מפרסם ב-zap מאז 2008

2Click - עמוד 4

מוצרי צילום וציוד היקפי (חולון)

- / 5
בעלים: ארגול שיווק והפצה בע"מ
נמצאו 135 חוות דעת גולשים על 2click
אור
אור
24.10.2011
מוצר שנרכש: 18-200

אחרי שחיפשתי את העדשה הזאת (מסתבר שהיא לא קיימת בשוק ותיהיה רק בעוד חודש....) מצאתי דרך זאפ את החברה 2CLICK התקשרתי לשאול עם יש וכבר מאז הבנתי שהם אנשים טובים , הם שמרו לי את העדשה בצד וסיפקו לי את כל התשובות לכל השאלות ששאלתי באדיבות , תוך התחשבות ברצונות שלי. ממולץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
אופיר
אופיר
27.09.2011
מוצר שנרכש: עדשה 17-70MM OS HSM

שירות מצוין, הזמנתי עדשת סיגמא וברכישה באתר לא פירטתי לאיזה גוף אני מעוניין להתאים את העדשה (CANON, NIKON וכו'). החנות מטעמה התקשרה אליי מס' פעמים עד אשר השיגה אותי בכדי לוודא לאיזה גוף העדשה מיועדת. העדשה הגיעה ארוזה היטב, עם כיסוני אוויר למניעת זעזועים, עד פתח הבית כ-3 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. המחיר הזול ביותר שמצאתי, וזאת מסתמן, מבלי להתפשר על השירות. בהחלט ארכוש בחנות זו בעתיד.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
25.09.2011
מוצר שנרכש: מצלמה cw450

שלוב רב ניסיתי לרכש מצלמה cw450 hp במחיר =38 שח משום מה לא חזרו אליי ומייד יום למחרת העלו את המלמה ל-380שח אין לי מושג למה ולמה עדיין לא יצרו איתי קשר תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאור
ליאור
17.09.2011
מוצר שנרכש: מצלמה D5100

אתמול רכשתי מהחנות מצלמת רפלקס ראשונה NIKON D5100. קיבל את פניי בחור בשם שלום באדיבות רבה, הסביר לי עליה, פתח את הקופסא כדי שאוכל להרגיש את המצלמה ואף הראה לי את תוכן הקופסא ואת תעודת האחריות של "הדר". לקחתי גם כרטיס זכרון מהיר ותיק שעליהם קיבלתי מחיר מוזל. סה"כ חוויית קניה מצוינת. אני בטוח עוד אחזור לשם לקנות חצובה. ממליץ. ליאור.

חוות הדעת עזרה לכם?
ניצן
ניצן
16.09.2011
מוצר שנרכש: חצובה Triad 30 Lite

מרוצה מאוד. המוצר היה מוכן לאיסוף בתוך פחות מיממה, ובמהלך האיסוף השירות היה מצויין וכלל עצות ודגשים חשובים. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
חגי
חגי
07.09.2011
מוצר שנרכש: מצלמת ווידאו T-10BP

המחיר היה מצוין, קבלתי יחס יפה מאוד, מהיר ואלגנטי. בנוסף למצלמה שרכשתי קבלתי מתנה גם נרתיק למצלמה. כמה יפה מצידם. רכשתי גם כרטיס זיכרון וגם הוא בדיל טוב. החנות מסודרת יפה. המיקום נוח להגעה (3 ק"מ מאיילון לכיוון אזור = כביש מהיר יחסית). ממליץ בחום. את הרכישה הבאה אעשה שם גם. חגי

חוות הדעת עזרה לכם?
רחל
רחל
05.09.2011
מוצר שנרכש: מצלמה F550

חנות גדולה עם מבחר גדול מצלמות. השרות מדהים עם חיוך. קנינו מצלמה ולאחר יומיים החלטנו להחליפה. ושוב עם חיוך ורצון טוב החלפנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
מרינה
מרינה
30.08.2011
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית A2200

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו קונים בחנות הזאת. יחס, שרות ומחירים מצויינים. הצוות אדיב. למי שרוצה איסוף עצמי יש חניה ללא בעיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
רותם
רותם
26.08.2011
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית dmc zr3 zx3

הזמנתי מצלמה דרך האנטרנט. השירות היה מצוין מיד התקשרו אליי לוודא את ההזמנה ולברר פרטים אחרונים. האיסוף בחנות היה מהיר ובלי בעיות כאשר הצוות היה אדיב ומאוד נחמד. תודה רבה ואני בפירוש אקנה שם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
oleg
oleg
25.08.2011
מוצר שנרכש: מצלמת רפלקס D3100

הגעתי לחנות "ארגול" שנמצאת בחולון, חיפשתי המון זמן עד שמצאתי את החנות . שם קיבלתי יחס חם והדרכה על המצלמות ע"י אדם שעוסק בתחום המצלמות , הוא עזר לי בבחירה של המצלמה , היו לי המון התבלטיות לגבי המצלמות שם אך כשאר אחד העובדים הסביר לי על המצלמות אז החלטתי איזו מצלמה לקחת . ממליץ לפנות לחנות משום שהיחס של העובדים נהדר ויש להם מקצועיות בנושא המצלמות .

