
שלום, לי חושב לציין את היחס הטוב שחברה נותנת לאחר המכירה בכל פעם שפניתי עם שאלה. גרם לי להרגיש שהחברה דואגת לי לא רק כמקור הכנסה, אלא גם כאדם ואני אחזור לקנות מחברת Eline גם בעתיד. קיבלתי חווית לקוח בקנייה מאוד חיובית.

שלום, לי חושב לציין את היחס הטוב שחברה נותנת לאחר המכירה בכל פעם שפניתי עם שאלה. גרם לי להרגיש שהחברה דואגת לי לא רק כמקור הכנסה, אלא גם כאדם ואני אחזור לקנות מחברת Eline גם בעתיד. קיבלתי חווית לקוח בקנייה מאוד חיובית.

שרות מעולה, צערי מגן מסך נתפס בבגד וירד. רצתי לחנות ושם קיבלו אותי בחיוך ומיד החליפו לי לחדש. יחס ושרות ברמה גבוהה!

קניתי אייפד בחנות בגלל מחיר תחרותי ובגלל שבמחיר הזה לא התפשרתי על אחריות כי אחריות היא רשמית. ראיתי באתר שיש במלאי בהאותו יום כבר קניתי. בצקרה מאוד ממליץ גם בגלל השירות לקוחות מאוד אישי בקיבלתי בשיחת טלפון. מומלץ מאוד.

לאחרונה רכשתי אייפון 15 פרו מקס מחנות איליין ואני חייב להודות שהייתה לי חוויה יוצאת דופן! המחיר זול משמעותית ממה שמצאתי בחנויות אחרות בעיר והשירות מרגע שנכנסתי היה פשוט מעולה. המוכר היה אדיב ומקצועי וסבלני. קיבלתי בדיוק מה שרציתי ובמחיר שרציתי ובמצב מושלם.

אני ממליץ בחום לקנות את מכשירים ניידם בסניף איליין בחדרה. בעצמי רכשתי סמסונג מ54. השרות בחנות היה מצוין, מוכר היה אדיב ומקצועי ונעים לשיחה. המ54 עצמו נייד מעולה ועמד בכל ציפיותיי ואיחוד בנוגע לחוזק סוללה. אני בטוח שאם תקנו שם תהנו מהחוויה כמוני. ממליץ. גם לאחר חודש של קנייה לא שוכחים מלקוח שלהם, עדיין עונים ברצון ובנימוס לשאלות בטלפון. שרותיים מאוד ואנימעריך על כך.

בזכות שירות מקצועי ואדיב של המוכר, חסכתי כסף וקניתי מכשיר סלולרי מצוין. ממליץ בחום! שרות מעולה!!!

אחרי שעברו ימי העסקים של המשלוח התחלתי לתהות מה קורה עם המוצר ואני מגלה ששבתיבת המייל שלי מסתתר אימייל שבו איליין "מאיימים" עלי שהמשלוח לא יגיע דרך דואר ישראל ושהם לא לוקחים אחריות על המשלוח. ואם אני רוצה את המוצר ששילמתי עליו כבר כסף- אני צריך לשלם להם על משלוח פרמיום. לא הבנתי מה פשר המייל הזה, הרי היית לי אפשרות בעת הקניה וכבר ציינתי משלוח בדואר ישראל, למה צריך לשלוח לי 4 מיילים לשכנע אותי לשלם להם עוד כסף? רשמתי במייל שאני מבקש משלוח רגיל בדואר ישראל כפי שציינתי בעת ביצוע העסקה. מה זאת ההתנהלות הזו שולחים אימייל שמבקשים בו עוד כסף במקום לשלוח את המוצר? המינימום זה להתקשר לפלאפון ולהציע. אבל לדחות א ההזמנה שלי בשביל לבקש עוד כסף זה פשוט בושה. לא אקנה בחנות כזאת יותר. תתקשרו לפלאפון, ואם אני לא עונה במייל ובפלאפון- תשלחו את המוצר. מה זה השטות הזאת לא לשלוח מוצר ולאיים שהמוצר בדואר ישראל (הגיע בסדר גמור בדואר ישראל ד''א לנקודת איסוף 3 דקות הליכה מהבית)

ממליצה בחום על החנות הזו. לכל מי שמחפש טלפון סלולרי חדש. קניתי שני טלפונים A54 בחנות זו והחוויה הייתה מצוינת. מחיר לא הכביד , והמוכר היה אדיב ומסביר פנים לאורך כל המכירה. קנייה שהשאירה אותי מרוצה.

