
נוח מאוד לרכישה נגיש מאוד במובייל, מחירים טובים. הגיע מזמן אם שליח חינם עד הבית.

נוח מאוד לרכישה נגיש מאוד במובייל, מחירים טובים. הגיע מזמן אם שליח חינם עד הבית.

מהירות הטיפול והמשלוח הייתה מרשימה - קניתי אונליין בערב, למחרת כבר קיבלתי קבלה ואישור שהמוצר נשלח עם מספר מעקב. את המוצר קיבלתי תוך יומיים (וכמון שהוא היה מה שהזמנתי). ממליץ מאוד

מהירות המשלוח מצוינת, דיוק ההזמנה, שירות לקוחות מעולה והתרשמות כללית מצוינת כל הכבוד לכם, ישר כוח!

הזמנה קלה מאוד אין הפתעות . התקבל בדואר רשום מהר ובלי עיקובים . מחיר סביר ביותר

חיפשתי דגם ספציפי של מכונת תספורת והם היו הכי זולים, ההזמנה בוצעה במהירות, לא הייתי צריכה להרשם לאתר וכו' הגיע אלי תוך יומיים למקום העבודה עם שליח ללא חיוב נוסף

כמה דקות אחרי ההזמנה באינטרנט התקשרה אליי מהחנות להודיע שלא קיים הצבע של באזניות שרציתי והחלפתי צבע מכחול לאדום, המשלוח הגיע ביום עסקים הבא. (הזמנתי בחמישי הגיע בראשון). ממליצה!

הכל הלך חלק. הזמנתי באתר ללא התערבות אנושית. הגיע בזמן ותקין. הדבר היחיד הוא שלא מצוין בשום מקום איך מפעילים את האחראיות. פקס ששלחתי למספר שמופיע בתעודת האחראיות קיבל הודעת שגיאה. הערה לזאפ, כדאי לתת אפשרות גם לבחירה " לא רלבנטי" למשל במקרה שלי שלא השתמשתי כלל בשירות הלקוחות ומחייבים אותי לתת חוות דעת על כך

קנייה מהירה, מחיר הוגן , יצא למשלוח בלי עיכובים מיותרים. הגיע מהר מאוד על אף האיטיות שמאפיינת לאחרונה את דואר ישראל.

המוצר נשלח אלי לעבודה עם שליח יום לאחר ההזמנה :-) מחיר נמוך ומשלוח מהיר - מה יש עוד לבקש מחנות אינטרנטית?

נדיר מאוד למצוא בארץ שלנו, שירוה כה מסור ונאמן, מרגע הרכישה עוד לסופה. זו לי קניה 2 בחנות, ואני חסר מילים.

חפשתי לקנות מסכי מחשב בזאפ. מצאתי באלקטרופוטו מחיר טוב, הזמנתי והגיעו מהר. אני מאוד שמח!

שירות לקוחות הכי גרוע בעולם. הזמנו מפצלי USB והם הגיעו ברמה מאד ירודה, ביקשנו להחליף או להזדכות. לא היה להם מוצר איכותי יותר ולכן החלטנו לקבל זיכוי, הם התנגדו לקחת את המוצר בחזרה אלא אם אגיע פיזית לחנות ואחזיר להם, וכמובן שלא היו מוכנים לוותר על הדמי משלוח מההלוך, פשוט חוצפנים, תודעת שירות נמוכה מאד! הם הפסידו חברה שמזמינה המון ציוד חשמלי על 20 ש"ח משלוח. צרות עין.
הלקוחה הזמינה וקיבלה מוצרים עד לפתח המשרד. היא התחרטה וזו זכותה.החזירה המוצרים לחנות וזוכתה בעבורם בניכוי דמי המשלוח ששילמנו.הכל ע"פ הנוהל והחוקים המקובלים.

בלי הרבה דיבורים, הגיע בדיוק המוצר שביקשתי, משלוח חינם, היו גמישים איתי לגבי החלפת מיקום קבלת המשלוח. ועל כל צעד שלחו הודעה במייל. יישר כח!

שירות מצויין. החרתי באיסןף עצמי ןקיבלתי טלפון שכהמוצר הגיע. קל מאוד להגיע לחנות בתחבורה ציבורית. ממליץ בחום

התקשרתי קודם על מנת לוודא משהו, והיו אדיבים. ההזמנה דרך האתר הייתה פשוטה. הזמנתי מהם כי זמן האספקה היה הכי קצר - 4 ימי עסקים, אך ההזמנה הגיעה כבר למחרת להפתעתי הרבה. ממליצה

שירות טוב ופשוט. המוצר הגיע תוך יום עם שליח לעבודה. היה פגם משמעותי באריזה של המוצר, למרות שהמוצר חדש.

מוצר הגיע כמו שתואר באתר ובטווח המובטח. ארוז טוב. בשרות לקוחות לא ניתקתי כלומר לא יכול לומר שום דבר רע או טוב עליו.

תהליך ההזמנה היה פשוט וכבר ביום למחרת יצרו איתי קשר ומסרו לי את המוצר וזאת למרות שהם אמורים לספק את המוצר תוך 10 ימים.

ההזמנה היתה פשוטה, משלוח ע"י שליח ללא תוספת תשלום, קיבלתי את המוצר הרבה לפני שציפיתי (כ-3 ימים לאחר שהזמנתי), מאד מרוצה

הכול מצויין, הזמנה בקלות, הגעת המוצר עד הבית בזמן. תודה על השרות. אני ממליץ בחום

הזמנתי באינטרנט, ומיד קבלתי למייל אישור קניה וחשבונית. למרות שהחנות מתחייבת לאספקה תוך 5 ימים, קבלתי את האוזניות עם שליח לאחר יומיים בלבד. גם המחיר היה הזול ביותר מבין החנויות לאותו מוצר. שורה תחתונה: אני לקוח מרוצה.

נוחות הזמנה מצויינת, והמשלוח (עד הבית חינם) היה מהיר מאוד בסך הכל, מאוד מרוצה משירות שלהם.

אל זאפ בטעות שלחתי לפני כמה ימים חוות דעת ע"ש אשתי רינה ז"ל סליחה :חוות דעתי :ביום 24/8/16 הזמנתי בטלפון מיקרוגל ענתה לי סיגל שלאחר ביצועה ההזמנה אמרה לי את שמה, מספר ההזמנה ומשלוח עד הבית ללא תשלום בתאריך 28 או 29 לאוגוסט קיבלתי המוצר ביום 25/8/16 באריזה אוריגינלית,כך צריך לקבל שרות.

רכשתי המוצר בטלפון בתאריך 24.08.2016 הפקידה אמרה את שמה ומספר ההזמנה בלי לבקש זאת כמו כן הודיעה שהמור יגיע עד הבית ע"י שליח ללא תוספת תשלום בתאריך 28 או 29 לחודש אוגוסט המוצר הגיע לביתי ב25 לאוגוסט.

מהירות המשלוח היתה מפתיעה. יומיים !! ושליח עד הבית. למרות שהמוצר אמריקאי, צורף לו מתאם לחשמל ישראלי.