
הטלפון ממש טוב הגיע לאחר יומיים הנציג שירות היה אדיב והסביר בסבלנות על כל שאלה שנשאלה

הטלפון ממש טוב הגיע לאחר יומיים הנציג שירות היה אדיב והסביר בסבלנות על כל שאלה שנשאלה

אחלה חנות. הוגנת במחיר ונציגים מקצועיים מאוד. מבחר גדול וחניה חינם במקום. שאפו! הטאץ' של הטאבלט מעולה אבל עוד מוקדם לדעת אם הוא אכן טוב. נראה מבטיח!

קניתי מטען לרכב של נינטנדו מקורי ב28-10-22. ויש לו אחריות לשנה. וב04/23 פשוט נפל לו המתכת בראש הכבל שמתחבר לקונסולה. התקשרתי לחנות ורציתי לממש את האחריות על המטען. כמובן שאני שמרתי על הקופסא המקורית ועל הפלסטיק שנלווה אליו. והתקשרתי לחנות וענה לי מוכר שרק סיבך אותי. ואמר לי שהאחריות היא לא שלהם אלא של חברה אחרת שעובדת איתם. וצריך לתת להם למעבדה. התקשרתי לחברה שאיתם עובדים הלכתי לאיבוד. לא ידעתי את השלוחה. התקשרתי שוב לחנות ביקשתי עזרה. ולא נעניתי. ביקשתי את המנהל. נאמר לי שהוא יחזור אלי ועד עכשיו אני מחכה שיחזור. אני מודה שזה היה חלקת המזל שלי איתם ולמישהו אחרי יתכן שיהיה טוב. אם הועלתי למישהו אני שמח.

חנות מצויינת עם אנשים טובים ומקצועיים. מחירים מהזולים בארץ, מגוון מוצרים. ממולץ בחום, חנייה צמוד לחנות.

תודה על טיפול מהיר, איכותי ואדיב דאגו שקבל כל מה שצריך בחיוך עם הסברים ממליצה בחום

מחיר סביר, אתר האינטרנט נוח לשימוש, שירות טוב, אספקה מהירה. הכל כמו שציפיתי. ממליצה בחום

שירות מהיר ויעיל. בין ביצוע ההזמנה ועד קבלת המוצר, כולל שיחה מנציג שירות לוידאו הפרטים, עברו ימים בודדים. צוות מקצועי.

לפני כחודש רכשתי טלפון GALAXY S21 ULTRA 5G אצל נציג בשם ניב, ניב אכן מאוד נחמד ואדיב ששידר רושם של 100% אמינות, וכדבר שמאוד לא אופייני לי - סמכתי על רושם זה יותר מדי, תזמון של עייפות וחוסר זמן הוסיפו לכך, אך המשוב אינו על הערנות שלי, אלא על האמינות של העסקה מצד המוכר. שורה תחתונה: קיבלתי טלפון "משומש" שנפתח כמה פעמים- ניתן לראות מספר פלומבות לא מקוריות שמודבקות על פלומבה מקורית של סמסונג, חויבתי בסכום גבוה יותר מזה שסוכם, גם מוצרים נלווים נמכרו בעלויות גבוהות יותר ממה ניתן לראות בסקירת שוק קצרה.

תגובה מהירה של החנות אחרי הרכישה, היו מאוד נחמדים, ושלחו מהר את המוצר. הגיע שלם ובדיוק מה שהזמנתי. אין תלונות!

קניתי טלפון נייד מהחנות שלכם, קיבלתי שרות מהיר, מקצועי, אמין ואדיב לשביעות רצוני המלאה. ממליץ בחום ותודה לכם 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

חוויית קניה מעולה. בעיה אחת: קניתי גלקסי s22. בקניה באתר הוספתי מגן סיליקון. בשיחת האישור עם הנציג, הוא שכנע אותי להחליף למגן זכוכית וכך קיבלתי את המכשיר לאחר ההתקנה הסתבר, שמגן הזכוכית אינו מאפשר קריאה של טביעת אצבע ולכן היה עלי לחזר לחנות והמגן הוחלף ללא בעיותמןללא המתנה לסיליקון. יש להקפיד לא להציע מגיני זכוכית לטלפונים בעלי קורא טביעת אצבע קדמי ואף להסיר את האופציה הזו מהאתר

הזמנתי מכשיר סלולרי מחברת iTechStore. למחרת התקשר אלי נציג אדיב ונחמד מאוד בשם דניאל לוודא פרטי הזמנה. ביקשתי להתייעץ איתו לגבי הדגם שכבר הזמנתי. דניאל נתן הסברים ועזר לי בסבלנות רבה למצוא דגם חלופי אחר שהרבה יותר מתאים לצרכים שלי, ואפילו היה יותר זול! ממליצה בחום.

החנות טובה , המוצר טוב מאד . מומלץ לרכוש אצלהם טלפונים סלולרים מיבואן מקביל במחירים טובים. זו אינה הפעם הראשונה שאני רוכש מהם. עם זאת המחירים של מגני מסך ומגן טלפון מופקעים ולכן אני לא רוכש אצלהם את המוצרים הנלווים.

חנות טובה ומקצועית, נתנו שירות וסיפקו מוצר כפי שהיה מצופה מחנות טכנולוגיה שמכבדת את עצמה

המוצר הגיע מהר מהמצופה והשירות היה מעולה! בהתחלה רציתי לקנות דגם משודרג ובהמלצה חמה רכשתי דגם חדש ומאוד מרוצה

הגעתי לאחר חיפוש ברשת, הגעתי בגלל המחיר ההוגן וזכיתי על הדרך בשירות מעולה, צוות נעים, מסביר ומלא אורך רוח.

אחלה חנות ואחלה שירות. יש להם אתר לקניה באינטרנט, אני הייתי צריך משהו בדחיפות ולאחר בירור מולם שזה נמצא במלאי בחנות הגעתי ורכשתי במקום. המוכר היה ממש נחמד הציע לי כל מיני אלטרנטיבות לבחירה שלי ובנוסף נתן לי מתנה אוזניות.

שירות מעולה. נסיון לעזור, להציע חלופות ולשדרג את הקניה ללא לחץ. משלוח מהיר ומחיר מעולה

הכי זול בארץ. קונה פה הרבה. מוצרים מאוד איכותיים. ממליצה לרכוש באתר ולבוא לקחת, אם יודעים בדיוק מה רוצים.

השירות מעולה! גם אדיבים גם מחירים מעולים. רכשנו מספר פעמים ותמיד היה שירות מצויין. הפעם היתה טעות באחד המוצרים ולא רק שהוחלף אלא הוחלף למוצר טוב יותר ללא עלות נוספת. מומלץ בחום.

השירות שלהם מדהים , זמני המשלוח מהירים מאוד, יש אין סוף מבצעים ואין על איכות המוצרים

חווית הקנייה הייתה טובה. הקנייה בוצעה באינטרנט ולא היה צורך בשום אינטראקציה עם הספק.קניתי, המוצר הגיע בזמן. אני מרוצה.

היי, החברה בחנות היו מאוד כנים. המליצו לי על הסוג הטוב ביותר ונתנו לי יתרונות וחסרונות על כמה מוצרים על פי צרכיי.

שירות מהיר!! אדיבים, נחמדים, סבלניים, שירותיים ו והמשלוח הגיע ממש מהר. שווה ממש ממליצה בחום!

שירות מצויין ואדיב חברה נחמדים מאוד יודעים את עבודתם ועושים אותה נאמנה תודה רבה ובהצלחה