מפרסם ב-zap מאז 2003

‎אי-ליין‎ ‏(Eline)

סלולאר ואביזרים (7 סניפים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 34 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 3428 חוות דעת גולשים על אי-ליין
vitkinann
vitkinann
09.04.2024
מוצר שנרכש: איפון 14 פרו

שלום, לי חושב לציין את היחס הטוב שחברה נותנת לאחר המכירה בכל פעם שפניתי עם שאלה. גרם לי להרגיש שהחברה דואגת לי לא רק כמקור הכנסה, אלא גם כאדם ואני אחזור לקנות מחברת Eline גם בעתיד. קיבלתי חווית לקוח בקנייה מאוד חיובית.

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
17.03.2024
מוצר שנרכש: nמגן סיליקון למסך

שרות מעולה, צערי מגן מסך נתפס בבגד וירד. רצתי לחנות ושם קיבלו אותי בחיוך ומיד החליפו לי לחדש. יחס ושרות ברמה גבוהה!

חוות הדעת עזרה לכם?
nhn218636
nhn218636
25.02.2024
מוצר שנרכש: טאבלט 10.2 APPLE

קניתי אייפד בחנות בגלל מחיר תחרותי ובגלל שבמחיר הזה לא התפשרתי על אחריות כי אחריות היא רשמית. ראיתי באתר שיש במלאי בהאותו יום כבר קניתי. בצקרה מאוד ממליץ גם בגלל השירות לקוחות מאוד אישי בקיבלתי בשיחת טלפון. מומלץ מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
boazbobby67
boazbobby67
11.02.2024
מוצר שנרכש: אייפון פרו מקס

לאחרונה רכשתי אייפון 15 פרו מקס מחנות איליין ואני חייב להודות שהייתה לי חוויה יוצאת דופן! המחיר זול משמעותית ממה שמצאתי בחנויות אחרות בעיר והשירות מרגע שנכנסתי היה פשוט מעולה. המוכר היה אדיב ומקצועי וסבלני. קיבלתי בדיוק מה שרציתי ובמחיר שרציתי ובמצב מושלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
zv9090
zv9090
29.01.2024
מוצר שנרכש: galaxy m54

אני ממליץ בחום לקנות את מכשירים ניידם בסניף איליין בחדרה. בעצמי רכשתי סמסונג מ54. השרות בחנות היה מצוין, מוכר היה אדיב ומקצועי ונעים לשיחה. המ54 עצמו נייד מעולה ועמד בכל ציפיותיי ואיחוד בנוגע לחוזק סוללה. אני בטוח שאם תקנו שם תהנו מהחוויה כמוני. ממליץ. גם לאחר חודש של קנייה לא שוכחים מלקוח שלהם, עדיין עונים ברצון ובנימוס לשאלות בטלפון. שרותיים מאוד ואנימעריך על כך.

חוות הדעת עזרה לכם?
yadgani
yadgani
22.01.2024
מוצר שנרכש: סיאומי F5 PRO 512gb

בזכות שירות מקצועי ואדיב של המוכר, חסכתי כסף וקניתי מכשיר סלולרי מצוין. ממליץ בחום! שרות מעולה!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אבירם מרדכי
אבירם מרדכי
21.01.2024
מוצר שנרכש: redmi 13c 8gb

אחרי שעברו ימי העסקים של המשלוח התחלתי לתהות מה קורה עם המוצר ואני מגלה ששבתיבת המייל שלי מסתתר אימייל שבו איליין "מאיימים" עלי שהמשלוח לא יגיע דרך דואר ישראל ושהם לא לוקחים אחריות על המשלוח. ואם אני רוצה את המוצר ששילמתי עליו כבר כסף- אני צריך לשלם להם על משלוח פרמיום. לא הבנתי מה פשר המייל הזה, הרי היית לי אפשרות בעת הקניה וכבר ציינתי משלוח בדואר ישראל, למה צריך לשלוח לי 4 מיילים לשכנע אותי לשלם להם עוד כסף? רשמתי במייל שאני מבקש משלוח רגיל בדואר ישראל כפי שציינתי בעת ביצוע העסקה. מה זאת ההתנהלות הזו שולחים אימייל שמבקשים בו עוד כסף במקום לשלוח את המוצר? המינימום זה להתקשר לפלאפון ולהציע. אבל לדחות א ההזמנה שלי בשביל לבקש עוד כסף זה פשוט בושה. לא אקנה בחנות כזאת יותר. תתקשרו לפלאפון, ואם אני לא עונה במייל ובפלאפון- תשלחו את המוצר. מה זה השטות הזאת לא לשלוח מוצר ולאיים שהמוצר בדואר ישראל (הגיע בסדר גמור בדואר ישראל ד''א לנקודת איסוף 3 דקות הליכה מהבית)

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיהמאיה
מאיהמאיה
03.12.2023
מוצר שנרכש: A54 של סמסונג

ממליצה בחום על החנות הזו. לכל מי שמחפש טלפון סלולרי חדש. קניתי שני טלפונים A54 בחנות זו והחוויה הייתה מצוינת. מחיר לא הכביד , והמוכר היה אדיב ומסביר פנים לאורך כל המכירה. קנייה שהשאירה אותי מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
lironbo-ashim
lironbo-ashim
01.12.2023
מוצר שנרכש: samsung m54 256gb

היה לי חשוב מאוד למצוא עם מחיר נמוך אבל לא על חשבון האיכות. השתמשתי בהשוואת מחירים וגיליתי את איליין שזה יצא לי גם זול וסלולרי שקניתי איכותי וחדש.

