
שרות מעולה ומהיר מאוד, מיד אחרי ההזמנה יצרו איתי קשר בטלפון ותוך יומיים כבר הגיע אלי הביתה האקס בוקס.

שרות מעולה ומהיר מאוד, מיד אחרי ההזמנה יצרו איתי קשר בטלפון ותוך יומיים כבר הגיע אלי הביתה האקס בוקס.

כבר מספר רכישות בחנות. שרות ענייני וקשוב למרות שתמיד יש נוספים הממתינים. מחיר הוגן ביותר ובפעם הזאת אף שינו לי את ההחלטה שברתי איתה מהביית ובצדק.

נהניתי מהשירות מאוד, שירות אדיב, מכיל ומחייך זה היה מזמן, אז לא זוכרת ממש, וזה מגוחך לבקש מינימום 15 מילים🤦♀️

חוויה טובה פשוטה וקלילה,מחירים טובים, שירות לקוחות היה נוח באתר ובטלפון,יחס סבלני ומענה על כל השאלות.מומלץ

מכשיר Xiaomi נקנה בחנות לפני 11 חודשים עם לכאורה אחריות של יבואן מקביל. אחרי 10 חודשי עבודה הפסיק לעבוד. באתי לחנות עם קבלה לברר לאן לשלוח מכשיר לתיקון. נאמר לי שמעבדה שעבדו איתה נסגרה ואחריות הובערה להמילטון. אחרי שליחה של המכשיר למעבדה של המילטון התברר שהמכשיר לא באחריות שלהם. חזרתי לחנות לקבל הסבר וקיבלתי תשובה שכנראה התקלה במסך(מסך ללא כל פגם חיצוני) ולכן היא לא במסגרת אחריות. פניתי שוב פעם להמילטון וקיבלתי תשובה מפורטת שהמכשיר הוא לא שייך לאחריות שלהם .

שירות אדיב, אנשים מדהימים, הם שנים כבר ביהוד עם איכות שרק עולה מיום ליום ממליץ בחום!

הזמנתי המכשיר באתר וכשהגעתי לקבלו זכיתי בשירות מצוין מהנציגים במקום שהסבירו לגבי הערכה החדשה של הטלפון שרכשתי כולל הסבר והדרכה מפורטים אין ספק שאחזור שוב חווית קניה מעולה

שירות נהדר. מחירים זולים מאוד. צוות נעים. קונה לא פעם ראשונה ובטוח לא אחרונה. תודה.

שירות מעולה מחירים תחרותיים בהחלט. אני לקוח חוזר. רכשתי מהחנות ביהוד מוצרים כמה פעמים ולא התאכזבתי .

מחיר מצויין שרות אדיב מכשיר מצויין ממליץ מאוד המכשיר בשימוש כחודש ומאוד מרצים מ ה

אחלה של חנות! מחיר טוב והמשחק הגיע מהר מאוד, יותר אפילו ממה שציפיתי במקור. עטוף באריזה כמו שצריך. ממליץ :)

אחלה שירות ומוצר פצצה. הילדים מרוצים מאוד וגם אני. ממליצה בחום על הרכישה ועל הספק

שרות מתחת כל ביקורת....לא הגונים. רכשתי מכשיר והגיע בעיקוב של 8 ימים מכל מיני תרוצים...וזיכוי מלא לא לוקחים אחריות.

נתחיל עם זה שהמחיר של itech-store מעולה בד"כ. אבל מחיר טוב הרבה חנויות יכולות לתת. במקרה שלי טעיתי בהזמנה: הזמנתי iphone 12 mini בטעות. התכוונתי לקנות את הרגיל (לא mini). ובטעות הפעלתי את הטלפון (ואז שמתי לב שהוא מיני...). הסברתי לשלומי את העניין באימייל ויום אחרי זה הוא החליף לי את הטלפון בלי שום בעיה. אפילו שמו לי מגן מסך חדש ע"ח הבית.

שירות מקצועי ואדיב. קניתי google pixel 7. חזרו אליי מהר והיה נכונים לעסור בכל שאלה

הזמנתי סמסונג גלקסי טאב 6 מהאתר. המוכר התקשר אליי כדי לסיים את הרכישה - ושכנע אותי (באופן די אגרסיבי) לרכוש טאבלט של בלקוויו במקום. הוא טען שזה גם זול יותר וגם בעל מפרט טוב יותר. אך מדובר במוצר נחות שקופא ונתקע כל הזמן. יצרתי קשר עם החנות כדי להחזיר אותו ולהזמין במקום את הסמסונג שרציתי במקור - אך הם לא נותנים החזרים לאחר שהמוצר נפתח. ממליץ להתרחק מהחנות בכלל וממוצרי בלקוויו בפרט. בנוסף הם לא סיפקו חשבונית/קבלה - רק את אישור ההזמנה המקורי, שבכלל היה על מוצר אחר.

