
שירות מהיר וטוב, הפתעה נעימה לקבל את המוצר מהר ובהתאם להזמנה. מענה טלפוני מהיר ולעניין.

שירות מהיר וטוב, הפתעה נעימה לקבל את המוצר מהר ובהתאם להזמנה. מענה טלפוני מהיר ולעניין.

שירות מעולה, הזמנתי טלפון עם כיסוי ומגן מסך. המשלוח הגיע מהר אבל בלי הכיסוי. דיברתי עם החנות ומיד שלחו לי כיסוי והוסיפו ראש מטען מקורי כפיצוי.

אחלה חנות שירות מעולה. הנציג היה אדיב וליווה את הרכישה באתר בסבלנות ואורך רוח יישר כח

ממליץ לכולם שירות טוב אדיב מקצועי ויחס טוב תודה רבה לכם ובהצלחה בהמשך הדרך !

אני מרוצה מאוד טלפון סלולרי רדמי 11 וממליץ בחום עליו ועל החנות. תודה רבה רבה רבה.

שירות מעולה ומהיר, נתנו פרטים לגבי המכשיר וכן סיפקו פירוט של ההבדלים בין הגרסאות השונות, ממליץ מאוד!

בין החנויות היותר זולות והשירות היה אדיב ומהיר, ממליץ למי שגר באזור לקנות שם לא יתחרט

משחק מצויין במחיר מצויין. הגיע ארוז כמו שצריך ומהר. גם האתר עצמו מאוד ידידותי למשתמש ומהיר

רכשתי דרכם טלפון סמסונג במחיר אטרקטיבי יחסית. חזרו אלי טלפונית ובמשך שיחה ארוכה ניסו לשכנע אותי להוסיף כ130 ש"ח על מנת שהאחריות תהיה של יבואן רשמי. הסברתי שאני לא רוצה, ולאחר שיחה ארוכה, שיכנעו אותי שגם יצורפו מגן מסך וקייס איכותי לטלפון ובכך אחסוך ולא אצטרך לקנות בעצמי. לבסוף השתכנעתי והוספתי את ה130 ש"ח. הגיע קייס סיליקון שעולה פחות מדולר ומגן מסך (שהותקן ע"י החנות) שבכלל לא מתאים לטלפון, מכסה את המצלמה ולא בגודל המתאים. בנוסף, למרות שיחת הטלפון הארוכה, הם לא טרחו לציין בשום מקום שהמכשיר מגיע בלי מטען. דיברתי עם שירות הלקוחות וביקשו ממני לשלוח להם מייל עם תמונות של המכשיר, ושלחתי. לאחר מכן דיברתי איתם שוב, אמרו שיבדקו את הנושא ולא חזרו אלי.

את כל המכשירים הסלולרים + קונסולות משחק רכשתי בהייטק סטור. השרות תמיד אדיב ומקצועי עם אחריות.

בעבר קניתי לא מעט פריטים מהחנות. תמיד תמיד היו נחמדים. כנראה שזו לא חכמה להיות נחמד כשהכל כשורה. בקנייה האחרונה רכשתי pixel 7 מכשיר לא זול בכלל. הגיע אלי עם תקלות רבות, החל מהפתיחה לא נטען כראוי והיתה תחושה שמשהו לא טוב איתו. התקשרתי לחנות ופה התחילו הבעיות. נאמר לי שאם אשלח את המכשיר לחנות יקח בין שבוע לשבועיים ושצריך למסור ליבואן (פתאום היו צריכים לבדוק מי בעצם היבואן והתנאים של האחריות לא אותו הדבר בין היבואנים השונים, דבר שלא צוין בשום מקום בזמן הקניה) וצריך לבדוק אם יש אחריות ובאופן כללי המליצו לי לנסוע עצמאית (!!!) ליבואן באיזור המרכז כאשר אני גר מרחק שעה וחצי נסיעה. לא ביקשתי החזר כספי ולא בקשה מיוחדת, סתם שירות בסיסי. לצערי התאכזבתי ממש מהשירות, ואפילו אמרתי להם את זה בטלפון, אבל זה לא ממש שינה את הגישה. חשוב לציין שבשום שלב הם לא היו תוקפניים או לא נחמדים, סתם אפס רצון להבין את הבעיה שלי לנסוע שעה וחצי ואז לחכות שבועיים בלי טלפון וכל זאת יום אחד בלבד לאחר שרכשתי מהם את המכשיר בכשלושת אלפים ש"ח!!! מאז העברתי את הרכישות (הרבות) שלי לחנויות אחרות, כולם נחמדים ללא יוצא מן הכלל. מקווה שלא אצטרך את השירות שלהם כי אז מתגלה הפרצוף האמיתי. פשוט חבל.

