
שרות מהיר אדיב המוכר עזר בהתלבטות הקנייה עדשות 35 ו85 לניקון zf המשלוח הגיע מהר

שרות מהיר אדיב המוכר עזר בהתלבטות הקנייה עדשות 35 ו85 לניקון zf המשלוח הגיע מהר

רכשתי ציוד צילום איכותי מסטודיולנד כבר מספר פעמים ואני מאוד מרוצה מרמת המקצועיות והאדיבות של אנשי המכירות. הם עונים על כל שאלותי בפירוט ועוזרים לי לקבל החלטות טובות, מבלי לנסות "לדחוף" מוצרים לא מתאימים.

שירות אדיב ומהיר מצד המוכרים ומצד השליחים. קיבלתי את המצלמה למחרת ההזמנה. כששאלתי כמה שאלות אחרי שקיבלתי את המצלמה, היה רצון לעזור. ממליץ מאוד לקנות אצל סטודיולנד. חשוב לציין שקיבלתי מצלמה חדשה בוודאות. יש לי שיטות לבדוק, אחרי שקניתי בעבר מצלמות. אגב, המחיר שלהם הכי זול מכל מה שראיתי.

קבלתי מסטודיו לנד שרות ענייני, אדיב וסובלני. אספקה מהירה ונוחה. פניתי להם בעקבות חבר, שרכש שם אותו מוצר כחודשיים לפניי.

הזמנו מצלמה באתר בתשלומים נוחים המצלמה מעולה והגיעה במהירות שיא! תודה רבה על שירות נפלא

הי...שלחתם לי עדשה 70-200 מאובזרת כמו שצריך כולל באמת הכל, בזמן משלוח סביר . במחיר מצוין. תודה רבה לכם💐💐 דני. נחל עוז.

לרדוף אחרי הלקוח בשביל לתת שירות, זה הכותרת שלי, חווית שירות שלא מצאתי ואולי לא חלמתי אפילו למצוא בשום מקום אחר, קניתי מצלמה ולא היה בה תפריט בעברית, פניתי לחנות והצוות פשוט עמד לרשותי נתן לי את האפשרות להחליף אפילו שלא היה להם במלאי באותו זמן, יצרו איתי קשר ברגע שהגיע והחליפו לי את המצלמה, במקום שאצטרך לרדוף אחריהם כמו שבדרך כלל הולך הם פשוט רדפו אחרי, זה דבר שפשוט לא קורה,

אדיבות והענות מהירה, ולמרות שלא היה להם את הנרתיק שבחרתי, דאגו לי לנרתיק אחר וזיכו אותי בכסף. גם המחיר היה הרבה יותר מהוגן.

שירות מעולה ומהיר ! ממולץ לקנות! במקרה ויש בעיה פותרים אותה מהר מאוד ביחס לכל שאר השוק!

רכשתי עדשה באתר. מסיוני וטעמי תהליך הרכישה ניתן לשיפור קל בהקשר של נקודות איסוף. המענה הטלפוני היה מהיר עדיב ויעיל. העדשה הגיעה בתוך יממה וחצי לאזור חיפה. בהחלט ממליץ.

מזה זמן ששמתי עין על עדשה מסוימת של פוג'י, אבל התלבטתי, כי יש לי כבר עדשה דומה אם כי ישנה ופחות איכותית. עקבתי אחרי המחיר בכמה חנויות, והחלטתי, בדחף רגעי לממש את הקניה לאחר שאבחנתי עלית מחיר משמעותית בחנויות מסוימות, כנראה בעקבות שינוי שערי המטבע, דבר שטרם התבטא במחיר של סטודיולנד. מזה הבנתי שהעדשה במלאי והם עדין מוכרים במחיר הקודם, וההוגן. הזמנתי את העדשה בערב, והיא הגיעה לידי תוך פחות מיומים, בבוקר. שאפו גדול על הזריזות והאמינות! דרך אגב, העדשה באמת מצוינת, ואני לא מצטער לרגע על הרכישה.