קיבלתי שירות ויחס מזעזעים בכל קנה מידה. הזמנתי משלוח מהיר עד שני ימי עסקים. המוצר סופק לאחר יותר משבועיים. כל פעם שהתקשרתי מרחו אותי בהבטחות ותירוצים שונים. סירבו לבטל הזמנה ולזכות אותי. בנוסף טענו כי אם אסרב לקבל חבילה מהשליח, לא אזוכה בסכום מלא. הייתי במצב שאני זקוק למוצר שהובטח לילדה אבל לא יכול להזמינו במקום אחר כי לא יכול לבטל הזמנה. כבר חשדתי שמדובר בעקיצה ולא אקבל את המוצר כלל. כאשר קיבלתי לבסוף את המוצר (באיחור של שבועיים) התקשרתי לדרוש ביטול דמי משלוח מהיר. כרגיל, מרחו אותי בהבטחות ש"יחזרו אליי" ומעולם לא זיכו אותי.

אנו מרוצים מהרכישה, אוזניות איכותיות, מחיר ושירות טוב, מחברה התקשרו עלינו לפני ההזמנה כדי להבהיר את הפרטים. המשלוח מהיר ואפשר לנהל איתו משא ומתן.

שירות מעל או מעבך ... התקשרו אליי לבדוק את הכל משלוח ממש מהר עד הבית

תאור המוצר מדויק, תהליך רכישה מהיר. תקשורת מעולה עם נציג המכירות אשר עזר בבחירת אביזרים נלווים. משלוח מהיר ונוח, יותר מהיר מהזמן המוצהר.

חסר בקופסה מטען. אמנם הוא אמריקאי אבל איזו סיבה יש להוציא אותו מהקופסא? השירות בחנות סביר. המתנתי לא מעט זמן. סך הכל מרוצה מהמכשיר והמחיר זול מאוד.

אחת מחוויות הקניה והשירות הגרועות ביותר שחוויתי מימי . רכשתי מכשיר אייפון חדש לבתי לפני יומיים ב 4.7.2023 . הטלפון לא סופק עם תעודת אחריות ,רק צוין על חשבונית הרכישה אחריות חברת STS . התקשרתי לחנות לבקש את פרטי נותן האחריות , נתנו לי את שם החברה המלא . התקשרתי לחברה והם מצדם טוענים שהטלפון לא שלהם . ביקשו ממני לפנות בנייד לבחור בשם שי שאיננו קשור אליהם כדי לבדוק איתו וגם הוא טען שהטלפון לא באחריות אצלו . אז הם טענו שהם טעו והאחריות היא בכלל של חברת getcell , אז נחשו מה גם בבדיקה באתר של getcell אין אחריות לטלפון . ביקשו מהחנות IMEI למרות שהוא מצוין על החשבונית , , סיפקתי צילום של קופסת המכשיר שעדיין לא נפתחה. אמרו שgetcell דורשים שאפתח את הנייד ואתן להם אותו מתוך המכשיר , סירבתי , אחזיר את הטלפון ואם אדרש לשלם קנס למרות היותו חדש נתראה בבית משפט . כל ההתנהלות הזאת המתוארת דרשה ממני כ 10 שיחות לחנות והמתנה . תעשו את השיקול שלכם אם החיסכון של כמה מאות שקלים שווה לכם התנהלות מול גוף חובבני שכזה , אני את הלקח שלי למדתי .

רכשתי מאייטק סטור פלאפון סמסונג גלקסי s20 fe, נתנו לי אחלא שירות, מחיר סביר, זמינות ומענה לשאלות בסבלנות ומתן הרגשה שאכפת להם.

ממש נהנתי מהשרות ומהיחס האישי ועוד הגעתי ביום עמוס ממש. וגם המחירים ממש ממש זולים. בקיצור יש לי רק מילים חמות על המקום.

שירות מעולה אדיב ומקצועי כמעט ולא המתנו בתור מרוצים מאוד מהמכשיר ואיכותו ממולץ בחום לכל רוכש