דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים  (פתח תקווה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קניות ברשת
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנוט בוק קלאב ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
204
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
177
3
24
נמצאו 204 חוות דעת גולשים על נוט בוק קלאב
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
23/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות זו.
ראיתי בזאפ מחשב דל ווסטרו 1440 דגם 5546 בסך 2,690 ש"ח. ניסיתי להזמין והמוצר לא במלאיולא יהיה יותר (דרך אגב, גם היום עדיין מופיע מחשב זה בחנות זו בזאפ למרות שאין במלאי).
התקשרתי ודיברתי עם יואב שמסר שאכן לא בצלאי אך יש דגם דומה 5962 שעולה 2,740 ש"ח. ביצעתי הזמנה באתר כולל מסירת פרטי כרטיס אשראי וקיבלתי אישור במייל של ההזמנה. כאשר התקשרתי לברר זמן אספקה אמר לי יואב שהמחיר עלה ל2,950 ש"ח. הייתי המום, הרי ביצעתי הזמנה וקיבלתי אישור.
זו עבודה בעיניים ולא ראוי שנרכוש מחנות זו. ואכן הודעתי להם שיותר לא ארכוש אצלם.
מוצר:
מחשב נייד 5546 או 5962
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
06/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי מחשב נייד Dell Vostro 3560 (עם מעבד Core i7, הרחבה זיכרון ל-16GB, וספק כח נוסף).

משלוח הגיע אלי ב-UPS מהר מאוד!

אמנם נעשו כמה טעויות קטנות בהזמנה שלי, אך אני משוכנע שנעשו בתום לב.
* חוייבתי פעמיים על ספק הכח הנוסף.
* ספק הכח הנוסף שפורסם בהתחלה, ומה שבפועל הזמתי וגם קיבלתי, היה של 65W, ולא של 90W כפי שמתאים ל-Core i7 וכפי שמגיע הספק המקורי).
* הרחבת הזיכרון מ-6GB ל-16GB נעשתה ברכיבים בעלי מהירות 1333MHz, ולא 1600MHz כפי שהיה אמור להיות ב-6GB המקורי.

כשפניתי אליהם טלפונית, מיד הודו בטעות והתנצלו, וכמובן גם תיקנו את הכל במהירות, ואפילו צ'יפרו אותי במתנה. הכל מתוך אדיבות ומקצועיות. (מהר מאוד גם עידכנו את הפרסומת כדי לציין שספק כח נוסף הוא של 90W).

בסך הכל, למרות הטעויות הקטנות, חווית הקנייה היתה מאוד חיובית ונעימה. בסופו של דבר, קיבלתי מערכת "תותח", יפה, ואיכותי, במחיר מצויין! התרשמתי מהמקצועיות ומשרות האדיב.

הייתי בשמחה מבצע קנייה דרכם גם בעתיד, וממליץ לחברים שלי גם כן לקנות דרכם.
מוצר:
מחשב נייד Vostro 3560 a3612qm
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ריטה
תאריך:
19/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום חיפשתי מחשב לצרכי לימודים, הדגשתי בפני נציג המכירות המקסים שלצערי איני זוכרת את שמו שאני לא צריכה מחשב חזק במיוחד ,אלא רק לאינטרנט ואופיס ,ובלי להתחכם ולהתפלפל יותר מידי הציע לי הנציג מחשב במפרט בסיסי שהתאים לדרישותיי, אחרי חצי שעה כבר שילמתי ויצאתי מהחנות עם מחשב. שירות מהיר, ענייני אני מאוד מרוצה גם מהחנות וגם מהמחשב
מוצר:
מחשב נייד vostro 1014
תמונת משתמש
שם:
מורן
תאריך:
18/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני סטודנטית לעיצובוחיפשתי מחשב עם נתוניםממש גבוהים במחיר נורמלי לסטודנטית, אחריחיפושים ארוכים ומתישים כמעט התייאשתי והזמנתי מחו״ל,בסוף מצאתי את נוטבוקלאב וביצעתי רכישה מהירה וזולה ושלושה ימים אחרי זה כבר התחלתילעבוד על המחשב.
אני חייבת לציין את אורי שהיה חמוד ממש ועזר לי מאוד בבחירת המחשב .

מורן
מוצר:
15z Xps
תמונת משתמש
שם:
דניס
תאריך:
15/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי דגם ספציפי לאשתי -מתנת יום הולדת-ובאספקה מהירה
את הדגם לא הייתה בעיה למצוא,אולם זמן אספקת המחשב לא התאימה ללוח הזמנים.
התקשרתי לחנות והסוכן אמר כי הדגם במלאי!יום למחרת קיבלתי את המוצר עם כל התוכנותומוכן לעבודה .
אשתי ואני אסירי תודה לחנות הנפלאה הזאת ולסוכן המכירות יניב .
מוצר:
3450 vostro
תמונת משתמש
שם:
כרמלה
תאריך:
28/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לנוטבוקקלאב לאחר סקר שוק רציני והתיעצויות רבות ונדהמתי לדעת שזאת החנות היחידה בארץ שבה ניתן ממש להרגיש את המחשב
ולקבל יעוץ אישי, כשהגעתי פגשתי בנציג המכירות אילון שנתן לי שירות מאוד מקצועי מאחר ואיני מבינה דבר במחשבים ,סבלנותו של סוכן המכירות אילון היתה ניכרת ,שפתו הקולחת גרמו לי להרגיש בטוחה לאורך הרכישה, וכמובן המחיר ההוגן.
מוצר:
מחשב נייד 3550
תמונת משתמש
שם:
אנדריי
תאריך:
31/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב DELL VOSTRO 3450 דבך חנות זאת באינטרנט. המוצר הגיע במשלוח UPS כעבור 3 ימים מעת ההזמנה. המחשב הגיע עם פיקסלים שרופים במסך וללא דיסק דרייברים בסיסי. עם זאת, בחנות טענו כי אינם אחראים על הפגם במוצר הואיל והייצרן הוא DELL והם רק משווקים. עם זאת הציעו להביא את המחשב לחנות כדי לבחון את התקלה ולהחליף מחשב אם יידרש. כמו כן, שלחו אליי הביתה עכבר אלחותי (כפיצוי). המסך הוחלף דרך DELL.
מוצר:
מחשב VOSTRO 3450
תמונת משתמש
שם:
גדי
תאריך:
27/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב ועכבר אלחוטי לפני חודש. העכבר הפסיק לפעול אחרי 3 שבועות. פניתי לחנות לקבלת שירות, לוקחים מימך טלפון ולא חוזרים. הגעתי לשם וקיבלתי יחס שגובל בעזות מצח. "למה לא הבאת את החלק הזה והזה ? הסברתי שלא היה עם מי לדבר. שולחים אותי חזרה להביא את החלק תוך התנערות מלאה בטענה שאין אחריות. הסברתי שהתיחסות אחרי פרק זמן כה קצר היא רמה של שירות מינימלי. התשובה של המנהל במקום - שלום, אנחנו לא צריכים לקוחות שכמותך. שכל אחד יעשה את החשבון שלו. לי ברור שזה מקרה קלאסי של חנות בסגנון "פגע וברח".
מוצר:
מחשב נייד vostro
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
19/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות אדיב ומקצועי , מהיר ביותר, הגעתי לחנות ובאותו יום קיבלתי את המסך.
ממליץ בחום.
מסך הבא רק NOTE BOOK CLUB
מוצר:
מסך U2312
תמונת משתמש
שם:
oded
תאריך:
19/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות מצויין ,דיברתי עם סוכן יואב ואותו סוכן המליץ לי על המוצר לפי צרכיי המשלוח הגיע תוך יומיים כמובטח המוצר מצויין אמין מומלץ!!
מוצר:
מחשב n5110
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
16/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע התקשרתי. ל NoteBookClub לצורך הזמנת Dell Inspiron 5040n. מוכר בשם יואב ענה מידית , קיבל את הזמנתי ביעילות וענה באדיבות רבה על כל שאלותי. הוא הבטיח שאוכל לקבל עוד באותו יום את המחשב בהגעה עצמית ואכן כך היה. מבחנתי מוצר מושלם , שירות מושלם , יעיל ואדיב. כמובן שאמשיך לקנות שם בעתיד. ממומלץ מאד !!
מוצר:
Laptop Inspiron 5040n
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
29/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה מהירה וקלה שירות מהיר ומצויין זמן המתנה בטלפון קצר מאוד סוכנים שיודעים להסביר ללקוח תפריטים החשובים קניה מצויינת מבחינתי תודה לnotebookclub
מוצר:
Vostro 3350 3350i5
תמונת משתמש
שם:
הדס
תאריך:
28/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי על מנת לרכוש מחשב נייד לשימושים ביתיים וללימודים והתלבטתי בין 2 דגמים ענה לי סוכן מכירות בשם אילון מאותו רגע זכיתי לשירות סובלני ואדיב . המחיר מצויין השירות מעולה אין ספק שאמליץ לחבריי.
מוצר:
מחשב נייד vostro v131
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
28/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר ימים רכשתי בחנות מחשב נייד. מכיוון שיש לי מערכת הפעלה ברישיון (לא OEM) בחרתי לרכוש מחשב ללא מערכת הפעלה וזאת לאחר שאיש המכירות טען בתוקף שלא צריכה להיות שום בעיה. נכנסתי לאתר של דל והורדתי את התוכנות המתאימות. חלק מהפונקציות לא עבדו לאחר התקנה מסודרת ולכן פניתי לתמיכה של דל שאמרו לי שאני חייב לרכוש ולהתקין אך ורק את מערכת ההפעלה שבאה עם המחשב או לקבל מהחנות את הדיסק עם הדרייברים אחרת חלק מהפונקציות לא יעבדו (קורא טביעות אצבע לדוגמה).
כאשר פניתי לחנות קיבלתי יחס חצוף ומזלזל - העובד שענה לי לא היה מוכן להזדהות בשמו ולא להעביר אותי למישהו אחר. ביקשתי שיעזור לי במציאת פתרון כדי שאוכל להשמיש את המחשב אך הוא חזר ואמר שהם לא חייבים לי כלום.
חבל שקראתי את הביקורות על החנות רק עכשיו ולא טרם הרכישה. רק בגלל היחס המבזה שלהם לא כדאי להתקרב גם במחיר חסכון של 200 ש"ח.

מאז שפרסמתי את חוות הדעת המופיעה לעיל, אני מקבל מהחנות איומים בתביעה - הן בטלפון והן במיילים. אני מצטט מהמיילים שנשלחו אלי מהחנות עליהם חתום בחור בשם ברק:
"...אם תוך 4 ימי עסקים לא תסיר את חוות הדעת הפוגענית והזדונית הזו, הנושא יעבור לטיפול עורך דיננו"
"נאמר לך מפורשות ע"י... כי התקנת מערכת ההפעלה אינה קלה ואף סטטיסטית, בלתי אפשרית."
"סעיפי החשבונית עונים בכל לשון של של לגיטימציה חוקתית על "חוזה". ובכתיבת חוות הדעת הזו, הפרת את תנאי החוזה."
"...לספק לך הזדמנות למנוע תביעה זו בתמורה להסרת חוות הדעת בתמורה זו פריווילגיה..."
"...תעמוד כמו גבר מאחורי המילים שלך וההחלטות שלך..."
"...אם לא אהבת את הטונים של הנציג שטיפל בך, תתעקש על שמו ובמקרה הגרוע תשלח מייל להנהלה שלנו." (הנציג שטיפל בי הוא אותו אחד שכתב את המייל).
"...נותרו לך שלושה ימי עסקים."

לסיכום - לא להתקרב! ואם כבר רכשתם ולא הייתם מרוצים מהשירות, אל תעשו כמוני ותכתבו חוות דעת אם אינכם רוצים להסתבך...
מוצר:
מחשב נייד Vostro v131
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
03/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נשרף לי הספק כח של המחשב התקשרתי לנוטבוק קלאב ענה לי נציג מאוד חביב , שאלתי אותו תוך כמה זמן אפשר לקבל ספק כח אמר לי להגיע לחנות תוך 20 דקות כבר היה לי ספק חדש למחשב שירות מהיר יעיל וענייני.
מוצר:
ספק כח PA 65W
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
20/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוכש קבוע וותיק בחנות האינטרנט הזאת. כבר שלוש שנים אני זוכה לשירות יוצא מגדר הרגיל מצד "מומחי Dell" הצעירים והמקצוענים האלו.
מחשבים ניידים, ספקי כח, נייחים, אין דבר שלא רכשתי מ- notebookclub ובכל פעם הופתעתי מחדש.
בתור נותן שירות בעצמי אני מודע ללחץ שמופעל על חנות זו ולציפיות, הלפעמים מוגזמות, של הלקוחות מהם ובכל הכנות החבר'ה האלו פשוט יודעים את העבודה.
נחמדים, שלווים, מעימים, יודעים לארח, למרות שקפה טוב הם לא יודעים להכין, אבל העמדה והכוסות שם, כך ששאר האחריות מוטלת עליי J אבל ברצינות, אני מוריד בפניהם את הכובע (ואני משוכנע שאני לא היחיד.
המוצרים שרכשתי מנוטבוק קלאב, משרתים אותי ואת משפחתי על הצד הטוב ואני ממליץ בחום ומתוך ניסיון ארוך טווח לכל לקוח פוטנציאלי המתעניין במוצרים המוצעים באתרם. החבר'ה האלו מספר 1 !
אמשיך לרכוש אצלם ואמשיך לכוון את כל מכריי לכתובת הבטוחה והאיכותית הזאת.
המון בהצלחה (במיוחד לאבי וברק, מנהלי המקום שעזרו לי המון וקנו את ליבי בשלושת השנים האחרונות) ותמשיכו בדרך זו !