מחירים תחרותיים, יותר זול משאר החניויות, קיבלתי את המשלוח יחסית מהר!! הכל עובד 100%, מאוד מבסוט :)

הזמנו טלפון נייד ומגן מסך, היתה לנו חווית שירות מוצלחת, המוצר הגיע בזמן ובלי בעיות, ממליצה

שירות מהיר וטוב. החבילה הגיע מהר. המחיר תחרותי ביותר. מענה טלפוני לכל בעיה. חוויה טובה.טוב

רכשתי מהייטק סטור טלפון נייד והשירות שלהם היה אדיב מקצועי ונעים. לא הייתי סגור על מה יתאים לילד שלי וקיבלתי מספר אופציות עם הסברים על כל דגם ולבסוף בחרתי ב One plus N20

שירות אדיב ומהיר , ניתן למצוא את ההנחות והמבצעים הכי טובים . אני בטוח שהקנה מכם שוב 👍🏼

סטרימר איכותי ולא במחיר יקר עובד ממש מעולה שווה את המחיר, המשלוח הגיע מהר מהמצופה ממליץ

רכשתי טלפון נייד מסוג galaxy a54. שילמתי תוספת של 59 ש"ח על משלוח אקספרס ע"י שליח עד הבית בין 1-3 ימי עסקים. המשלוח לא הגיע גם כעבור למעלה משבוע (גם אם מורידים ימי שבת וחג הם לא עמדו בזמנים). רק אחרי שהתקשרתי לצעוק עליהם פעמיים אחרי שבפעם הראשונה לא חזרו אלי, הם הואילו בטובם לשלוח אלי את המוצר שרכשתי. גם אז, המוצר לצערי לא הגיע אלי הביתה, אלא השליח הניח את המוצר ליד תאי הדואר ואפילו לא התקשר להגיד שהוא הניח את זה שם. ממש לא הגיוני לקחת על שירות כזה מחיר של משלוח אקספרס.

ניב היה מאוד נחמד רק חבל שאין להם אפשרות או מערכת לשלוח חשבונית במייל ורק צילום טלפון. עד דבר כזה מעולם לא שמעתי, ווידאתי כמה פעמים ואכן מצלמים בטלפון

שירות מעולה ואדיב ,המוכר הסביר לי על תכונות המכשיר , מכשיר מצויין מתוחכם ומפתיע .

שירות ברמה גבוהה...ידע נרחב ביתרונות וחסרונות של כל מכשיר, נותנים חוויה אמיתית של קניה ולא מרגיש כאילו מנסים למכור לך חתול בשק כמו בשאר הרשתות

שירות מהיר ואמין, וגם מכשיר הטלפון מצויין. המוכרים היו קשובים לצרכים שהצגתי להם, והציעו חלופות שונות.

חנות טובה, חוויית קניה ברמה מקצועית גבוהה. עובדים אדיבים הולכים לקראת הלקוח. נהניתי , ממליץ בחום

השירות היה טוב מאוד: חזרו אליי די מהר לאימות פרטים והמכשיר הגיע עם השליח תוך יומיים. פעם שלישית שקניתי אצלם טלפון ופעם שלישית שיצאתי מרוצה ככה

קנינו את הסמארטפון בגלל הנתונים והמחיר, הוא הגיע תוך יומיים ונראה שזאת הייתה בחירה טובה