חוות הדעת עזרה לכם?
טל
טל
24.08.2011
מוצר שנרכש: עדשה 17-50 2.8

השרות מצוין,קבלתי עזרה והדרכה מצוות החנות. גם מבחינת התשלום באו לקראתי בפריסת תשלומים. בנוסף בחנות יש מבחר גדול של ציוד צילום במחירים ממש טובים ממליץ בחום :))

חוות הדעת עזרה לכם?
אופיר זרביב
אופיר זרביב
11.08.2011
מוצר שנרכש: מצלמה 3300

שרות טוב חניה מעולה חנות גדולה מבחר ענק שרות אדיב מחירים מצוינים אנשים נחמדים אשמח לקנות שוב ואמליץ לחברים אאאאאאאאאאאאכככככככככ אא אא אא אא אט אאב יעבור ענבי. יכ

חוות הדעת עזרה לכם?
אביב
אביב
10.08.2011
מוצר שנרכש: dvd מקליט dmr-eh59

קניתי מ 2 click מכשיר dvd מקליט של פנסוניק אני מאד מרוצה מהשרות שקיבלתי והיחס האדיב בהתחלה היתקשרתי וביררתי על המוצר וקיבלתי הסבר מקצועי וביקשתי להגיע לאיסוף עצמי והיגעתי אחרי שעות הפעילות כשעה מאוחר יותר והמוכר שלום חיכה לי ונתן לי שרות מכל הלב והסביר לי כל מה ששאלתי אותו אני מאוד היתרשמתי גם מהחנות לטובה

חוות הדעת עזרה לכם?
ofer
ofer
07.08.2011
מוצר שנרכש: עדשה 18-200 18-200

הגעתי לחנות לקחת את העדשה קיבלתי הסבר מיקצועיעל העדשה החלטתי לקנות במקום גם פלאש קיבלתי הסבר טכני והסבר מיקצועי איך לתפעל אותו

חוות הדעת עזרה לכם?
עוז
עוז
05.08.2011
מוצר שנרכש: מצלמה xp30

חיפשתי בהמון מקומות מצלמה ביתית טובה נגד מים וכל מקום הציע לי מצלמות אחרות שניגשתי לחנות ניגש אליי בחור בשם שלום מקצועי עם הרבה סבלנות וישב והסביר לי על המוצר ונתן לי תחושה שאני באמת קונה ממקום טוב ובטוח. ממליץ בחום לגשת לחנות יש שם מבחר ענק של דגמים ומצלמות

חוות הדעת עזרה לכם?
יואב
יואב
26.07.2011
מוצר שנרכש: מצלמה FinePix XP30

קניתי מצלמת Fujifilm FinePix XP30. המשלוח היה אכן מהיר ואדיב. כעבור כחודש הכנסתי את המלמצה למים בפעם הראשונה (היא אטומה למים כמובן), תוך מספר שניות היא התקלקלה והפסיקה לעבוד. תכף ומיד שלחתי אותה לחנות לתיקון בבקשה למצלמה חדשה. החנות לא חזרה אלי לאחר קבלתה, כאשר צלצלתי לשאול מה הסטטוס שלה התברר שמאד קשה "לתפוס" את הבחור שמתעסק בתיקונים, ולאחר שביקשתי לדבר עם המנהל (אלי) הוא התחיל לצעוק עלי ועל העובדים שלו (בזמן שאני בטלפון) ופשוט ניתק לי את הטלפון והעביר אותי למישהו אחר. שירות הלקוחות המזעזע ביותר שנתקלתי בו בארץ, השירות מהיר ואדיב כשקונים, אבל כשיש בעיה, עדיף לפנות למועצה לצרכנות ישר.

תגובת החנות

ראשית ברצוננו לומר שהלקוח צודק - המצלמה אכן לא הייתה תקינה וחדרו אליה מים. לאחר כ- 7 ימי עסקים הוחלפה המצלמה במצלמה חדשה. עד לשלב זה אנו לא רואים שהיה כל פגם ברמת השירות שלנו, שאכן מגיעה ללקוח. אנו מצרים שהלקוח חש נפגע באחת משיחות הטלפון איתנו, ולוקחים הערה זו לתשומת לבנו כדי שמצב זה לא ישנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אילנה
אילנה
21.06.2011
מוצר שנרכש: מצלמה f550

במשך יומיים עשיתי סקר מקומות שאני יוכולה לקנות מצלמה f550 בתניאים שרציתי ובמחיר זול עד כמה שאפשר ועצרתי לבסוף ב-2click בגלל שתי סיבות : אתר מחזיק מוצרים איכותיים ולא יקרים ובנוי בצורה מאוד טובה מבחינת תאור מוצר והמלצות (מצאתי הרבה דברים מועילים באמת בקליק וגם קניתי בנוסף כרטיס זיכרון יחסית גדול שלא חשבתי עליו קודם) וכאעשר טלפנתי קיבלתי שירות מעולה עם מחיר טוב וגם תשלומים שרציתי.ולבסוף את החבילה שלי קיבלתי בידיים למוחורת, אחרי פחות מ-24 שעות !!!

