
בצעתי הזמנה ברשת עם מסירת פרטי אשראי טלפונית. חזר אלי נציג לקבלת פרטי האשראי אך התריע שהמשלוח לא מידי. הסכמתי. לאחר מס' דקות חזר אלי לעדכן על חוסר בפריט (הזמנתי מסור עגול עם מסילה והמסילה חסרה גם אצל היבואן). השאיר לי את פרטי היבואן כולל מס' טלפון וביטל את ההזמנה. כל השיחה הייתה נעימה ועם נכונות לסייע בעצה לכל שאלה. בדקתי אצל היבואן ואכן הפריט אמור היה להגיע עוד מס' שבועות. לא הצלחתי להשיג את הפריט החסר גם בחנויות אחרות ונאלצתי להמתין שהחלק יגיע לארץ. כשבוע לאחר שהחלק היה אמור להגיע לארץ, בדקתי אצל היבואן שאישר שהחלק הגיע, אבל כל המלאי הופץ לחנויות והמלאי יחודש רק בתחילת החודש הבא. התקשרתי לאטלסוביץ, שוב נעניתי באדיבות אך נאמר לי שהם לא קיבלו את הפריט ונתן לי שמות של חנויות אחרות המקושרות עם היבואן יותר ממנו. בעודי מחפש את פרטי ההתקשרות עם אחת מהחנויות שציין, חזר אלי לעדכן שהפריט כן נמצא בחנות אחת שלהם, אבל יש לו בעיה במשלוח וזה יתעכב לפחות שבוע. כאן אני חייב לציין שמעולם לא בצעתי אצלם רכישה קודמת ולא הכרתי את החנות, אבל הכנות, האדיבות והנכונות לסייע פשוט היוו המניע לביצוע הרכישה דווקא אצלם. בסופו של עניין, הפריט הגיע אליי יומיים לאחר הרכישה ולי לא נותר אלא להביע את שביעות רצוני המלאה ( ) מהשירות והטיפול שזכיתי בחנות. מומלץ בכל לב.























