
יוחנן אלקטריק ברחובות בעל המקום אדיב נחמד סבלני ומייעץ. קנינו אצלו תנור מדיח כיריים ומייבש כביסה מתחייב למחירים הזולים ביותר ועומד בזה. זמן אספקה מהיר ותיאומי התקנות טובים. שורה תחתונה אין מה לחפש במקום אחר! תודה יוחנן

יוחנן אלקטריק ברחובות בעל המקום אדיב נחמד סבלני ומייעץ. קנינו אצלו תנור מדיח כיריים ומייבש כביסה מתחייב למחירים הזולים ביותר ועומד בזה. זמן אספקה מהיר ותיאומי התקנות טובים. שורה תחתונה אין מה לחפש במקום אחר! תודה יוחנן

מרוצה מאוד מהקניה ומהשירות המהיר והמצוין! יוחנן איש ממש נחמד, סבלני ושמח לעזור. כיף שיש מוכרים כאלה. המחיר שביקש נמוך משמעותית מכל מקום אחר שבדקתי. בהחלט המקום הראשון שאלך אליו בקניה הבאה. מומלץ בחום!

אני קניתי מיבש כביסה בלומברג מאספקה מידית וקיבלתי שרות יוצא מהכלל מבחור בשם יוחנן ששלח לי את המייבש למחרת הקניה ובעקבות אשמה שלי לא עניתי לטלפון של החברה של ההובלות והם רצו לחייב אותי על ההובלה השנייה ויוחנן לקח את החיוב של ההובלה על עצמו למרות שזה היה אשמה שלי והכל בכיף והרגשה טובה אני ממליץ בחום לקנות שם הם באמת אנשים טובים והגונים

הייתי צריך כיריים בדחיפות, הגעתי אליהם במקרה דרך האינטרנט. גיליתי אנשים ישרים, מקצוענים והוגנים. פינקו אותי גם בהנחה משמעותית וקיבלתי מוצר כולל הסבר מלא על המוצר. אין ספק שאמליץ עליהם לחברים! במילה אחת, אלופים!! תודה רבה רבה!!

יוחנן מקצוען, ישר והגון מציע מחירים טובים תמיד נותן את התמונה המלאה על המוצרים שהוא מציע. כשיש בעיית שירות למוצר הוא תמיד נלחם בשביל הלקוח.

יצרתי קשר איתם פעמיים בהפרש גדול בפעמיים האלה , הם היו מאוד אדיבים ולדעתי הם יודעים במדויק את ההגדרה של המילה שרות! היו סובלנים כי אני חיפשתי משהו מאוד ספציפי בקיצור ממליצה בחום

הייתי בעשרות חנויות, ורק פה קיבלתי מחיר הוגן, שירות לבבי והכי חשוב אמינות. קניתי פה את כל מוצרי החשמל לבית.

קניתי אצלם מייבש כביסה קונסטרוקטה. התעניינתי במייבש כביסה כביסה בוש אך מכיוון שלא היה להם הם הציעו לי מייבש כביסה קונסטרוקטה זהה ובמחיר נמוך יותר. בדקתי והוא אכן היה זהה. הזמנתי ביום חמישי בבוקר וקיבלתי את המייבש ביום ראשון. המוביל בהתחלה לא הופיע אבל הם לקחו אחריות ווידאו שהוא יגיע (באיחור).

השירות מתחת לכל בקורת. מפרסים באתר מידע כוזבת. בפניה טלפונית ממצאים דברים ומוצאים להוסיף תשלום !!!

לאחר אינספור בירורים והשוואת מחירים רכשתי את כל מוצרי החשמל לבית מ"אספקה מיידית" שירות מהיר, מעולה ואיכותי המחיר המשתלם ביותר מכל ההצעות שקיבלתי ממליצה בחום

קניתי דרכם פעמיים מייבש וכן תנור , לאחר הגעתו של התנור ובדיקתו נמצא שאינו אופה כמו צריך , לאורך כל זמן הטיפול החנות לא התנערה מאחריות והתחייבה להחליפו לאחר שני ביקורים של טכנאים הוחלף התנור. מאוד מומלץ . הרגשתי יש למי לפנות .

שירות מצוין!!!!מחירים הכי טובים ! ממליצה בחום. כל המוצרים לבית קניתי . משם הכל מגיע מהר והכי חשוב יש למי לפנות תמיד זמינים ודואגים ללקוח. מקום מושלם למי שרוצה לקנות ולהיות בראש שקט

רכשנו מקרר מסוג סמסונג החוויה החלה בחנות כשקיבלנו שרות ומחיר יוצא דופן מיוחנן הבעלים, זה המשיך באספקה מהירה,בדאגה למנוף במחיר שפוי שיעלה את המקרר לקומה שביעית, והסתיים בשיחת טלפון מיוחנן אשר ביקש לוודא כי הכל בסדר, בלי שום ספק זו חנות החשמל ממנה נקנה כל מה שקשור במוצרי חשמל, יוחנן תודה רבה!

חנות מעולה. ממש עזרו לי עם ההזמנה בטלפון ודאגו שאקבל את הדגם החדש יותר אפילו שהזמנתי את הדגם הישן - וזה בלי להוסיף תשלום. היו ממש אדיבים ועזרו עם התאום של המשלוח וכל מה שיכלו. ממליץ בחום.