היה לי חשוב מאוד למצוא עם מחיר נמוך אבל לא על חשבון האיכות. השתמשתי בהשוואת מחירים וגיליתי את איליין שזה יצא לי גם זול וסלולרי שקניתי איכותי וחדש.

קניתי אייפון 15 ורוד לבת שלי בחנות ELINE בחדרה, והחוויה מאוד מאוד חיובית .נתחיל שמחיר היה הוגן מכל הצעה אחרת שמצאתי בעיר וגם לא פחות חשוב היה במלאי מידי, והמוכר קיבל אותי בחיוך ולב פתוח :-). הוא עזר לי בקפדנות וסבלנות לבחור את הטלפון שימתאים לבת שלי, והסביר לי את ההבדלים בין הדגמים השונים. הבת שלי מאושרת ממתנה! תודה תודה רבה! אגב, הצבע פשוט מושלם לנשים.

חנות סלולר איליין - חווית קנייה מעולה! הגעתי לאיליין בחדרה כדי לקנות טלפון חדש. מוכר שלמה היה מאוד נחמד ועזר לי לבחור את הטלפון. הוא הציע לי את Poco F5 PRO, וזה בדיוק מה שחיפשתי. הטלפון הוא מהיר, בעל מצלמה מצוינת ובמחיר סביר. אני ממליץ בחום על חנות איליין. שלמה המוכר שמכר לי היה אדיב וסופר מקצועי, והמחירים שנתן היו מאוד נוחים. ציון שלי: 5 כוכבים חסרונות: לא מצאתי :-)

רכשתי טלפון סלולרי, וקיבלתי איתו ראש מטען שלא תואם לשקעים בארץ (כלומר: טעות של החנות). במקום לספק לי מטען שניתן לעבוד איתו, הציעו לשלוח אותו לחנות שנמצאת במרחק של כשעה נסיעה לכל צד, או לסניף דואר מרוחק. אחרי דיונים נוספים הסכימו לשלוח אליי מתאם שמתחבר למטען *וכן ראש מטען חדש מתאים ותקין*. בסופו של דבר קיבלתי רק מתאם - ענקי ומסורבל, בלי ראש המטען החדש והתקין שעליו למעשה שילמתי מלכתחילה. לא שירות סביר בעיניי.

משקרים בקשר לדמי המשלוח. מציעים משלוח חינם, ואחרי שכבר חייבו את הכרטיס (!) שולחים לך מייל שלא ניתן לשלוח את המוצר אלא אם תשלם על אופציה יותר יקרה (או שתיסע שעתיים לסניף לאסוף). מאד מאכזב

קניתי את האייפד שלי בחנות אי-ליין, לציון - אני מאוד מרוצה. השירות של מוכר היה מצוין פרט לכך המחיר היה נמוך משמעותית הממתחרים בחדרה. בלי ספק, אני אמליץ על החנות כי יש שירות שהוא ממש מעולה. המוכר מיד היה זמין לעזור לי וענה על שאלה שרק יכולתי לחשוב. אני מקווה שזה עוזר!

אני מאוד מרוצה מהקנייה ,המוכר היה בעל ידע מקצועי ושירותי מאוד. ענה על כל שאלה שלי בצורה מקיפה ומקצועית. סמכתי עליו ובצדק.

