זאפ נא שימו לב! החנות מסומנת אצלכם כ"קנייה חכמה"- לדעתי כדאי להסיר.
תבינו את זה בנסיון הזמנה- כאשר בעגלת הקניות קיימים מוצרים בסך 200 ש"ח ומעלה, מצוין בראש הדף ש"ברכישה זו המשלוח עלינו", אך מי שלא ישים לב ישלם משלוח בכל זאת, כאשר יסמן את אפשרות המשלוח.
רק לאחר ביצוע שיחה לחנות, והתעקשות שיבדקו את הנושא, קיבלתי את המשלוח בחינם.
ברגע זה עדיין קיימת הבעיה באתר ולא טופלה כנדרש- הערת המשלוח חינם בקנייה מעל 200 ש"ח מופיעה (גם אם מוסיפים מוצרים מתחת ל200- עדיין קיימת הודעה שאומרת שהוספת מוצר בסכום XX תזכה במשלוח חינם).
שיטת מצליח..
תגובת החנות
בנוגע לטענת הלקוח
הייתה טעות באתר שנעשתה ע"י החברה אשר מנהלת את האתר.
הטעות תוקנה.
ניתן לבדוק את זה בקישור:
https://shishar.co.il/items/2246177-%D7%9E%D7%93%D7%A4%D7%A1%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%AA-Canon-Pixma-TR4550-%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%9F