קניתי מצלמת Fujifilm FinePix XP30. המשלוח היה אכן מהיר ואדיב.
כעבור כחודש הכנסתי את המלמצה למים בפעם הראשונה (היא אטומה למים כמובן), תוך מספר שניות היא התקלקלה והפסיקה לעבוד.
תכף ומיד שלחתי אותה לחנות לתיקון בבקשה למצלמה חדשה.
החנות לא חזרה אלי לאחר קבלתה, כאשר צלצלתי לשאול מה הסטטוס שלה התברר שמאד קשה "לתפוס" את הבחור שמתעסק בתיקונים, ולאחר שביקשתי לדבר עם המנהל (אלי) הוא התחיל לצעוק עלי ועל העובדים שלו (בזמן שאני בטלפון) ופשוט ניתק לי את הטלפון והעביר אותי למישהו אחר.
שירות הלקוחות המזעזע ביותר שנתקלתי בו בארץ, השירות מהיר ואדיב כשקונים, אבל כשיש בעיה, עדיף לפנות למועצה לצרכנות ישר.
תגובת החנות
ראשית ברצוננו לומר שהלקוח צודק - המצלמה אכן לא הייתה תקינה וחדרו אליה מים.
לאחר כ- 7 ימי עסקים הוחלפה המצלמה במצלמה חדשה.
עד לשלב זה אנו לא רואים שהיה כל פגם ברמת השירות שלנו, שאכן מגיעה ללקוח.
אנו מצרים שהלקוח חש נפגע באחת משיחות הטלפון איתנו, ולוקחים הערה זו לתשומת לבנו
כדי שמצב זה לא ישנה.