חוות הדעת עזרה לכם?
מיכאל
מיכאל
29.11.2023
מוצר שנרכש: אייפון 15 ורוד

קניתי אייפון 15 ורוד לבת שלי בחנות ELINE בחדרה, והחוויה מאוד מאוד חיובית .נתחיל שמחיר היה הוגן מכל הצעה אחרת שמצאתי בעיר וגם לא פחות חשוב היה במלאי מידי, והמוכר קיבל אותי בחיוך ולב פתוח :-). הוא עזר לי בקפדנות וסבלנות לבחור את הטלפון שימתאים לבת שלי, והסביר לי את ההבדלים בין הדגמים השונים. הבת שלי מאושרת ממתנה! תודה תודה רבה! אגב, הצבע פשוט מושלם לנשים.

חוות הדעת עזרה לכם?
atgliran87
atgliran87
26.11.2023
מוצר שנרכש: טלפון F5 PRO

חנות סלולר איליין - חווית קנייה מעולה! הגעתי לאיליין בחדרה כדי לקנות טלפון חדש. מוכר שלמה היה מאוד נחמד ועזר לי לבחור את הטלפון. הוא הציע לי את Poco F5 PRO, וזה בדיוק מה שחיפשתי. הטלפון הוא מהיר, בעל מצלמה מצוינת ובמחיר סביר. אני ממליץ בחום על חנות איליין. שלמה המוכר שמכר לי היה אדיב וסופר מקצועי, והמחירים שנתן היו מאוד נוחים. ציון שלי: 5 כוכבים חסרונות: לא מצאתי :-)

חוות הדעת עזרה לכם?
דגנית
דגנית
23.11.2023
מוצר שנרכש: Samsun Galaxy A04

רכשתי טלפון סלולרי, וקיבלתי איתו ראש מטען שלא תואם לשקעים בארץ (כלומר: טעות של החנות). במקום לספק לי מטען שניתן לעבוד איתו, הציעו לשלוח אותו לחנות שנמצאת במרחק של כשעה נסיעה לכל צד, או לסניף דואר מרוחק. אחרי דיונים נוספים הסכימו לשלוח אליי מתאם שמתחבר למטען *וכן ראש מטען חדש מתאים ותקין*. בסופו של דבר קיבלתי רק מתאם - ענקי ומסורבל, בלי ראש המטען החדש והתקין שעליו למעשה שילמתי מלכתחילה. לא שירות סביר בעיניי.

חוות הדעת עזרה לכם?
cach4u
cach4u
03.11.2023
מוצר שנרכש: Note 12 pro plus

משקרים בקשר לדמי המשלוח. מציעים משלוח חינם, ואחרי שכבר חייבו את הכרטיס (!) שולחים לך מייל שלא ניתן לשלוח את המוצר אלא אם תשלם על אופציה יותר יקרה (או שתיסע שעתיים לסניף לאסוף). מאד מאכזב

חוות הדעת עזרה לכם?
alexraz2892
alexraz2892
02.11.2023
מוצר שנרכש: ipad tablet air 256gb 10.9

קניתי את האייפד שלי בחנות אי-ליין, לציון - אני מאוד מרוצה. השירות של מוכר היה מצוין פרט לכך המחיר היה נמוך משמעותית הממתחרים בחדרה. בלי ספק, אני אמליץ על החנות כי יש שירות שהוא ממש מעולה. המוכר מיד היה זמין לעזור לי וענה על שאלה שרק יכולתי לחשוב. אני מקווה שזה עוזר!

חוות הדעת עזרה לכם?
kobbybar
kobbybar
25.10.2023
מוצר שנרכש: אוניזות BT באדז 2 סמסונג

אני מאוד מרוצה מהקנייה ,המוכר היה בעל ידע מקצועי ושירותי מאוד. ענה על כל שאלה שלי בצורה מקיפה ומקצועית. סמכתי עליו ובצדק.

חוות הדעת עזרה לכם?
ymarz
ymarz
12.10.2023
מוצר שנרכש: אוזניות בלוטוט שיומי

קניתי בחנות בחדרה אוזיות של שאומי. קיבלתי יחס של VIP והמון חיוכים ומוכר שעזר לי לחבר אוזניות במקום. בקצרה, שרות מדהים שהפתיע אותי לטובה, מאוד מאוד ממליץ על חנות בחדרה. אגב, אתמול נתקלתי בבעיה באוזנייה, התקשרתי וקיבלתי עזרה ושרות מעולים. תודה.

חוות הדעת עזרה לכם?
idaneilon88
idaneilon88
21.09.2023
מוצר שנרכש: סמסונג s21 FE G990 5G 128

רכשתי מכשיר galaxy s21 Fe 5G מהאתר, קיבלתי את המשלוח אחרי 4 ימים וגיליתי שהמכשיר משומש, באריזה פתוחה בלויה ומרופטת עם הניילונים פתוחים- ממש תצוגה. מבירור מול המוקד מכירות הם טוענים שזה יבואן מקביל (בוודאות המכשיר היה פתוח), אחרי שדרשתי שהוא יחליף ויפצה אותי הבנתי שפשוט המכשיר יצא מהמלאי ואין לו מכשיר להביא לי. קבעתי שיבואו לאסוף את המכשיר. ביקשתי שישדרגו ל256 גיגה ולא היו מוכנים להסכים. פשוט מקומם. לא אזמין שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
talshsh1080
talshsh1080
14.09.2023
מוצר שנרכש: פוקו F5

מה בעצם שיכנע אותי לקנות ב eline? שרות לקוחות!!! התקשרתי כמה פעמים עם שאלות וחברה בטלפון תמיד היו מגיבים מהמר ותמיד מועילים. תכלס, הם עזרו לי מאוד בבחירה בפוקו F5 שבסוף קניתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
שגית
שגית
30.08.2023
מוצר שנרכש: iphone 14

אחלה של חווית קנייה. סוף סוף אנשי מכירות שיודעים להסביר על המפרט מה מכוסה באחריות בלי להתחמק. כל הכבוד על מקצועיות ושקיפות מלאה ללקוח. אקנה אצלך גם את האייפון הבא מבטיחה ❤️

חוות הדעת עזרה לכם?
ארתור
ארתור
28.08.2023
מוצר שנרכש: טאבלט Xiaomi Redmi Pad 10.61 128GB 6GB RAM שיאומי

יצאתי מחנות בחיפה, לאחר שקניתי טבלט,מאוד מרוצה והסיבה עיקרית היא השירות שקיבלתי מיגאל בחנות בנשר.הגישה שלו הפכה אותי ללקוח נאמן. אני אמשיך לקנות בחנות זו גם אם יהיו אפשרויות אחרות זמינות. אין מה להוסיף חוץ מלהמליץ לאחרים :-)))))

חוות הדעת עזרה לכם?
zionisrsh
zionisrsh
25.08.2023
מוצר שנרכש: סלולר S23 פלוס סמסונג

אני שמחש בחרתי באיליין, פגשתי שם איש צוות מאוד בקיא בכל עניים הטכני. הוא שמח לענות על השאלות. שרות מעולה, המשיכו כך!

חוות הדעת עזרה לכם?
sholem770
sholem770
22.08.2023
מוצר שנרכש: xiaomi not 12 pro plus

ממש שירות גרוע. הזמנתי מכשיר הסמארטפון ביום רביעי בערב, שילמתי על משלוח תוך שלושה ימי עסקים, בינתיים כבר כבר שבוע והוא לא הגיע. אין מענה טלפוני לבעיות במשלוח, כתבתי ולא נענתי. התקשרתי לחנות (אין מענה בשירות לקוחות, רק במכירות עונים).הבטיחו שיבררו ויחזרו אלי, לא קרה. ניסיתי להתקשר שוב, אך המענה בחנות מושבת למרות שזה בתוך שעות הפעילות. מקווה לקבל את המכשיר מתישהו.. חשבונית הם לא שולחים המייל רק מס הזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
raskina323
raskina323
06.08.2023
מוצר שנרכש: iphone pro 14 max

קיבלתי שירות מעולה מנציג חי בטלפון. קיבלתי עזרה מהנציג שהיה סופר ידידותי וידע לענות לכל שאלה שלי. התקשרתי פעמיים והוא תמיד עזר ונתן לי מענה במהירות ובאדיבות. שפו

חוות הדעת עזרה לכם?
נתן
נתן
02.08.2023
מוצר שנרכש: שעון סמסונג ווטש 5 פרו r920

עשיתי מחקר, ואני חושב שהמקום הטוב ביותר לקנות שעונים הוא באי-ליין. לרוב רק שם אפשר למצוא את הדיל הכי טוב. ככה זה היה גם עם השעון שקניתי. היה גם במלאי ובמחיר מעולה! רשת טובה ואמינה, ממליץ!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
AndreyW
AndreyW
29.07.2023
מוצר שנרכש: Galaxy A54

גם השרות וגם המחיר שווים קנייה נוספת גם בעתיד. מקווה שיהיו איתנו עוד הרבה שנים! טפו טפו גם הנייד שקניתי לאמא לפני שנתיים פה עדיין עובד מצוין!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון