
אתמול קניתי טלפון סמסונג S23. המוכר באשה, עזר לי עם העברת הנתונים שעקב סטאפ מסובך בטלפון הישן, ארכה מעל שעה עד שהכל עבר לחדש, הכל בנועם ותוך הסבר על דרכי פעולת המכשיר. קניתי שם בעבר זכיתי ליחס דומה ולכן חזרתי.

אתמול קניתי טלפון סמסונג S23. המוכר באשה, עזר לי עם העברת הנתונים שעקב סטאפ מסובך בטלפון הישן, ארכה מעל שעה עד שהכל עבר לחדש, הכל בנועם ותוך הסבר על דרכי פעולת המכשיר. קניתי שם בעבר זכיתי ליחס דומה ולכן חזרתי.

שרות אדיב ומקצועי, קשובים לצרכי המזמין, מחיר הוגן, התחייבות לאספקה עד שבוע ימים בפועל בוצע תוך 24 שעות

לא מגיבים להודעות בווטסאפ. שולחים עם חברת שליחויות שמסרבת להשאיר ללא נוכחות אבל מודיעה עשר דקות לפני ההגעה. אני אמנע ככל שאוכל לקנות כאשר השירות הוא כזה .
חבל שתמיר בחר לספר רק חלק מסוים מהסיפור ולכן אנו נבהיר את הדברים : שליח חברת ההפצה ניסה לבצע מסירה פעמיים אך סרב להשאיר את החבילה ליד דלת הבית מאחר ואלה הן ההנחיות וזאת בשל ערכם הגבוה של המוצרים הנשלחים על ידינו. תמיר פנה אלינו והסביר את שאירע ומיד קיבל מענה ופתרון vip !! הוזמן על ידנו שליח מיוחד "ספיישל" שאסף ממשרדנו חבילה חדשה ומסר אותה עוד באותו יום תוך 4-5 שעות מרגע פנייתו אלינו. לצערנו חרף מאמצינו לספק יחס שרות ומענה כפי שתואר מצאנו בבוקר שלמחרת חוות דעת "מכפישה/מענישה" בזאפ...חבל שכך.

חזרנו שוב,בפעם השלישית בשל השרות הטוב..תמיד לאותו נציג ודים, תודה רבה העזרה השרות המסור,מכל הלב

תהליך הקניה קל ונח. נציג מתקשר אחריי הקניה לוודא שכל הפרטים נכונים. הספקה חינם עד הבית תוך כמה ימים.

ביצעתי את ההזמנה בלחץ של זמן. הזמינות והנכונות של איתי לעזור היה מעבר למצופה. יעץ איך לקבל את המיטב ובסוף קיבלתי את המוצר תוך 4 ימי קלנדריים.

חנות מעולה, צוות סבלני זמינימ בטלפון ונותנים שירות מעולה. הזמנתי s23 והגיע תוך פחות מ24 שעות!

וואדים עזר לי ברכישת טלפון נייד.אין עליו.סבלני.עוזר בחיוך ובסובלנות.פשוט אין עליו.כייף להיכנס לחנות כזאת כשיש נציג כמוהו.ממליצה בחום רב.תודה רבה לך.אין עליך וואדים.

מרוצה מאד מהשרות של ודים פעם שניה שאני קונה וגם חברתי מאד מאד איכפתי נעים הליכות ומקצועי כל הכבוד

חוויית קניה מצויינת! מחירים הוגנים,שירות מצויין. ממליץ בחום רכשתי מכשיר סמסונג s22 כולל כל החבילה הנלווית.

פעם שלישית שקניתי פלאפון בחנות מחירים מצויינים. אני רוצה להמליץ מאוד על ודים איש מכירות אדיב ומקצועי. ממולץ !!

אלופי האלופים , כבר פעם שלישית שאני אצלם , קונה גלקסי אס 22 הפעם , שירות מכל הלב , אכפתיות , סובלנות , רוגע , מחירים טובים מאוד שלהם , והקיצר אין עליהם בעולם לקנות רק מהם !!! ואדים המהמם נתן לי שירות ואין עליו לא לשכוח את זה !!