חוות הדעת עזרה לכם?
זאב
זאב
13.05.2011
מוצר שנרכש: עדשת Canon 17-70mm F2.8-4 DC Macro OS HSM

מכרו לי את העדשה במחיר הכי זול, לאחר שחנות אחרת הודיעה לי שאינה מצליחה להשיגה. במקום גם הציעו לי גם מסננים - בהחלט נחוץ כשמדובר בעדשות יקרות שכל שריטה עשוייה לפגום בהן.

חוות הדעת עזרה לכם?
סמי
סמי
11.05.2011
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית JX 280

מזמן אוהב את כל המצלמות FUJI.שהגיע זמן לקנות את המצלמה החדשה לאישתי לא חשבתי הרבה...רק FUJI.הדגם JX 280 נוח,קטן,זול יחסית ומתאים לנשים.אחרי ההמלצות של חברים רבים בחרתי בחנות 2click באיזור התעשייה חולון.המוצר היה במלאי,בתאריך 05.05.2011 רכשתי את המצלמה בחנות.קיבלתי יחס טוב,שירות מהיר ואיכותי...בקיצור - תודה רבה !

חוות הדעת עזרה לכם?
אברי
אברי
09.05.2011
מוצר שנרכש: מצלמה HS10

שרות מצויין ויחס אדיב, נענתי בצורה אמיתית וכנה על כל שאלה שהיתה לי. הטיפול היה מקצועי ורציני. הלוואי ורוב העסקים היו מקדישים את אותה צומת לב לכל לקוחותיהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
מוטי גד
מוטי גד
05.05.2011
מוצר שנרכש: grip hn-50 nikon d50

הזמנתי grip -nikon-d50 המוצר הגיעה תוך יומים שירות מצוין וגם התקשרתי וקבלתי הסביר איך להרכיב את הגריפ בכללי שירות מצוין אמשיך לרכוש שם מוצרים בכיף ןתודה לשלום על הסבלנות ולכול צוות החנות על השירות המצוין שלהם ועל הסבלנות

חוות הדעת עזרה לכם?
בועז
בועז
04.04.2011
מוצר שנרכש: מצלמת HS10

הגעתי לחנות ללא תאום. התרשמתי מגודל המלאי. גם הדגם שחיפשתי היה בנמצא. קיבלתי הסבר והצעה למוצרים נלווים. רכשתי מוצר עם אחריות של 24 חודש ע"י יבואן מורשה במחיר נמוך ממה שהוצג באתר. עושה רושם של עסק רציני ואמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
תומר
תומר
24.02.2011
מוצר שנרכש: מצלמה cybershot dsc-w320

חיפשתי מצלמה במחיר זול ועם שם טוב. המשלוח הגיע תוך 4 ימים בלבד בדואר רשום, שירות הלקוחות של 2קליק בדקו פעמיים בשבילי שהמצלמה אכן בצבע שהזמנתי כדי שלא תהיה טעות במשלוח. השירות לקוחות היה מאוד נחמד, המוצר הגיע כמתואר. חובה לציין שלמטען יש יציאה ל120 וולט וצריך לקנות מתקן קטן שמחבר בין בשתיים.

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
10.01.2011
מוצר שנרכש: מצלמה A495

חיפשתי מצלמה זולה לבת שלי והגעתי לחנות דרך אתר זאפ. קיבלתי שירות טוב כולל המלצות ואפשרות לפתוח ולראות את המצלמה. בחנות יש מגוון עזרי צילום ואביזרים ורכשתי גם נרתיק וכרטיס זיכרון. החנות נמצאת במקום נגיש, היא זולה יחסית,ומחזיקה מלאי מגוון שמאפשר להתרשם ולקבל החלטה במקום. בהחלט אחזור לשם שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
אייל
אייל
15.12.2010
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית cyber-sho DSC-w310

רכשתי את המצלמה בחנות, מצאתי את המקום בקלות, לא הייתה בעיה של חנייה. השירות היה מהיר,אדיב,ומקצועי.ובמחיר זול. המוכר הראה לי את המצלמה והסביר לי איך לתפעל אותה. יש להם בחנות מבחר גדול של מוצרים דומים ומוצרים נלווים. אני ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון