מפרסם ב-zap מאז 2005

‎אודיו קלאב‎ ‏(AudioClub) - עמוד 4

מוצרי אודיו לבית (תל אביב)

- / 5
אתר: audioclub.co.il
בעלים: אודיו קלאב בע"מ
נמצאו 126 חוות דעת גולשים על אודיו קלאב
alex
alex
14.04.2011
מוצר שנרכש: רמקולים RF62+RC52

שרות כזה לא קיבלתי בשום מקום.אני לא הולך לכתוב הרבה אבל תלכו ותבדקו בעצמכם אין יותר טוב מזה"אמריקה".תודה לליאור

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
30.03.2011
מוצר שנרכש: רמקולים רתפתיים F3

שירות אדיב ומקצועי מומלץ בחום!!! מרקו וליאור אתם מקסימים!!והכי חשוב המחיר רכשתי במחיר 2000ש"ח פחות מהכי זול שהיה בשוק!! מומלץ ביותר!!

חוות הדעת עזרה לכם?
דן
דן
28.03.2011
מוצר שנרכש: מגבר סטריאו ורמקולים PSB T55, PMA 710 AE

לאחר אכזבה מרמת השירות והיחס במספר רשתות חשמל גדולות החלטתי ללכת על חנות אודיו קטנה. לא ציפיתי לחוויית קניה כמו שעברתי באודיו קלאב - היחס המעולה, הייעוץ והכל במחיר התקציב שהוצב בתחילת הקניה. הסלוגן: "הכי חשוב שתצא מכאן מרוצה..." באמת עובד :) נ.ב טיפ למי שחדש בתחום האודיו, ומחליט לבקר באודיו קלאב - לא לוותר על הדגמה של המערכת קולנוע ביתי והרמקולים בחנות הציוד היוקרתי...

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
23.03.2011
מוצר שנרכש: מגבר ורמקולים RSX965/X550

פניתי לחנות בעקבות פרסום באתר על מגבר מיד שניה של harman kardon. בטלפון ענתה לי מישהי שלקחה את פרטיי והבטיחה שיחזרו אליי. לא עברו שעתיים ועל הקו היה ליאור מהחנות, שאמר שיש לו מגבר יותר טוב שהוא יכול להציע לי, של חברת rotel. לאחר שהגעתי לחנות והתרשמתי מהשרות והיחס אני יכול להמליץ בחום לכל אחד שמעוניין במוצרי אודיו להגיע דווקא לשם. ליאור המוכר היה סובלני ואדיב, הפגין מקצועיות, ענה לכל שאלה ונתן לי להרגיש בבית. לאחר מספר הדגמות הבנתי שהוא כנראה צדק ושכדאי לי לקחת את המגבר הנ"ל, בצירוף זוג רמקולים של Jamo - שידוך נהדר שנשמע מעולה. אציין לחיוב גם את המחיר הזול יחסית ואת הנכונות לבוא לקראתי ולתת לי הנחה נוספת ואפילו כבל חינם על חשבון החנות. ממליץ לכולם!

חוות הדעת עזרה לכם?
oded_zic
oded_zic
09.03.2011
מוצר שנרכש: רסיבר + זוג רמקולים רצפתיים avr139, mt1

וואו, החנות הזו הגדירה עבורי מחדש את המושג חווית קניה. הגעתי לחנות בלי שידעתי בדיוק איזה מוצרים אני רוצה לקנות, רק עם מסגרת תקציב. ישבתי עם בחור בשם מרקו במשך כמה שעות(!!) עד שהוא היה בטוח שאני מרוצה מהמוצרים שנבחרו, מהסאונד ומהמחיר. הוא היה מקצועי, ישר ואיכפתי בצורה יוצאת דופן. עוד לא נתקלתי בדברים כאלו. בערב הופתעתי לקבל ממנו טלפון כדי לוודא שהסתדרתי עם ההתקנה ושאני מרוצה מהסאונד! מבחינתי זה הרבה יותר מחנות, מהיום זה הבית שלי לענייני סאונד. מרקו - תודה, תודה, תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Zvika
Zvika
05.03.2011
מוצר שנרכש: רמקולים Primo

בתחילה התקשרתי לברר על רמקולים של infinity אך לאחר שהדגשתי שחשובה לי האיכות במוסיקה המליץ לי מרקו על הרמקולים של מורל. כאשר הגעתי לחנות קיבלו אותי ליאור ומרקו בחביבות רבה והשמיעו לי את הרמקולים עם מוסיקה שהבאתי איתי ולאחר מכן השמיעו לי דברים נוספים משלהם. הם ענו בסבלנות לכל שאלה ונתנו לי את כל הזמן שצריך להאזין ולקבל החלטות ברוגע. לבסוף גם קיבלתי מחיר מצויין. ללא ספק אחד המקומות הנעימים והמקצועיים ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
חנן
חנן
28.02.2011
מוצר שנרכש: רמקולים CONCEPT 6

הקנייה בוצעה טלפונית מול מרקו קבלתי תשובות מקצועיות לשאלות שלי ואני מבין בסאונד השירות מאיר וטוב אני ממליץ מאוד על החנות ואחזור לקנות שוב תודה מרקו

חוות הדעת עזרה לכם?
קרני
קרני
18.02.2011
מוצר שנרכש: מגבר Topaz SR10

בחרתי לרכוש בחנות זאת לאור המלצת קונים, למרות שספקים אחרים הציעו אותו מוצר במחיר מעט נמוך יותר. ואכן הבחירה השתלמה ובגדול !! התאפשר לי להגיע לחנות עצמה ושם פגשתי את מרקו ממנו קבלתי טיפול של 5 כוכבים !! הבנתי שהוא מקצוען וגם נעים הליכות, ובנוסף עוזר לי להגיע למוצר הכי נכון במחיר הכי קטן... הסברתי לו מה מסגרת התקציב ומה הם רכיבי המערכת האחרים שקיימים אצלי, ולאור זה, הציע להחליף את בחירתי במגבר אחר. בחירה מצויינת !!! כמובן שנשאו עבורי את החבילה הכבדה עד למכונית שחנתה במגרש חניה. אין ספק שאשוב לרכוש שם כל מה שקשור למערכות שמע. תודה לך מרקו !

חוות הדעת עזרה לכם?
עמי
עמי
16.02.2011
מוצר שנרכש: רמקולים A102

איש המכירות היה אדיב במיוחד, נתן הרגשה טובה ובא לקראתי כמה שיכל. היום, כבר נדיר לראות אנשי מכירות נעימים שלא "דוחפים" לך מוצרים שלא צריך, אלא ממקדים אותך לתקציב וליכולות שלך. שירות מקצועי, אין ספק שאקנה שם שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
15.09.2010
מוצר שנרכש: רסיבר VSX-520

רק אתמול ישבתי על המחשב וקראתי את הביקורות המצויינות על אודיו קלאב, ולכן החלטתי לנסות בעצמי. והנה אני היום, כבר כותב ביקורת בתור לקוח :) מה עוד אפשר לומר על אודיו קלאב שלא נאמר בביקורות שלפני? השירות המקצועי והאוביקטיבי, היחס החם והאישי של ליאור וההתאמה לצרכים הספציפיים שלי. אני יכול להבטיח לכם שאין שום שירות כזה ברשתות החשמל הגדולות. יצאתי עם חיוך - ואני מחכה כבר לשוב לשם כדי לקנות מסך LCD ומדיה-סטרימר.

חוות הדעת עזרה לכם?
אביעד
אביעד
02.07.2010
מוצר שנרכש: רמקולים 504

מדובר בחויית קניה. טיפל בי מרקו - אדם חביב ואדיב ביותר וחשוב מכך - מקצוען בתחום הסאונד והטכנולוגיה. קלט את הטעם שלי במהירות ומיד כיוון אותי למקום הנכון בטווח המחירים שהגדרתי. זו הייתה התחנה הראשונה בתהליך בחירת הרמקולים, במהלכו ביקרתי במס' חנויות נוספות ולבסוף חזרתי לאודיו קלאב. קניתי רמקולים יקרים ואיכותיים יותר מהראשונים ששמעתי בתוספת מחיר מגוחכת. היה לו חשוב שאצא מרוצה ואעמוד בתקציב שהגדרתי. כל הצדדים יצאו מרוצים. ממליץ בחום!!

חוות הדעת עזרה לכם?
חיים
חיים
19.04.2010
מוצר שנרכש: רמקולים MOVIESTAR 65

חיפשתי לשלב לריסבר הקים שלי רמקולים,ויצאתי מבולבל משלל העיצות וההמלצות שקיבלתי...עד שניתקלתי בליאור (באמצעות האתר). ליאור בגישתו המיקצועית וביחס החם והאדיב כיוון אותי ועשה מאמץ אדיר לספק לי את המוצר בזמן הקצר ביותר.מלבד הגישה הסובלנית שלא חסכה בהסברים, האימוןשיצר ,והמחיר האטרקטיבי ,בזמן איסוף המוצר ,ליאור צייד אותי בצופרים נוספים. הבחור ניחן באורינטצית שירות גבוהה ואין שום ספק שאמליץ עליו בחום . מוצר: סט 6 רמקולים -MOVIESTAR 65 Wharfedale חיים 22 מרץ 2010 דירוג:10 שם: חיים תאריך:22.3.2010 מהירות משלוח:איסוף עצמי שירות לקוחות:10 נוחות ביצוע הזמנה: טלפונית

חוות הדעת עזרה לכם?
ניר
ניר
06.03.2010
מוצר שנרכש: מגבר TX-SR577

מה שמיחד את החנות הזאת היא ללא ספק צמד המוכרים ליאור ומרקו. יש הרבה חנויות סטריאו בארץ, לרובם ציוד דומה עם עדיפות ליצרן כזה או אחר, אבל רמת שירות כזאת, ויחס ביתי לא מקבלים בשום חנות אחרת. ליאור ומרקו נותנים את כל היחס, תשומת הלב והמקצוענות. מצ'פרים בקניה ומגיעים איתך למחיר הנמוך בזאפ. והכל עם חיוך ואמיתיות. לא דוחפים לך מוצרים שאתה לא צריך, אומרים לך את האמת ולא מוכרים לך כבל ב500 שקל שגם כבל של 100 עושה אותו הדבר. בסופו של יום המוצרים הם אותם מוצרים, ולכן כל כך חשוב לבחור בחנות עם יחס נאמן, מקצועי שנותן לך את ההרגשה שבא לך להגיע כבר לקנות את המוצר הבא ...

חוות הדעת עזרה לכם?
אייר
אייר
06.03.2010
מוצר שנרכש: מערכת שמע + רמקולים + DVD VSX-519 DVD-DV-320 JAMO_E825

הגענו בשישי בצהריים מהרחוב הסואן והצורם אל אווירה מרגיעה ומסבירת פנים. קצת מיהרנו אך נשאבנו אל ספת האירוח, כשמולנו, איך לא, הסרט המצוייר Shrek. כזכור, באנו לקנות מערכת שמע עם הגבלת זמן ומגבלת תקציב. מרקו הציג בחביבות ורוגע מספר אלטרנטיבות בהבדלי איכות-עלות עם דיסק לבחירתנו, שישקף את סוג המוסיקה לה נקשיב בבית. ניתן גם לשמוע כל מגבר עם כל רמקול ולחוות בדיוק את הקומבינציה שתגיע לשכון בסלון. לאחר מספר דקות עם Shrek ורמקו התקבלה החלטה, כל החלקים (מגבר, רמקולים ו-DVD) היו בנמצא. הכל הלך חלק, באדיבות, עם חיוך, בסבלנות, ובמקצועיות, עם השוואת מחירים במקום מול האינטרנט. בלי פוילישטיק. פשוט כיף.

חוות הדעת עזרה לכם?
הלל
הלל
22.02.2010
מוצר שנרכש: טלוויזיה 42PFL8404H LCD

אני כל-כך שמח שמצאתי את החנות המקסימה הזאת ברחוב אלנבי (אני מאזור ירושלים). ליאור ומרוקו (בעלי החנות) נתנו יחס אדיב אישי ואובייקטיבי שלא נתקלתי בו בשום חנות אחרת. בלי לנסות לדחוף לך מוצרים או לעשות עליך קומבינות – קשה למצוא היום מוכרים שאתה יכול לבטוח בהם בלב שלם, אבל אני מבטיח לכם שליאור ומרקו הם מהמוכרים הנדירים האלה שאתה יכול לסמוך עליהם במחיר בשירות ובכל עזרה שתצטרך בעתיד! לאחר שעשיתי סקר שוק מעמיק בלמעלה מ- 8 חניות מוצרי חשמל שונות המסקנה הייתה ברורה – שום חנות לא יכלה להתמודד עם המחיר האטרקיבי שקיבלתי באודיו קלאב!!! אני ממליץ לכם בחום לנסות אותם! הלל

חוות הדעת עזרה לכם?
יורם
יורם
28.01.2010
מוצר שנרכש: רסיבר לקולנוע בייתי+ בלו-ריי 640r+bd22hp

כל המוסיף על המחמאות -גורע , הכל נכון -הגעתי מהצפון בעיקבות המלצות . מצאתי צמד חמד של אחים -אדיבים,מביני עניין הכימייה ביננו לא אחרה לבוא , ללא לחץ ובסבלנות רבה התאימו לי את המערכת הטובה ביותר לסכום שהקצתי לעצמי והעיקר נתנו לי להבין שיש גב ואפשר להתקשר ולהיוועץ בכל נושא ובעייה גם לאחר הקניה הם פרעו את הצ'ק עד תום

חוות הדעת עזרה לכם?
זהבית
זהבית
16.11.2009
מוצר שנרכש: רמקולים פיוזיין

מרגע הכניסה לחנות אתה חווה חוויה אחרת, החמימות והיחס האדיב שמפגינים כלפיך מרקו וליאור יוצרים תחושה ביתית נוחה ואין תחושה ש"דוחפים לך" , יש להם את הסבלנות להסביר להדריך ולתת לך להזין למוסיקה שתוכל להשוות ולהחליט בנחת... בקיצור - חנות מקצועית ביחס של "חנות בוטיק" ברמה אחרת - ממליצה בחום...!! לא תתחרטו

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאור
ליאור
12.10.2009
מוצר שנרכש: מערכת קולנוע ביתית

כל שנותר לי הוא להצטרף למחמאות על ליאור ומרקו. הקנייה הכי מהנה שהייתה לי. יחס מקצועי, אדיב ומסור בקניית מערכת הקולנוע הביתית שתכננתי מזה זמן רב. קיבלתי מחיר מצויין על מערכת יקרה ובנוסף קיבלתי במתנה את כל הכבלים שהייתי צריך – מתנה יקרה כשלעצמה. אין לי ספק שאני אחזור לשם לקניות נוספות ואמליץ עליהם לחבריי. Samsung UA40B6000 ONKYO TX-607 CAV SP2000B

חוות הדעת עזרה לכם?
לאון
לאון
04.09.2009
מוצר שנרכש: רסיבר, רמקולים TX-SR307

קיבלתי מליאור טיפול מקצועי ושירות נהדר. המחירים טובים ומוצרים אטרקטיביים. רכשתי מגבר סטריאו ורמקולים של פולק אודיו אני ממש מרוצה מהסט.מומלץ מאד להגיע לחנות ובהחלט להקשיב לפני שקונים.

חוות הדעת עזרה לכם?
oz
oz
07.04.2009
מוצר שנרכש: מערכת קולנוע ביתי מלאה

פשוט ח-ו-ו-י-ה !!!! ליאור ומרקו הם שני מקצוענים אמיתיים , שעזרו להתאים לי מערכת קולנוע ביתי בדיוק לצרכים שלי. הייתה להם הסבלנות להיענות לכל הבקשות שלי לגבי מידע על הרכיבים השונים , וכן להשמיע לי הרבה מאד צירופים של רמקולים ומגברים שונים , עד שגיבשתי עמדה והחלטתי מה אני קונה. שניהם אמינים ביותר ולא מנסים ל"דחוף" לך רכיבים שונים , אני בטוח אחזור לאודיו-קלאב בעתיד , ואמליץ על החנות לחברי בלי שום היסוס. מערכת קולנוע ביתי מלאה : מגבר onkyo 606 , רמקולים קדמיים sp2000b CAV , רמקולים אחוריים + סנטר CAV TD22.

חוות הדעת עזרה לכם?
אוהד
אוהד
09.07.2008
מוצר שנרכש: רמקולים, מגבר CAV SP2000B + S80, ONKYO 606

חווית הקניה המושלמת בעיניי ! קשה מאוד לתאר עד כמה מדהים השירות של ליאור ומרקו בסניף אלנבי מאחר וכמעט כולנו סובלים ברמה יומיומית ממוכרים חסרי סבלנות ותאבי בצע שלא מוכנים להתאמץ ללא תמורה מובטחת, ולכן קשה להאמין שנשארו עוד אנשים שנותנים מעצמם כל כך הרבה וממש לא מצפים לשום דבר בתמורה מלבד הנאתך האישית. מהרגע שנכנסתי, לחנות די קטנה אבל חמימה ומאובזרת מכל טוב, המקצועיות בה טיפלו בי היתה מדהימה. אין לי אוזן מיומנת בשביל להבדיל בין כל תדר ותדר ולכן היה לי חשוב לשמוע כמה וכמה רמקולים ומגברים. להפתעתי לא רק ששמעתי כמעט כל רמקול בחנות (ביוזמתו ועזרתו של האחד והיחיד ליאור!)גם קיבלתי הסבר מדויק על בדיוק מה אני שומע בשביל שאלמד מה הסגנון המתאים לי. לאחר מספר ביקורים בחנות בהם האזנתי לכל מה שקרוב לצליל שאני אוהב החלטתי לפעול לפי עצתו של ליאור ולקחת סט קדמיים רצפתיים(sp2000b)וסט אחוריים (s80)של CAV ואת המגבר החדש והמדהים של ONKYO ה 606, ואני כל כך שמח שלקחתי את עצתו כי בדירה הם נשמעים עוד טוב יותר מאשר בחנות!!! המחיר בחנות נוח יותר מיוזמתם ומה שקנה אותי בסופו של דבר היתה התחושה שיש אבא ואמא מאחורי הרכישה, שעד היום מצאתי במעט מאוד מקומות בהם רכשתי בעבר. חסר לי עוד סנטר וסאב בשביל להשלים את הסט ואין לי ספק שאותם וכל מוצר אודיו ווידאו שארכוש בעתיד יהיו אך ורק מאודיו קלאב! אוהד

חוות הדעת עזרה לכם?
boaz
boaz
19.05.2008
מוצר שנרכש: מסך +מגבר+רמקולים

תודות לליאור ומרקו על טיפול מקצועי סבלני שירות נהדר ומחירים טובים. רכשתי מגבר סטריאו של שרווד ניו קסאל רמקולים של CAV DT2200 ומסך סמסונג Q91 אני ממש מלקק את העצבאות והאמת שמחינת השמע תככננתי על משהו אחר אך השתכנעתי וטוב שכך. מומלץ מאד להגיע לחנות ובהחלט להקשיב להצעותיהם של ליאור ו/או מרקו בעלי נסיון רב והבנה. העסקה בחנות נסגרת במחירים טובים יותר מהנמוך של זאפ השירות החיוך והסבלנות יישר כח בועז

