עברתי דרך מערכת ההזמנות של האתר, הכנסתי אשראי, קיבלתי אישור הזמנה ואז התקשרו אלי לומר לי שלא עבר מספר האשראי והם רוצים אותו שוב.
דבר כזה הוא פשוט חוסר מקצועיות משווא, המערכת סליקה אמורה להיות נקודת האיבטוח של האשראי של הלקוח. מאיפה לי לדעת לאן נכנס מספר האשראי שלי???!?
הייתי נמנע לקנות מהם דרך האינטרנט.
תגובת החנות
אי הבנה וטעות בזיהוי הלקוח גרמו לנציג להעביר אינפורמציה שאין פרטי אשראי ,
לאחר זיהוי נכון של הלקוח התברר שפרטי האשראי התקבלו והכול בסדר,
בסך הכל מדובר בבין אנוש שעלול לטעות בזיהוי ,
עשרות אלפי לקוחות שרכשו באתר היבואן מרוצים מהמחירים ומהשרות וחוזרים לקנות בשנית ובשלישית,
בשיחה עם הלקוח התבררה אי ההבנה ,בקשנו את סליחתו על אי הנעימות,למרות שבפועל לא נגרם שום נזק .