קונים יקרים, אנא קראו תגובה זו וחשבו פעמיים אם להגיע לחנות!!!!
הנני חייל וברשותי מכשיר LG G2 בצבע לבן, מסך המכשיר נשבר והחלטתי לא להוציא הרבה כסף, ראיתי את החנות מדורגת במחיר טוב עם המלצות לא רעות, והחלטתי ללכת על זה.
בהגיעי לחנות המוכרים קיבלו אותי בסבר פנים נחמדות וטענו שבגלל שהבאתי שני מכשירים לתיקון זמן ההמתנה הינו שעתיים לכל היותר.
חזרתי לחנות לאחר שעתיים וכאשר הגעתי המוכר התקשר למעבדה, תחילה דיבר עברית ובדק מה עם המכשירים שהשארתי בתיקון ולפתע כששמע בצד השני של הקו שהתשובה (כנראה שלילית) עבר לדבר בטלפון ברוסית ולא בעברית.
נאמר לי לחכות עוד כ-20 דקות עד שהתיקון יושלם לחלוטין וזאת כי במהלך התיקון נשברו המסכים בשנית ונגמרו המסכים בסניף, לאחר שעתיים וחצי המתנה יצא הטכנאי להביא עוד מסך מהספק.
לאחר שעה וחצי נוספות של המתנה (במצטבר 4 שעות תיקון)
קיבלתי לידי את 2 המכשירים ,
כאשר בדקתי את המכשירים מצאתי פגם מאוד מוזר המופיע בעת לחיצה מעט חזקה על המסך, המסך מקבל מעין עיוות מוזר , בצורה שלא הייתה קיימת קודם במסך!!!
כאשר הבחנתי בבעיה פניתי למוכר ששמו ראובן
בטענה שהמסך אומנם אינו שבור אך אינו פועל כפי שעבד בעבר.
תגובתו הייתה אחת:
"אין ביכולתנו לעשות יותר דבר, אם הטכנאי קבע שזה המקסימום, זה המקסימום"
נתקלתי בקיר, התווכחתי ללא טעם עם איש שלא רצה אפילו להקשיב
ששאלתי אותו האם זה תקין 100% בעיניו הוא טען "שזהו המוצר שלו ואם אני רוצה אני יכול לקחת" והתחמק מתשובה .
לאחר כמה דקות בניסיון נוסף לדבר עם מוכר אחר נתקלתי בקריאות "תתקדם , תתקדם"
והוצע לי להחליף בחזרה למסך הישן (השבור) אך זה היה כרוך בעוד "15 דקות לכל מכשיר"
בלית ברירה עזבתי את החנות עם 2 המכשירים כאשר אינני מרוצה מהחלפת המסך שבוצעה במכשירים, הגעתי לחנות במטרה לקבל שירות מקצועי ומחיר הוגן,
ויצאתי מאוכזב , המחיר אכן היה זול אך הטיפול אינו מקצועי ומאוד מאכזב.
מציע לכל מי ששוקל לתקן את הפלאפון שלו, לא להתפתות למחיר הזול המוצע בחנות זו, ולחסוך לעצמו כאב ראש ענקי.
תעשו לעצמכם טובה
זאת חנות ששווה לא להתקרב אליה.