חוות הדעת עזרה לכם?
נתאי
נתאי
22.02.2008
מוצר שנרכש: רמקולים SP2000B

חנות יוצאת דופן מכל הבחינות! חיפשתי רמקולים להאזנה למוזיקה (לא קולנוע ביתי)וכבר די התיאשתי עד שהגעתי לאודיו קלאב. למרות מקום פיזי לא גדול במיוחד, החנות מלאה ברמקולים וציוד אודיו (מגברים, CD וכ"ד) וניתן להקשיב למבחר גדול מאד של רמקולים בטווח מחירים רחב. כשנכנסתי בפעם הראשונה אמרתי למוכר (מרקו) שהגעתי רק לשמוע ואין בכוונתי לקנות כלום באותו יום. הוא אמר שזה בכלל לא משנה ובאמת, בשעתיים הקרובות (!!!) הוא שמח להשמיע לי כל מיני רמקולים, עם דיסקים שהבאתי מהבית ועם תוספות מהאוסף שלו. להבדיל מחנויות אחרות הוא מבין גם ברמקולים וגם במוזיקה ועשה רושם שהוא נהנה כמעט כמוני מההאזנה - ובאמת לא משנה לו אם בסוף אקנה משהו או לא. יצאתי בלי לקנות וחזרתי אחרי שבוע עם אשתי - ושוב לא הבטחתי לקנות כלום. הסבלנות לא נגמרה ושוב ישבנו בערך שעה והקשבנו למוזיקה - בלי שום לחץ מצד מרקו או ליאור. הסוף? קניתי רמקולים מעולים (CAV SP2000B) שמתאימים בדיוק לסוג המוזיקה שאני אוהב (נסו לבקש ממוכר בחנות קולנוע ביתי "רגילה" להשמיע לכם את Private Investigations ותבינו את ההבדל)ובמחיר מצוין ואני ממליץ על החנות ללא כל סייג.

חוות הדעת עזרה לכם?
eliksror
eliksror
21.10.2007
מוצר שנרכש: מערכת סטריאו מלאה

אין הרבה להוסיף על שאר התגובות כאן, את רמת העבוד של מרקו וליאור קשה להשוות לחנויות אחרות, יש להם עליונות מכל הבחינות, ואני אפרט : מיקצועיות - שניהם יודעים על מה הם מדברים בהמלצה, כיוון, יעוץ וכו', שירות וחווית קניה - יושבים מאזינים למוסיקה שעות מחליפים חווית האזנה, מנסים ציוד ורק כששלמים עם ההחלטה קונים, ואז מגיע החלק המעניין - גם המחיר וגם הגב והשירות לאחר הקניה... אין ספק שהם הכתובת לרכישה הבאה שלי ! במהלך ספטמבר רכשתי אצלם : מגבר וקדם מגבר AMC AV81, 2445A , קומפקט דיסק ARANTZ CD5001 , וזוג רמקולים CAV DP600

חוות הדעת עזרה לכם?
ערן
ערן
04.09.2007
מוצר שנרכש: רסיבר Luxman + דיסק של Denon + רמקולים של CAV

שירות מצוין, ממש תענוג לקנות. המוכרים אדיבים גם נותנים שירות מדהים וגם מחירים ללא תחרות. זאת כבר הקניה השניה אצלי בחנות, קניתי לפני שנה מערכת קולנוע ביתית אצלהם ואני מרוצה גם משתי המערכות ובעיקר מהחנות. ממליץ להגיע לחנות ותגלו בעצמכם. החסרון היחיד שאחרי שתיכנסו לחנות הזאת לא תהיו מרותים מהשירות בשאר החניות שאתם קונים בהם....

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון