
הזמנתי 3 מזגנים, נתנו מחיר טוב, סופק מהר תוך כמה ימים, הכל עובד תקין ואפילו התקשרו לבדוק שהכל בסדר

הזמנתי 3 מזגנים, נתנו מחיר טוב, סופק מהר תוך כמה ימים, הכל עובד תקין ואפילו התקשרו לבדוק שהכל בסדר

הגיע מהר עד הבית, ארוז היטב עם כל החלקים. קל לשימוש, נוח ועוצמתי. מרוצה מהשירות.

מענה טלפוני מהיר ומקצועי, האתר נח והמחיר היה טוב ביחס לחנויות אחרות. המוצר הגיע תקין תוך מספר ימי עסקים

השירות של החנות היה מעולה. הטלוויזיה שהזמנתי לא הייתה במלאי, החליפו לדגם חדש יותר באותו מחיר. ההובלה התבצעה בזמן והמובילים וידאו שהטלוויזיה עובדת לפני שעזבו. מומלץ

קניתי שני מזגנים במחיר ממש מציאה השירות היה מעולה והגיע מהר השוותי מחיר והפער היה ממש גדול הופתעתי לטובה

רכשתי שואב אבק שארק. קיבלתי את המוצר במהירות. גם אח"כ כשיצרתי קשר בנוגע לתהליך הוספת המוצר לאחריות קיבלתי מענה מהיר. ממליצה.

תענוג עמדו בציפיות, סוג בזמן והגיע כמו שצריך. המחיר היה גם הכי תחרותי מכולם. את הטלויזיה הבאה שלי אני גם אקנה אצלם.

שירות פצצה אנשים חמים מתחשבים ומתאימים את עצמם ללקוח. מוצרים באיכות גבוה מאוד והגיע מהר ממליץ בחום

רכשתי טלוויזיה חדשה, ונאמר לי שתגיע תוך 7 ימי עבודה. בפועל הטלוויזיה הגיעה תוך יומיים, עם תיאום זמנים והתראה של חצי שעה מראש - כמו שהובטח הטלוויזיה הגיעה ללא כל בעיה תודה רבה!!

שירות מדהים מהיר אדיב , קיבלתי את המוצר כבר יום אחרי! והמוצר שהזמנתי הגיע איכותי מאוד ! ממליצה בחום

הטלוויזיה הגיעה תוך שלושה ימים, משלוח מהיר והגיע בשישי, למרות שלא ציפיתי שיעבדו בשישי הפתעה לטובה, והכל טוב

התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי, אחרי שבדקו ואישרו הזמנתי ולאחר 4 ימים הודיעו שהמוצר לא במלאי. שירות לקוחות לא נעים

שירות טוב. ענו מהר. המוצר הגיע תוך יומיים. המובילים היו אדיבים. בהחלט חווית קניה טובה.

שירות לא פחות ממדהים, התקשרתי כדי לברר מלאי הנציג היה סבלני מקצועי ומאוד אדיב. מאוד מומלץ!

הכל מצוין! מהרגע של הקניה דרך האינטרנט עד ההובלה לבית שלי. היה מאוד נוח להרכיב את המכונה בבית.

טובה מאוד הכל הגיע טוב ומהר המקרר עובד טוב והמשלוח היה מהיר מרוצים מאוד מהשירות

מחירים נוחים עם שירות מהיר ואדיב, הטלויזיה הגיע בזמן כפי שהובטח. 1 2 3 4

הזמנתי מכונת כביסה מתוצרת זנוסי פתח עליון השרות אדיב ומקצועי, אספקה המכונה הייתה במועד ובהתאם להזמנה

הזמנתי טלויזיה "מציאה", ואחרי כמה ימים חזרו אלי עם "מצטערים אין כזו במלאי, בוא תוסיף כמה מאות ש"ח ותרכוש משהו אחר". טכניקה ידועה - מחייבים את האשראי, ואח"כ ינסו לדוג אותך הלאה. כמובן שביטלתי את העסקה, ועכשיו ממתין לזיכוי כרטיס האשראי. יתכן שהחנות טובה לדברים אחרים, אבל לא ליפול במלכודת ה-LOW BALL שלהם.
שלום JOY הזמנת מסך ישן שנגמר לנו במלאי התקשרתי אליך אחרי שעה ואמרתי לך שיש לי מסך של אותו חברה דגם חדש שהם אתה רוצה יש תוספת של 190 ש"ח לא רצית לא קרה כלום עשינו לך זיכוי מיידי הכסף שלך חזר באותו רגע מאחלים לך שתמצא את המסך שאתה רוצה ושיהיה לך רק טוב! שירות ומחיר רק בשוק החשמל! "עם ישראל חי"

לאחר חיפושים רבים ובדיקה בהמון חנויות , הגעתי לשוק החשמל דרך האינטרנט . המידע והשירות שקיבלתי היו יוצאי דופן . הבטיחו ועמדו במה שאמרו , קיבלתי את השואב שעתיים לאחר ההזמנה . ממליצה בחום לרכוש מהם !!!

ממליצה בחום רב, נעימות, אדיבות נתקעתי בלי מזגן והגיע מהיום למחר אין דברים כאלו!! שרות מעל ומעבר

התנור הגיע מהר והוא עובד טוב. חווית קניה טובה עם אתר נוח נוח וידידותי למשתמש

הזמנתי מקרר בקו מדגם מסויים,שקראתי עשרות חוות דעות עליו ועשיתי מחקר שוק , ועשיתי מחקר שוק ,החלטתי להזמין דרך שוק החשמל ,כאשר הגיע המוצר הגיע מקרר מדגם אחר ,כנראה ניסו "לדחוף" לי אותו ,וכשהתלוננתי על המקרה מול השירות ,וזה לא מקרה שמכירים ,זה נפל בין הכסאות כך נאמר,וכשביקשתי פתרון הם אמרו לי תחזיר אותו ,שבוע לפני החג..בקיצור לתקוע אותי בלי מקרר חוסר מקצועיות,חוסר מענה להימנע מלקנות דרכם
לקוח יקר קניתי מאיתנו מקרר של בקו דגם CN160235XB שנגמר במלאי אצל הספק וקבלת אותו דבר דגם חדש שיצא עכשיו שעולה 1500 ש"ח יותר בשוק דגם Beko CN160236XB לא בקשנו מימך שתוסיף שום דבר קבלת באותו מחיר דגם חדש נתנו לך אפשרות להחליף להחזיר לך את מה שמגיע לך ולא רצית אמרת שאתה רוצה לחשוב אנחנו נורא מצטערים שלא עדכנו אותך וקבלת מקרר יותר יקר אותו דבר דגם חדש שעולה לנו יותר יקר עיקר שתהנה ותחזור לקנות אצלנו לא הרווחנו פה כלום רק לתת לך שירות תודה רבה לך חג שמח ושנה טובה מוצרי חשמל קונים רק בשוק החשמל מחיר ושירות!

שירות ואדיבות מעולה ,חיפשתי ומצאתי את המייבש כביסה בלומברג באתר שוק החשמל במחיר הכי נמוך בשוק! המייבש הגיע לאחר שבוע עם חברת הובלה מעולה פינו לי את המייבד הישן והמוצר עונה על הציפיות בקיצור חווית קניה מעולה , מומלץ מאד..

קנינו מקרר לאחר התכתבות בווטסאפ כדי לוודא שהכל לשביעות רצוננו ואכן קיבלנו את המוצר שביקשנו (שלא נמצא כבר בחנויות או היבואן) ובתווך הזמן שהובטח. תודה רבה!