אלכס קישין
מוצר:
נוט בוק Vostro
תמונת משתמש
שם:
עומרי
תאריך:
01/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשו עבורי מחשב dell latitude e6420 בתאריך 27.8 בסכום של 6600 ש"ח (יחד עם תוספות ושדרוגים). התקשרו יומיים לאחר מכן לחברה והודיעו שהמחשב מוכן שאפשר לבוא לקחת.
כשהגעתי לאסוף את המחשב - ע"מ לקצר את זמן ההמתנה עקב צורך עסקי במחשב - התברר לי שהם לא מוכנים לספק את המחשב מבלי שאציג את כרטיס האשראי (דבר שלא נאמר במעמד שיחת הטלפון שהודיעה לחברה שהמחשב מוכן) למרות שהפרטים של הכרטיס (שהוא כרטיס של חברה) הוכנסו בזמן ההזמנה באינטרנט והתקבל אישור על ההזמנה.
ניסינו לדבר עם הנציג (שאת שמו אני לא זוכר) והוא טען בחוסר סבלנות שזה הנהלים ותוך כדי מנפנף אותי ועונה לשיחות טלפון ומתעלם. כאשר דיברתי עם מנהל החברה שלנו שאישר שלא הודיעו לו שאני צריך להביא כרטיס - הוא ביקש לדבר עם מנהל בחברה שישב ליד הנציג שטיפל בי - בשם ברק, ברק סירב בבוטות לדבר איתו ונפנף אותי ואותו בזלזול . במהלך כל הזמן שישבתי שם וניסיתי למצוא פתרון הנציגים היו חסרי סבלנות עשו שיחות טלפון תוך כדי התעלמות ממני והאמת שקיבלתי מהם את ההרגשה הכי מגעילה שקיבלתי מחברה הרבה מאוד זמן. אני חושב שלחברה עם יחס כזה לא מגיע לקוחות חוזרים ואני (ואף אחד שאני מכיר) ואני מקווה שגם אתם לא תקנו שם עקב התגובה הזו. לבסוף הייתי צריך לשלם על המחשב עם כרטיס האשראי שלי (במקום של החברה). כמובן שהמחשב הגיע ללא תיק וללא כיסוי (למרות שהמחשב הוא אחד היקרים שנמכרים היום).
אני יצאתי בהרגשה מאוד לא נעימה ואפילו הרגשתי שמזלזלים בי ולא אחזור לשם שוב.
תגובת החנות:
נוטבוק קלאב מעולם לא כיבדה ולעולם לא תכבד פרטי כרטיס כרישום פרטי האשראי על נייר כאשר העסקה מתבצעת בחנות. כלומר, לקוח המוותר על עסקת מכר מרחוק, עסקה שמותירה מן הסתם חיוב פרטי אשראי באופן רשום לפי תקנון החברה, ובוחר להגיע לחנות למטרת ביצוע העסקה, מחוייב להביא את כרטיס האשראי פיזית לחנות. במקרה אחר חברת נוטבוק- קלאב לא תבוטח על העסקה וזה מקרה שלא יעלה על הדעת. הדבר נקוב שחור על גבי לבן בתקנון החברה. כשהדבר נאמר ללקוח בחנות, זה בחר לגחך למשמע נהלי החברה, להתנצח ולמחות פעם אחר פעם על נוהל בטיחותי זה. כמובן שהלקוח בחר לעשות זאת לעיני לקוחות אחרים שיהיו עדים למורת רוחו ותסכולו. השירות היה אדיב, מהיר, מקצועי ואף על פי כן, בחר הלקוח לגנות את שמנו הטוב בגלל שאינו מבין דבר וחצי דבר בחברות סליקה/אשראי ואיך הן עובדות ובחר להמשיך לא להבין כאשר בז לכל הסבר וניסיון הסבר בנדון שהגיע מצד נציגי החברה. אנו נושאים באחריות, מורידים את הראש ולומדים את הלקחים כאשר אנו טועים, אך אין זה המקרה. יש באמתחתנו שני לקוחות, שלושה סוכני מכירות ושני אנשי מעבדה שיעידו כי יחסו ''המזלזל'' של ברק ו''חוסר הסבלנות'' של הנציגים, הן הערות שנועדו להוסיף צבע למקרה חסר צבע, תכלית ורקע משכנע עילתית להכפשתה של חברה ששירות ויחס הולם לכל לקוח ולקוח, הם עקרונות מנחים בתודעתם של כל נציגיה.
מוצר:
מחשב e6420
תמונת משתמש
שם:
Yishay
תאריך:
18/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרשמותי הכללית מהחנות היא שהמוכרים בה אדיבים בהתחלה רק בכדי "להדביק" את המוצר ללקוח אך מתנערים מכל סוג של אחריות בנוגע להזמנה ולמה שבסופו של דבר מגיע ללקוח כמו שקרה לי.. רכשתי לפני מספר ימים נייד מהחנות מסדרת LATITUDE העיסקית שנחשב לדגם מאוד אמין..לאכזבתי הרבה מרגע שהתבצעה הרכישה החלה מסכת של "יד ימין לא יודעת מה יד שמאל" עושה", כבר בהתחלה הנציג אמר לי להשאיר פרטים והוא יחזור "תוך 10 דקות..." לבסוף חזר אליי אחרי כשעה שלמה והציע כביכול פיצוי בדמות תיק למחשב- לצערי הסכמתי. מרגע שהגיע המחשב, התברר שהמחשב הגיע עם הארדיסק של כ300 גיגה בלבד כאשר הובטח בעיסקת הרכש הטלפונית שהמוצר מגיע עם 500 גיגה, המחשב הגיע גם ללא מקלדת עם תאורה מובנית כמו שהובטח ונרשם בחשבונית ואפילו ללא קורא טביעת אצבע מובנה כחלק ממערך האבטחה שאמור להיות במחשבים מהסוג הזה וכמו שנחתם בעיסקה. בנוסף כאשר הוספתי סכום של כ-145 שקלים לשדרוג הזיכרון נאמר לי שאפשר שהמחשב יגיע עם זיכרון מחברת CORSAIR שנחשבת לחברה איכותית ויקרה יותר - הסכמתי - לבסוף הגיע המחשב עם זכרונות VALUE סיניים וזולים של סמסונג, כל מה שהחנות תכתוב בנוגע להשתלשלות העיניינים לא יכפר על הזמן והנזק שנגרם לי מהעיסקה שנעשתה בחנות זו - מה גם שהפסדתי עיסקה טובה יותר בחנות אחרת ואמינה יותר . לאחר שהחנות "הכירה" בטעות שנעשתה, מנהל החנות ניסה לטייח בצורה ישראלית את העיסקה כאילו חלק מהדברים "לא הוזמנו" אל אף שנרשמו בחשבונית והתחייבו בעיסקה הטלפונית..לאחר מכן ניסה לגלגל את האשמה על היבואן בטענת "טעות נדירה" של "חוסר תיאום"..וכמובן שמשם כבר "נפלתי בין הכיסאות" והייתי צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל התייחסות לכל המקרה. הוצע לי לבסוף לבטל את העיסקה (ולהשאר עוד יום עבודה בבית ולחכות עד שהשליח שלהם יבוא לקחת את המחשב...ולהיות בלי מחשב ללימודים ועבודה עוד שבוע..) - סירבתי לכך גם מכיוון שאני סבור כי יש למגר ולאכוף את התופעה המדוברת בה חנויות מבצעות עיסקאות - מתחייבות על מוצר מסוים ואז מתנערים מאחריות או משקרים ומושכים לקוחות ימים שלמים - ומציעים להם פיצוי של כמה עשרות שקלים..וגם משום שאת הפיצוי שבאמת מגיע לי על כל הטרטורים אני סבור שאקבל מכח חוק הגנת הצרכן בבית המשפט על כל מסע ההתרשלות של החנות. לסיכום, דעתי היא שבכדי לא להגיע לערכאות משפטיות מומלץ אולי להוסיף כמה שקלים ולהמשיך הלאה לחנות אחרת - ולבדוק בשבע עיניים את אמינות החנות כדי שלא יקרה לכם מה שקרה לי. מקרים מסוג זה מעידים -בדיוק- על התמודדות החנות עם "טעות" שקרתה אצלם ועם שירות הלקוחות שלה. אל תיכנסו לסטטיסטיקה.
מוצר:
מחשב נייד Latitude e5520m
תמונת משתמש
שם:
שני
תאריך:
18/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מחשב ללימודים , הגעתי לנוטבוקקלאב דרך המלצה של ידיד , הגעתי כבר עם מפרט ביד אך מוכר בשם אילון טען שהמפרט שבאתי איתו חזק מידי עבורי, והציע לי מחשב יותר זול!, החלטתי להקשיב לו רכשתי וטפו טפו טפו אני מאוד מרוצה, הכנות של המוכר הרשימה אותי מאוד.
מוצר:
מחשב נייד vostro 3300
תמונת משתמש
שם:
קובי
תאריך:
02/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
לאחר מספר רכישות ברצוני לציין את האנשים שעובדים בנוט בוק קלאב, ההזמנה הטלפונית מתבצעת במהירות, כאשר ישנם בעיות/שאלות הם מיד עונים ונותנים תשובה מקצועית , אספקת המוצר כפי שהובטח, מחירים זולים יחסית .