הזמנתי באינטרנט, עזרו לי בצ'ט ועשו טעות בהתאמה של מוצר אחד לשני, מיד התקשר אלי בחור מהחנות, התנצל אלף פעם ואמר שיתאים לי בדיוק מה שצריך ודאג שנצא מרוצים, לסיכום, ככה צריך להיות :) המוצרים פצצה

שירות מעולהה!! זמינים ללקוחות גם בטלפון וגם בוואטסאפ עם מענה מהיר ויעיל, המוצר שקניתי היה פגום ודאגו לשלוח לי מהר שליח עד הבית עם מוצר חדש ותקין :)

חנות טובה. קניתי Nikon D780 והיא נמסרה תוך מספר ימים על ידי UPS. הכל היה נחמד וחלק. Good shop. I bought a Nikon D780 and it was delivered within a few days by UPS. Everything was nice and smooth.

קניתי סוללה למצלמה (סוללה מקורית - Sony NP-BX1) הקנייה נעשתה דרך האתר והמוצר היגיע למחרת בתוך לוקר קרוב לביתי.

הגעתי אליכם דרך זאפ, ואני מרוצה לגמרי מהרכישה. משלב ההזמנה עד לקבלת המשלוח הכל היה חלק ומהר ואמין מאד תודה רבה!

כל היבט של הרכישה היה מצוין, ללא תקלות למעט פרט אחד. התמונה הראתה את המצלמה בשחור, וזה מה שציפיתי מכיוון שלא ראיתי שום אפשרות צבע. הגיעה מצלמה לבנה. אולי פספסתי משהו?

שירות נהדר. אני מרוצה. לא היה פריט אחד במלאי, נאלצתי לחכות, אבל חנויות אחרות סירבו לי. החנות הזו ענתה על הצרכים שלי

השבוע רכשתי עדשה למצלמת הסוני שלי בחנות ברמת השרון, הצוות נהדר, קיבלתי ייעוץ סופר מקצועי, דורון, דן וכולם פשוט מקסימים, אדיבים, ממש חוויה של קנייה בחו״ל. לא תוכלו לטעות כאן. ממליץ בחום.

רכשתי קנון R7 בתאריך 24.12.22 ונתקבל עי UPS בתאריך 26.12.22 שירות מהיר ויעיל יישר כח

הזמנתי מצלמה מהחנות, המשלוח היה תוך 3 ימים. והיא הגיעה מייד למחרת!! עם חברת שליחויות עד הבית והם כמובן שלחו לי עדכון למייל על ההזמנה, בקיצור-שרות מושלם חנות פצצה מומלץ מאוד לכולם

הזמנתי תיק גב. המנהל התקשר למחרת והזהיר שאצטרך לחכות לצבע שאני צריך. כשקיבלתי את ההזמנה שלי, התיק היה ארוז היטב.

מחיר הוגן ובפועל המחיר הנמוך ביותר ברשת לאורך תקופה כולל במבצעי נובמבר, הספקה מהירה, שירות מקצועי ואדיב. מצלמה ללא מראה Canon Eos R7 ומספר עדשות. קנייה מעולה מומלץ

שירות ויחס ברמה הכי מעולה שנתקלתי בה עד היום !! עזרו לי המון עם כל השאלות שהיו לי כבר לפני הקנייה, וגם אחרי, ודאגו לארוז את המשלוח בצורה מעולה ובטוחה כדי שהכל יגיע טוב (משלוח שהגיע תוך יום!) ממש ממליצה לקנות שם, היחס הזה שווה כל שקל כדי לקבל חווית קנייה טובה! בטוחה שאני אחזור לקנות שם שוב! מחיר מעולה, יחס מעולה, וגם היחידים שבאמת יש להם מלאי לציוד :)

קנייה אונליין מהאתר - הכל פשוט ומהיר, משלוח בזמן. המידע על העדשה באתר היה נכון, תואמת את פרטי היצרן.