
היה אחלה שירות, כל הקופות היו תפוסות אבל לא חיכיתי הרבה זמן, והבחור בקופה היה נחמד מאוד.

היה אחלה שירות, כל הקופות היו תפוסות אבל לא חיכיתי הרבה זמן, והבחור בקופה היה נחמד מאוד.

זהירות - שיטת מצליח, קניתי סלולרי [סמסונג], המשלוח חינם עד 7 ימים, קיבלתי אישור מיידי במייל על התשלום/עסקה, יום יומיים למחרת קיבלתי מייל שנכתב בו "לקוח יקר, שלום רב,צוות iTechStore מנסה להשיגך על מנת לסיים את הטיפול בהזמנך, לצערנו לא היה מענה במספר הנייד אותו סיפקת, אנו נחזור בהקדם וננסה להשיגך בשנית וזאת על מנת לסיים את הטיפול בהזמנתך, תודה והמשך יום מצוין" הגבתי למייל "שלום, לא מופיעות אצלי שיחות שלא נענו במהלך כל היום. במידה וישנה שאלה או בירור, גם אם אין מענה [מה שלא מדובר במקרה הזה] ניתן לשלוח מייל. מעבר להנ''ל - מהי הבעיה, מה הצורך בתקשורת כל הפרטים מופיעים היטב בהזמנה." כמובן שלא קיבלתי תגובה למיייל הנ''ל. יום למחרת קיבלתי את אותו מייל, הפעם בחרתי לא להגיב לאותו מייל אלא לכתובת המייל המופיעה באתר החברה ושם כתבתי "שלום, הזמנתי טלפון דרך האתר, קיבלתי מייל שניסו להשיג אותי לצורך השלמת ההזמנה - אך ללא הצלחה. הגבתי במייל - 1. שלא היו לי שום שיחות שלא נענו 2. כמו שמשיגים אותי במייל - יכולים גם כאן לשלוח את השאלות לבירור - כמובן שלא בוצע על ידכם. 3. כל הפרטים הרלוונטים להזמנה מופיעים בדף ההזמנה כמובן שלא קיבלתי תגובה לאותו מייל לפני מס' שעות קיבלתי שוב מייל תמוהה כמו הנ''ל במידה ואתם מחפשים להתחמק מההזמנה, או להתחמק מתאריך המשלוח כי אין לכם זמין או כל סיבה אחרת - האם רק ע''י ביקורות קשות אתם יכולים לספק שירות ראוי ובסיסי או שחייבים להיות מבוססים על שקרים [בל נשכח שהיום הכל מתועד] לתגובתכם אודה ובעיקר אודה לטלפון שיגיע אליי מהר, כי כבר הבנתי איזה שירות לקוחות יש לכם]" מכאן והלאה כל אחד יעשה את החשבון שלו, וכמובן נמתין לתגובה המהירה ! של החנות לתרץ את המיילים לעיל שכמובן מתועדים. בהצלחה לכולם עם החנות הזו.

הגעתי בגלל המחיר הנמוך שפורסם על פלאפון שחיפשתי. המוכר היה אדיב, נחמד וסבלני, הסביר לי בפירוט על אופציות נוספות אפשריות והתאים לי מכשיר טוב יותר טסול יותר. שירותיות יוצאת מן הכלל, ממליצה בחום!

ממליץ, מוצר טוב שירות הוגן מוצר אוטנטי המלאי היה עדכני באתר ובחנות צוות חברותי יש חניה

הזמנתי טאבלט ושילמתי 60 ש"ח נוספים על משלוח אקספרס עד שלושה ימי עסקים. למחרת התקשרו מהחנות להציע לי מוצר אחר (סירבתי). ההזמנה הגיעה אחרי שבוע ובחנות מתנערים מאחריות. את יום ההזמנה הם לא סופרים (הגיוני). את היום שאחרי (בו הם טיפלו בהזמנה וחיובו אותי), הם לא סופרים. ים נוסף (רק אז הם העבירו את החבילה לחברת המשלוחים), הם לא סופרים. וכל איחור לאחר מכן לא משנה כיוון שאני לא גר בעיר (על פי התקנון)

רכשתי אייפון 11, המכשיר הגיע פגום. ישנה בעיה עם הלחצנים והמכשיר כמעט ולא שמיש. ניסיתי להתקשר במשך שבוע ואין מענה, שלחתי מייל ואין מענה.

כולם היו מאוד נחמדים, עזרו מאוד בבחירת המוצר. סך הכל היה כיף ומאוד כיף שהיה

המוכר היה אדיב ועזר לי למצוא בדיוק את מה שהייתי צריך, והמחיר היה זול ביחס למקומות אחרים.

האנשים בחנות נחמדים אבל לא לוקחים אחריות! קניתי גלקסי a73 עם מקליט שיחות מובנה כך כתוב על הקופסא. וקיבלתי את הטלפון בלי, קניתי את אותו מכשיר לאשתי וגם לה לא היה מקליט שיחות... פניתי אליהם וביקשתי שיתקינו לי והם הפנו אותי לחברה שנותנת אחריות easyway שגם לא נתנו פתרון הולם. ביקשתי להחזיר את המכשירים ולא הסכימו, בטענה שלא ניתן להחזיר אחרי הפעלת המכשיר (יש לי דרך לדעת שאין מקליט שיחות מובנה בלי להפעיל אותו???) בקיצור מחירים טובים אנשים נחמדים, אבל לא מרוצה בכלל בסופו של דבר! עדיף ללכת לקום שגם לוקח אחריות בסיסית על העסקאות שהוא מבצע!

רכשתי מכשיר שבאתר ZAP צויין במפורש! שיש אחריות יבואן רשמי ויש לזה ביטוי במחיר כמובן, כחצי שנה לאחר הקנייה הבנתי שזה יבוא מקביל

יופי של שירות מצאתי בדיוק מה שהייתי צריך במחיר מעולה קנינו 2 טלפונים ונתנו לנו מטען מקורי ומגנים מעולים פלוס עוד שנת אחריוצ

שירות מהיר ויעיל :) רכשתי עכבר, כל הקניה לקחה 30 שניות, יצאתי מרוצה ואחזור שוב.

עובדים מהר המדויק, הכל בסדר. קיבלתי מחיר טוב, אספתי בעצמי באותו יום. קיבלתי שירות טוב בסניף

מומלץ מאוד שירות טוב מהיר מחיר מעולה שירות טוב יחס אישי מענה מהיר תודה ימליץ לאחרים

התקשרו אלי כדי לוודא את פרטי הרכישה. כלקוחה חדשה הציעו לי משלוח מוזל עד הבית. השעון הגיע תוך יום או יומיים לאחר שיחה זאת.

רכשתי אייפד של סמסונג היתה לי בעיה עם ראש המטען קיבלתי שרות מצוין שלחו לי עם שליח הביתה ראש מטען

הזמנתי צמיד חכם של xiaomi הגיע ממש תוך יומיים ובמחיר טוב הגיע חדש ובאריזה מקורית ממש מרוצה (:

מוצרים אורגינלים ,שליחה מהירה הזמנתי את הסוני והגיעה בתוך 3 ימים בצורה מצויינת - טיפול מצוין

שרות אדיב ומעולה, המוצר הגיע על ידי שליח בזמן עד הבית, מחיר הכי זול ואטרקטיבי

מענה קבוע ומקצועי , קשובים לצרכים ומכווינים בעת הצורך. החברה מקצועית עם שירות לקוחות מקצועי

קיבלתי את המוצר (גלקסי s21 אולטרה ) יום לאחר הזמנתו , הכיסוי לא היה תואם - שלחו לי מייד אחד נוסף בתוך יום . השירות היה אדיב ומקצועי , מאוד יעילים וקשובים ללקוח . תודה רבה !!

חנות נעימה החברה מקצוענים , אחלה שירות . היו קשובים המליצו עשו חשק לחזור אליהם שנית.

שירות מהיר, הייתה תקלה שהשליח לא הביא את כל המוצרים, ובפניה אליהם שלחו לי מיד שליח נוסף על חשבונם ותוך יום הגיע הדבר הנוסף

מחיר טוב, שירות מאד נעים ומהיר. ממליץ ואחזור לקנות שם. קניתי טלפון גלקסי A54 בסניף יהוד

שירות מעולה, הבחור שחזר אלי תוך כמה שעות מאז שהשארתי הודעה היה אדיב יעיל וסבלני. המשלוח הגיע במהירות. המחיר היה מעולה (לא לקחתי תוספות שהציעו) חווית קניה נהדרת