לאחרונה רכשתי מחשב DELL מדגם N5110, והיו לי מספר שאלות והם נתנו לי תשובות מקצועיות ובמהירות רבה.

לסיכום ,
ממליץ מאוד על החברה ובטוח שבקרוב אני יזמין מהם שוב.

קובי משיח
מוצר:
מחשב נייד N5110
תמונת משתמש
שם:
סלעית
תאריך:
01/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החברה האלה מ-ד-ה-י-מ-י-ם!
לאחר קבלת המחשב שהזמנתי (תוך יומיים מרגע ההזמנה) התחוור לי שהוא גדול וכבד מדי לצרכי, התקשרתי לחנות לראות אם הם יכולים לעזור. יניב אבי וברק הפכו עולמות כדי לוודא שאקבל מוצר העונה לצרכי (כל זאת ללא תוספת תשלום!).

מומלץ בכל לשון של המלצה.
מוצר:
מחשב נייד vostro 3550
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
05/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב Dell מהחנות ששמעתי עליה המלצות, המחשב הוא ממש זול יחסית למתחרים אם כי יש קץ' קטן למחיר הזול, המעבד והזיכרון עובדים על 1066 ובשאר המקומות שמוכרים יקר יותר זה עובד על 1333 (זה הבדל די חשוב), בכל מקרה הקנייה הטלפונית היתה ממש מהירה ונוחה, כמו כן הם הסכימו שאשלם לשליח מזומן ולא רכישה באמצעות ויזה שזה מצויין!
אבל, בשיחה שלי עם הנציג ביקשתי שחשוב לי שהמשלוח יגיע לא לאחר יום מסויים בשבוע, ושאבקש לדחות את המשלוח לשעות אחר הצהריים, הנציג ענה שאין בעיה. בשיחה עם יו פי אס התברר שזה בלתי אפשרי כיוון שלשליחים יש קו ואינם יכולים לתאם לפי שעה שנוחה ללקוח... נטבוקקלאב היו יכולים לתת מידע מדוייק יותר ולומר את זה מראש, ככה שהייתי יכול להתכונן לכך ולהיות בזמן במקום המשלוח, מה שקרה לבסוף זה שאולצתי להגיע בכוחות עצמי בשעות הערב לנתב"ג ליו פי אס לקחת את המשלוח, התעצבנתי מעט על הטרטור המיותר ודרשתי מהם לא לשלם על המשלוח, נתקלתי בסירוב. שורה תחתונה - אחלה חברה, שירות אדיב אך לא הייתי חוזר וקונה שם. בגלל טעויות קטנות כאלו וטרטורים מיותרים.
מוצר:
מחשב נייד inspiron 3010
תמונת משתמש
שם:
e
תאריך:
02/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי רשיון לאופיס, הגיע בזמן, קופסאת הרשיון הגיע פתוחה, התקנתי, ולאחר ההתקנה הופיע הודעה של מיקרוסופט שלא ניתן לבצע אקטיבציה כי הרשיון כבר בשימוש.

פניתי פעמיים באימייל עליו לא קבלתי שום תשובה (אפילו לא משהו כמו 'קבלנו יטופל' או משהו דומה) , אחרי עוד כמה ימים נאלצתי להתקשר, ענה בחור שציין שיטפל ויעביר לגורם הרלוונטי, ועד היום לא שמעתי מהם דבר !

כבר עברו מעל שבועיים מהיום שקניתי ואני נאלץ להתעסק ולבזבז זמן ללא סיבה ו'לרדוף' אחרי החנות...
מוצר:
תוכנת אופיס office 2010
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply