בחרתי בביי ביי בגלל מה שקראתי בחוות דעת, רכשתי מכונת כביסה של בוש, בתקופה של חגים, שי. ביי-ביי מהרגע הראשון הבין את הצורך שלי במכונת כביסה בהקדם כשבבית ילדים קטנים, הגעתי אליו יודעת מה הצרכים אבל צריכה שיכוון אותי, הוא ידע להבין במדויק מה אני צריכה ולהציע מכונה שמדויקת לצרכים ולתקציב והוא דאג בקלות לתפור את כל המסביב: ההובלה וההתקנה, גם האנשים שהגיעו דרך שי (המוביל והמתקין) היו כמו שי, מאוד מאוד אדיבים, מקצועיים והייתי בהלם מכמה הכל היה מהיר, מרגע שסגרתי את השיחה עם שי תוך יממה המכונה היתה אצלי. זה ממש חשוב כשקונים באינטרנט להרגיש בידיים טובות, מקווה שמי שקורא יקבל את הבטחון לפנות אליהם. ביי-ביי הוגנים מאוד במחירים, שירותיים בצורה בלתי רגילה ואנושיים, מבינים עניין, מקצועיים.