
אתר ברור, מחיר מעולה, דיו מקורי, אספקה באיסוף תוך דקה. המשיכו כך, ממליץ בחום על מחסני דיו

אתר ברור, מחיר מעולה, דיו מקורי, אספקה באיסוף תוך דקה. המשיכו כך, ממליץ בחום על מחסני דיו

הם היו הכי זולים. המשלוח הגיע מהר ולסניף שביקשתי. גם התקשרו לעדכן שהחבילה הגיעה וממתינה לי בסניף הדואר.

שרות מדהים מהיר ואיכותי כשקיבלתי את החבילה התברר שבאחת הרביעיות קיבלתי צבע שחור בטעות במקום ציאן. התקשרתי לדווח על הטעות ועוד באותו רגע קיבלתי תשובה מהירה, עיניינית ומקצועית שכללה התנצלות על הטעות והכי חשוב שליחה מיידית של הצבע החסר אלי. שרות למופת כל הכבוד

המוצר סבבה, הבעיה היא שהוא פשוט לא הגיע והייתי צריכה להתקשר לחנות והם ביררו מול חברת המשלוחים. נתתי בכל זאת 4 כוכבים כי ברגע שפניתי והם הבינו שהייתה בעיה הם ישר טיפלו באופן רציני ומהיר. אזמין מחנות זו שוב.

הזמנתי ראש דיו למדפסת canon ב 2.9.19, הגיע מהר. בפועל לא מצליח להדפיס, המדפסת מציינת שיש בעיה בראש הדיו ולא ניתן להדפיס. החזרתי ראש דיו אחר ובו מעט דיו, הכל תקין. לאחר שיחה עם שירות הלקוחות (קשה מאוד להשיג, התקשרתי מעל 10 פעמים בימים שונים ובשעות שונות. רק לאחר שבחרתי בתפריט השיחות שאני רוצה לרכוש מוצר חדש נעניתי), נתבקשתי תשלוח את המחסנית בדואר לבדיקה שלחתי ב 7.10.19, מאז ועד היום לא נתקבל שם, ניסיתי שוב להתקשר (אותו פתרון שמוסבר לעיל), נעניתי בכך שאם לא נשלח בדואר רשום אין מה לעשות ולא יתנו לי מענה. ויתרתי, יש גבול למלחמות עבור 90 שקלים. תוך כדי רכשתי מחנות אחרת ראש דיו, הגיע לאחר יומיים ומיד עבד ממליץ לא להתקרב

שירות מעולה, תגובה מיידית כמעט להזמנה ומענה במייל תוך שעות כולל חשבונית. המוצר הגיע במהירות ותאם בדיוק את התאור.

לא עומדים במועדי האספקה, ופיצלו הזמנה ל 2 מועדי אספקה שונים - לסיכום - שרות ואמינות על הפנים

הזמנתי מהם 3 מחסניות , עברו חודשיים והם לא שלחו את ההזמנה, כל פעם תירוצים שונים. בסוף התייאשתי וביקשתי לקבל זיכוי

רכשנו טונר תואם למדפסת Brother. לצערנו, המדפסת לא הסכימה לקבל אותו, אף על פי שהתקנו אותו כשורה וביצענו את הפעולות הנדרשות (Toner reset). בשיחה עם הבעלים, לירון, ביקשנו לקבל החזר. לירון צעק ואמר שהדבר לא אפשרי ושאנחנו חייבים להחזיר את המוצר הקיים ולשלם בעצמנו את עלות המשלוח (ולהמשיך לבזבז את זמננו היקר על כל הפרוצדורה שבהתעסקות עם מוצר תקול מבית מחסני דיו). הוא סרב בתוקף להחזיר לנו את הכסף במידה ולא נשלח את הטונר בחזרה ולא הסכים לכסות את עלות המשלוח. היחס היה גרוע מאוד ויצאנו מאוד לא מרוצים (בנוסף להפסדים שנגרמו לנו). מומלץ להתרחק ולא לקנות מהחנות.

מחיר טוב הגיע מהר מאוד מאוד אני לקוח ותיק ואני מאוד מרוצה ואזמין שם שוב

היה מצויין, קניה בקלות במחיר מצויין, והגיע ממש בטיל (תוך ימים ספורים). בקיצור כדאי מאוד לקנות אצלם.

לא ברור לי מה בדיוק קורה פה ואיך זה אפשרי. אבל נראה שהחנות "מחסני דיו" עושה ניסים ונפלאות בכל היבט אפשרי! לצרכי עסק הייתי צריך לקנות טונר למדפסת, אחרי השוואות בין אתרים גיליתי שהמחיר *משמעותית* יותר זול במחסני דיו מול כל חנות אחרת ובנוסף במחיר הזה גם מקבלים משלוח חינם עד לבית העסק בזמנים מטורפים! הקנייה עברה כל כך חלק וקיבלתי את המשלוח כל כך בקלות שבכלל שכחתי שהקנייה הזאת בוצעה מלכתחילה, לגמרי מדהים לעסק שצריך להמשיך לתפקד ולא צריך לדאוג שהדברים יגיעו ויעבדו, אלא פשוט קורה. קניות הדיו הבאות שלי יהיו בודאות ממחסני דיו, תודה!

קנייה פשוטה במחירים מעולים. עמידה בזמני אספקה ועדכון שוטף של הרוכש בסטטוס ההזמנה. ממליץ בחום על מחסני דיו כספק.

אתר נח וקל לשימוש, מחירים אטרקטיבים. למרות שבחרתי אפשרות משלוח ללא מעקב, המוצר התקבל תוך כמה ימים ספורים. המוצר שהתקבל תואם למה שמתואר באתר. מומלץ מאוד

הדיו הגיע הרבה יותר מהר ממה שציפיתי. קיבלתי הודעה מיידית שירות חלק בלי בעיות כל הכבוד

הזמנתי חבילה של סוללות בתקופת החגים. החבילה התעכבה והתקשרתי אליהם לברר. מתברר שדואר ישראל איבד את החבילה. במחסני דיו היו ממש בסדר ושלחו לי את החבילה עם שליח הביתה. אחלה שירות!

הזמנתי יום לפני ערב החג, נאמר לי כי הדיו יסופק לאחר החג, להפתעתי כבר למחרת השליח היה אצלי. שירות מהיר ואדיב

קניתי דיו למדפסת HP , שחור ושלושה צבעים אחרים וגם כרטיס זיכרון micro SD 128G המשלוח הגיע מהר לפני הצפוי והמוצרים מצויינים והמחיר הכי טוב

הזמנתי באתר, בקלות רבה, את הטיונרים שהייתי צריכה. קבלתי מיילים המאשרים את המשלוח, ומפרטים מספרים למעקב. המשלוח בושש להגיע. עוד יותר ממה שצפוי בגלל החגים. צלצלתי למרכז ההזמנות (באבן יהודה) ונעניתי בנימוס על ידי עומר. הוא הבטיח לברר עם הדואר, ולשלוח את הטיונרים עם שליח עד לביתי במקרה שהחבילה נעלמה בדואר. וסכמנו שאחזור אליו אחרי מספר ימים. עומר התקשר אלי עוד לפני שאני התקשרתי אליו, ובפיו תוצאות הבירור: החבילה הגיעה כבר למקום מגורי. הבוקר משכתי אותה מסניף הדואר שלנו. נראה שעברה חוויות, ואף נעטפה בשקית מיוחדת מטעם הדואר. אך הטיונרים שבתוכה נראים שלמים ויבשים, ואפילו עם תאריכי תפוגה טובים אל תוך העתיד. רציתי להודות לעומר על המענה המידי, התומך והמבטיח, והלא מאשים-אחרים-באופן-אוטומאטי, ועל שעקב אחרי בקשתי וצלצל הוא אלי ולא חיכה שאני ארדוף אחריו. זו אינה פעם ראשונה שאני רוכשת במחסני דיו, ובודאי שאחזור גם בעתיד.

אחלה, מכל בחינה. עונים מהר לטלפון, נחמדים. מחירים הזויים לטובה. כרגע הכל עובד כמו שצריך.

הרושם שקיבלתי הוא שמאחורי השם המפוצץ "מחסני דיו" עומד אדם אחד שמנהל עסק בבית... אחרי שעבר הזמן שבו המוצר היה אמור להגיע, כתבתי מייל לחנות אבל לא ענו. למחרת התקשרתי לשירות לקוחות, הגעתי למישהו שלפי הרעש היה בנהיגה. "לא יכול לענות כעת, יצאתי להביא את הבן שלי... תתקשר ב13:30". התקשרתי בשעה הזו לשירות לקוחות, אבל לא ענו. אחרי עוד חצי שעה התקשרתי למכירות ואז ענה לי אותו אחד ואמר שיש לחכות עוד כמה ימים... אחרי כמה ימים נאמר לי שהחבילה אבדה בדואר ישראל. לזכות המוכר יאמר שמייד הסכים לבטל וקיבלתי החזר מלא במיידי.

אתר רציני,מחירים מצויינים, שירות לקוחות מעולה,יעיל בשניות פותר בעיות, לא קניה ראשונה ובהחלט גם לא אחרונה, ממליץ בחום.

פעם שלישית שקונה אצלם דיו למדפסת ליייזר. אמינים, משלוח מהיר ומחירים מצויינים. הפעם, נתקעתי בערב החג בלי דיו להדפסת ברכות. בגלל הלחץ של החג היתה בעייה מובנת עם האספקה. בכל זאת, אחד המנהלים הגיע אליי אישית עם המשלוח שעה לפני כניסת שבת. דאג אפילו לייעל לי את ההזמנה. התכולה של הרכב אימתה את כל מה שסיפר לי קודם בטלפון כשהסביר את שעת המסירה. קוראים לזה אמינות.

הזמנה מספר 1 - לא הגיעה. בית העסק לא חזר לפניות שלי במייל (לפחות 3 כאלו....). לבסוף, אחרי רדיפות ותחנונים בטלפון - יצאה ההזמנה (באיחור של שלושה חודשים) ו.... לא הגיעה. רדיפות ותחנונים..... בסוף הגיעה. כרגע אני על הזמנה מספר 2. לא הגיעה. כתבתי להם - לא עונים. כנראה אני טמבל שניסיתי אותם עוד פעם - לפחות אתם על תהיו.

מרוצה מאד, מהיר יעיל, והכי נוח מכל האפשרויות שהכרתי עד היום ממליץ בחום לכל מי שזקוק לטונרים וכדומה