
קניתי טוסטר לחיצה. כשהגיע אליי המכשיר (תוך יומיים!) הוא לא מצא חן בעייני מבחינת העיצוב שלו. התקשרתי לחנות וענה לי שי. הוא ענה לי באדיבות על כל שאלה ובסוף החליף לי (ללא עלות משלוח נוספת) את המוצר באחר. מה שנקרא: הגעתי בגלל המחיר - נשארתי בגלל השירות! תודה רבה לשי מהחנות על היחס הנהדר.




