביקורי באילת המוכר מסר לי את המצלמה בצבע כסוף! כשהבהרתי לו שהזמנתי ספציפית מצלמה בצבע שחור. הוא הראה לי פתק בו כתוב שמי וצבע כסוף, כלומר שיקר לי במצח נחושה. כשלחצתי עליו הוא גילה כי מכר מצלמה ששמר לי ללקוח שהתעקש גם הוא על צבע שחור. מכוון שלא הייתה עוד מצלמה שחורה במלאי הציע לי לקחת כסופה. כשסירבתי ודרשתי הסברים הוא רק הציע להמתין עד המשלוח הבא ולא מצא לנכון לפחות להתנצל.
שקרנים!
מוצר:
מצלמה דיגיטלית TZ10
שם:
איציק
תאריך:
13/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המצלמה בבית העסק בספטמבר 2008. כאשר שאלתי אם ישנם הוראות הפעלה בעברית בקופסא, מיד נמסרה לי חוברת הפעלה בעברית.
החוברת שנמסרה לי היא לא ספציפית לדגם FZ18 אלא כללית לסדרה FZ של פנסוניק ואינה כוללת את הפונקציות הרבות של המצלמה הנ"ל, אך תיארתי לעצמי שהקופסא מכילה חוברת באנגלית שאני אסתדר איתה.
מאוחר יותר (בבית), גיליתי כי יש רק ניירת ביפנית, וחוברת הפעלה ביפנית. בנוסף, לאחר כמה ימים שרציתי להתקין את דיסק ההתקנה של התוכנות הנלוות למצלמה, הופתעתי לגלות שגם הם רק בשפה היפנית.
לאחר פניה טלפונית לחנות באילת (הסניף בו רכשתי את המצלמה), נאמר לי להתקשר לשירות הלקוחות שלהם. (שזה היבואן 4H). לאחר מכן התקשרתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שייבדק אם יש במלאי את החוברת ויחזרו אלי - אך לא חזרו. כתבתי לשירות הלקוחות מייל בו כתבתי את הבעיה, ושוב לא חזרו אלי. אחרי יומיים שוב התקשרתי לשירות הלקוחות ובחורה בשם אורית אמרה כי לא מצוין במחשב שפניתי אליהם, ושהם ישלחו לי במייל חוברת הפעלה באנגלית. אמרתי שאני מעוניין בחוברת מקורית או מודפסת (לא במייל), ולאחר בדיקה נאמר כי זה יגיע בדואר וזה ייקח זמן. בנוסף ביקשתי CD של התקנות באנגלית, ונאמר לי שזה מיותר לצורך השימוש במצלמה, אך התעקשתי לקבל אותו כי המוצר מבחינתי לא שלם ללא חוברת וCD- מתאימים. נאמר לי שיחזור אלי נציג שירות לקוחות עם תשובה. אחרי כשבוע וחצי התקשרתי שוב לאחר ששוב לא חזרו אלי ודיברתי עם בחור בשם צבי. אמרתי שדיברתי עם בחורה בשם אורית ונאמר שאין שם מישהי בשם זה. נאמר לי שבדיוק הגיעו חוברות בעברית והוא ישלח לי – שאלתי אם זה החוברת המקורית המלאה ונאמר שכן. לגבי דיסק ההתקנה שוב ניסה לשכנע אותי שזה מיותר ושניתן למצוא תוכנות יותר טובות באינטרנט ונאמר שיבדוק ויחזור אלי. לאחר מספר ימים קיבלתי חוברת בעברית בדואר, אך החוברת לא מלאה כפי שחששתי. החוברת מכילה 35 עמודים מתומצתים לעומת החוברת ביפנית שמכילה מעל 150 עמודים מפורטים על כל האופציות של המצלמה. לגבי דיסק ההתקנה כמובן ששוב לא חזר אלי.
עד היום טרם חזרו אלי משירות הלקוחות, כפי שהבטיחו לאחר פניה רביעית. אין לשירות הלקוחות תיעוד שיחות קודמות וכל פעם צריך לספר את הסיפור.
אני לא מרוצה בכלל מהשירות של שירות הלקוחות. גם אם לא היה להם פתרון לגבי הדיסק והחוברת, לפחות היו חוזרים לעדכן. לאחר בדיקה עם המועצה לצרכנות, נאמר לי כי חובה לספק עם כל מוצר חוברת מלאה בעברית המקבילה לחוברת בשפה האחרת שמגיעה עם המוצר.
אני רואה כשל שירותי של החברה בטיפול בנושא פעוט, ואני מאמין שגם בעתיד במקרה של תקלות, השירות יהיה דומה. בנוסף, מבחינתי המוצר שנמכר לי אינו שלם.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית FZ-18
שם:
מריה
תאריך:
12/10/2007
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המצלמה במהלך סוף שבוע באילת, השירות היה מהיר ומקצועי, לא נתקלנו בבעיות בקניה הספציפית הזו. את המצלמה והעדשה קיבלנו ללא שום פגמים. לאחר ניסיון מר עם קאמרה בעבר, הקניה הזו בהחלט משנה את הרושם הראשוני.
מוצר:
מצלמת DSLR D80
שם:
אילן
תאריך:
13/02/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המצלמה בחנות במהלך סוף שבוע באילת. לאחר חזרתי הביתה גיליתי תקלה חוזרת במצלמה שגרמה לשיתוק המערכת. פניתי לבעל החנות, הוא הפנה אותי למעבדה בתל אביב שם לאחר בדיקה קצרה החליפו לי את המצלמה באחרת. השרות היה אמין, מהיר , מקצועי תודה על היחס והשרות אילן לוביץ