
קודם כל אחלה אנשים יש בחנות, נחמדים. אדיבים, שירות מעולה ומאוד מאוד אישי, חווית קניה מעולה. מחירים מעולים, אני לא מחליף את המקום הזה, מבחינתי זו חנות הבית שלי, מספקים גם פתרונות לכל בעיה אם זה בתעשייה או בפרטי, שריג טיפל בי נאמנה ודאג שאקבל מה שצריך הכי מהר שאפשר, שאפו ענק ❤️❤️❤️