רכשתי מכונת כביסה ביום שישי ביום א כבר צלצל המוביל וקיבלתי אותה ואף המוצר הישן נאסף ללא בעיות פניתי לשירות אלקטרולוקס לתאם טכנאי ואלו תיאמו לי לשבוע קדימה. אני כבר עם ערימות של כביסה... פניתי ליוחנן בעל החנות וזה דאג שיתאמו לי טכנאי למחרת. וזה בדיוק השירות שאני צריך מהחנות לאחר הרכישה. ויוחנן איש נעים וחביב

חיפשתי מכונת כביסה זנוסי כתוספת למכונה הקיימת. יש לי דגם זנוסי שרכשתי בחנות, ועובדת כבר כמה שנים טובות ואני מאוד מרוצה ממנה. היות ולא מצאתי זנוסי בחנויות, הגעתי לאינטרנט. את הדגם הספציפי שיש לי בבית כבר הפסיקו לייצר, אז חיפשתי זנוסי עם תכונות דומות למכונה שיש לי. דרך זאפ הגעתי לחנות "אספקה מיידית" ובטלפון קיבלתי יחס חם, אדיב ומקצועי, ומכונת הכביסה נחתה אצלי בתוך יומיים. על אף ההסתייגות שלי מרכישות באינטרנט, וההעדפה הראשונה שלי לרכוש מחנות, גיליתי שבאמת עשיתי עסקה מצויינת . המחיר מצחיק וללא תחרות. וברור לי למה בחנויות מציעים כל מני "מותגים" שעליהם גורפים רווחים. כבר זרקתי בחיים שלי מכונות כביסה גרמניות ממותגות ויקרות אחרי שעבדו רק שנתיים. בזנוסי תמורת תוספת של סכום מצחיק לטכנאי, אפשר להרחיב אחריות לעד חמש שנים! ומהניסיון שלי לא צריך אותה בכלל! המכונה עובדת ועובדת ועובדת.. וטפו טפו לא רואה טכנאי. (הם יודעים למה הם נותנים כזו אחריות) בדגם הזה אפשר לשלוט בכל פרמטר, בוחרים תוכנית כביסה, ואח"כ עם הכפתורים אפשר לשלוט בטמפרטורה, מספר סל"ד בסחיטה, לדחות זמן הפעלת המכונה. להוסיף יותר שטיפות, והכי חשוב! לקצר לחצי את זמן התוכנית! פשוט אין עליה! מומלצת בחום! את מוצר החשמל הבא שלי ללא ספק ארכוש בחנות "אספקה מיידית".

התקשרתי וענה בחור בשם אלי בנימוס וביעילות קבל את הזמנתי רכשתי 2 כיריים טקה ו 2 תנורים בילד אין של סאוטר יש לי נסיון עם מוצרים אלו והם מצוינים ועונים על צרכי

שירות ברמה גבוה אדיבות, אספקה מהירה ומידיית חווית קניה מהנה , תודעת שירות מעל המצופה בארץ

הזמנתי מקרר ושלמתי תוספת נאה של מחיר עבור אחריות יצרן. המקרר הגיע באיחור של כ5 ימים החשבונית הגיעה לאחר שבועיים של בקשות דרך האמייל ולא מקור אלא העתק. והגרוע מכל המקרר הגיע עם דפיקה בדלת כאשר המוביל חותם לי שיש מכה ובמקביל מדבר עם בעל החנות ,מאז עברו יותר מארבעה חודשים עשרות טלפונים כאשר מבטיחים לי הבטחות שווא שולחים אותי לביטוח לחברת ההובלה ועוד ועוד בזבוז יקר של זמן ועדיין לא הוחלפה הדלת. שירות גרוע וחוסר אכפתיות ללקוח. חבל שהתעלמתי מחוות הדעת באתרים השונים. חיסכו לכם זמן ועגמת נפש והזמינו בחניות שחוות הדעת עליהן טובות.
המקרר הגיע בדיוק יומיים לאחר ההזמנה למרות שהלקוחה גרה בצפון הרחוק . לגבי מכה במקרר הלקוחה מעולם לא פנתה אלינו . שתפנה לחנות והבעיה תיפתר ..... הלקוחה מעולם לא פנתה לחנות .

רכשתי מהחנות מקרר "בקו". את הרכישה ביצעתי דרך הטלפון, הנציג היה נחמד, סגרנו עסקה והמקרר הגיע יום למחרת ללא קבלה על התשלום שביצעתי באשראי (את הקבלה קיבלתי רק שבוע וחצי לאחר מכן במייל) למקרר היו שריטות ופגיעות על הדלת (ולא בגלל הסבלים בוודאות) והבעל חנות ( חנן שמו) הציע שיחליף לי לדלת מתצוגה או שאמתין 90 יום עד שברימאג יטפלו בי. בינתיים אני שילמתי מחיר מלא על מקרר ואני ממתין 90 יום עד שיחליפו לי דלת, קניה מוציינת.
הלקוח קיבל את המקרר ולא ראה אף שריטה , רק לאחר כמה ימים גילה את השריטה . הצענו להחליף את המקרר אך הלקוח בחר להמתין . התלונה מופנית כלפי השירות ולא מול החנות . החנות הציעה להחליף את כל המוצר אך הלקוח לא רצה . תודה .

קודם כל הסבירו לי הכל מצויין. ענו על כל השאלות. נתן מחיר הכי טוב. עוד לא פגשתי שירות כזה טוב. ממליצה על חנות