שירות אדיב מאד ונחמד עם הסבר מפורט ומאיר פנים ונוח וממליצה וכדאי להיות לקוחות שלהם

קיבלנו שירות אדיב מקצועי ונעים!!! מהעובד ודים במחירים סבירים. תודה רבה! ממליצה מאוד. שמחה תודה

אהבתי את השירות של וודים. הוא מאוד מקצועי!! הטלפון הקודם שלי גם קניתי כאן לפני 4 שנים.

אני לקוח חוזר כבר שנים רבות. תמיד נהנה מהשירות וההוגנות. ממליץ בחום תודה רבה לודים המקסים.

שירות מדהים. ואדים עשה מעל ומעבר כדי לעזור לי. תודה רבה! מחירים הוגנים. מומלץ בחום

אני לקוח קבוע ותיק כ 6 שנים ומרוצה מאוד תודה רבה רבה על הכל שיהיה לכם בהצלחה

מקסימים מאוד מקצועיים והמחרים תמיד הכי טובים (אני לקוח כבר שנים ומאוד מרוצה). ממליץ בחום! גם בגלל המחיר , גם בגלל המקצועות , המבחר ובמיוחד בגלל היחס בקניה וגם אחרי אם צריך משהו בהמשך הם תמיד שם לתת מענה באמת 👈תחפשו את באשה התותח! מקצועי מאוד, סבלני ומקסים אמיתי!! (כל זה, זה ממש לא משהו מובן מאליו בארץ הזו.. ההתנהלות אחרת וטבוה בהרבה ממה שחוויתי עד היום במקומות אחרים)

מומלץ מאד שרות יחס מצטיינים ומחירים זולים תמיד רוכש כאן. כדאי מאד קובי תודה ובהצלחה

חייב להמליץ לכם חברים על החנות יו פי תקשורת בפתח תקווה מחירים הכי זולים שקיימים בשוק !!! שרות מדהים !! מקום ממוזג ונח יש שם בחור בשם באשה שנתן לי שרות לקניית סלולר עם המון סבלנות וחיוך ובמיוחד הבחור מקצועי מבין טוב בהכל יודע לייעץ בצורה מקצועית בלי לחץ ובלי לדחוף ללקוח מה שלא צריך . כמובן שאני ממליץ לחברים ויחזור שוב לקנות שם בעזרת השם

שירות מהיר ואדיב. הצו6ת סייע לי גם בהעברת נתונים בין המכשירים השונים ברוח טובה. ממליץ מאוד

חנות מדהימה עם שירות מדהים! הגעתי לקנות טלפון בלי להבין בזה יותר מידי. באשה, המוכר המקסים, בעל ידע רב ונעימות מיוחדת, השקיע בנו המון זמן. התקשינו להחליט והחלטנו ללכת הביתה לחשוב. הוא המשיך לחייך גם אז ולא ניסה ללחוץ. לגמרי הבין אותנו ונתן הרגשה נוחה. חזרנו אחרי יומיים. שוב התקבלנו בחיוך ובמאור פנים. הטרדנו אותו עם מליון שאלות, והוא ממשיך לחייך ומסביר הכל ברוגע ובמקצועיות. כ"כ מבין. לא מנסה סתם לדחוף מוצרים ולנצל את חוסר ההבנה שלנו. גם איתי, מנהל החנות, נותן הרגשה שהלקוח תמיד צודק, והעיקר שיצא מרוצה. כתבתי לו אחרי יום שהמטען האלחוטי איטי יותר ממה שחשבתי. מיד אמר שאבוא להחליף למה שאני רוצה! ובסיכום, האוירה שם בחנות מיוחדת. אין שירות כזה בעולם! באמת מיוחדים! מקצועיים, נעימים, אמינים, ולפי מה שראינו בזאפ גם הכי זולים. ממליץ לכולם!

שירות מצויין! מכשיר סלולרי חמישי שאנחנו קונים כאן, יעוץ מקצועי ואמין מומלצים בחום, תודה רבה

הגעתי לחנות בלחץ שאין לי טלפון קיבלתי שרות מקצועי אמין ואדיב מאוד תודה רבה על הכול