קניתי בחנות בחדרה אוזיות של שאומי. קיבלתי יחס של VIP והמון חיוכים ומוכר שעזר לי לחבר אוזניות במקום. בקצרה, שרות מדהים שהפתיע אותי לטובה, מאוד מאוד ממליץ על חנות בחדרה. אגב, אתמול נתקלתי בבעיה באוזנייה, התקשרתי וקיבלתי עזרה ושרות מעולים. תודה.

רכשתי מכשיר galaxy s21 Fe 5G מהאתר, קיבלתי את המשלוח אחרי 4 ימים וגיליתי שהמכשיר משומש, באריזה פתוחה בלויה ומרופטת עם הניילונים פתוחים- ממש תצוגה. מבירור מול המוקד מכירות הם טוענים שזה יבואן מקביל (בוודאות המכשיר היה פתוח), אחרי שדרשתי שהוא יחליף ויפצה אותי הבנתי שפשוט המכשיר יצא מהמלאי ואין לו מכשיר להביא לי. קבעתי שיבואו לאסוף את המכשיר. ביקשתי שישדרגו ל256 גיגה ולא היו מוכנים להסכים. פשוט מקומם. לא אזמין שוב.

מה בעצם שיכנע אותי לקנות ב eline? שרות לקוחות!!! התקשרתי כמה פעמים עם שאלות וחברה בטלפון תמיד היו מגיבים מהמר ותמיד מועילים. תכלס, הם עזרו לי מאוד בבחירה בפוקו F5 שבסוף קניתי.

אחלה של חווית קנייה. סוף סוף אנשי מכירות שיודעים להסביר על המפרט מה מכוסה באחריות בלי להתחמק. כל הכבוד על מקצועיות ושקיפות מלאה ללקוח. אקנה אצלך גם את האייפון הבא מבטיחה ❤️

יצאתי מחנות בחיפה, לאחר שקניתי טבלט,מאוד מרוצה והסיבה עיקרית היא השירות שקיבלתי מיגאל בחנות בנשר.הגישה שלו הפכה אותי ללקוח נאמן. אני אמשיך לקנות בחנות זו גם אם יהיו אפשרויות אחרות זמינות. אין מה להוסיף חוץ מלהמליץ לאחרים :-)))))

אני שמחש בחרתי באיליין, פגשתי שם איש צוות מאוד בקיא בכל עניים הטכני. הוא שמח לענות על השאלות. שרות מעולה, המשיכו כך!

ממש שירות גרוע. הזמנתי מכשיר הסמארטפון ביום רביעי בערב, שילמתי על משלוח תוך שלושה ימי עסקים, בינתיים כבר כבר שבוע והוא לא הגיע. אין מענה טלפוני לבעיות במשלוח, כתבתי ולא נענתי. התקשרתי לחנות (אין מענה בשירות לקוחות, רק במכירות עונים).הבטיחו שיבררו ויחזרו אלי, לא קרה. ניסיתי להתקשר שוב, אך המענה בחנות מושבת למרות שזה בתוך שעות הפעילות. מקווה לקבל את המכשיר מתישהו.. חשבונית הם לא שולחים המייל רק מס הזמנה.

קיבלתי שירות מעולה מנציג חי בטלפון. קיבלתי עזרה מהנציג שהיה סופר ידידותי וידע לענות לכל שאלה שלי. התקשרתי פעמיים והוא תמיד עזר ונתן לי מענה במהירות ובאדיבות. שפו

עשיתי מחקר, ואני חושב שהמקום הטוב ביותר לקנות שעונים הוא באי-ליין. לרוב רק שם אפשר למצוא את הדיל הכי טוב. ככה זה היה גם עם השעון שקניתי. היה גם במלאי ובמחיר מעולה! רשת טובה ואמינה, ממליץ!!!!

גם השרות וגם המחיר שווים קנייה נוספת גם בעתיד. מקווה שיהיו איתנו עוד הרבה שנים! טפו טפו גם הנייד שקניתי לאמא לפני שנתיים פה עדיין עובד מצוין!