
20.04.2020 הזמנתי דיו ל ועוד מוצרים ממחסני דיו. המוצרים היו צריכים להגיע כל ניסיונתי ליצור איתם קשר גם טלפוני וגם באתר ואין עם מי לדבר ראו הוזהרתם!!!

20.04.2020 הזמנתי דיו ל ועוד מוצרים ממחסני דיו. המוצרים היו צריכים להגיע כל ניסיונתי ליצור איתם קשר גם טלפוני וגם באתר ואין עם מי לדבר ראו הוזהרתם!!!

אני מבין את התקופה ואני יודע כמה בעייתי כרגע לכל ספק להעביר את הסחורה שלו דרך שליחים ומשלוחים. אני באתי לקנייה הזאת עם סובלנות למרות כל הביקורות השליליות. האמת שבהתחלה קצת פחדתי. מתברר שהשירות מצויין. המוצר בסדר גמור. בעל עסק התנצל ואני מחזיק אותו מעומק ליבי בתקופה קשה זו.

הזמנתי מספר כבלים. ביום שהמשלוח היה אמור להגיע שלחתי הודעה לשאול מה קורה עם זה... כיוון שאף אחד לא דיבר איתי מחברת השליחויות ולא מהחנות. אין מענה מהחנות. לא להודעות ולא לטלפונים. גם לא לביטול . לא מומלץ בכלל.

לפני כשבוע וחצי ביצעתי הזמנה יחסית גדולה בסכום גבוה עם משלוח עד הבית - מדפסת לייזר צבעונית, כמה חבילות דפים, וחבילה של 4 טונרים ושילמתי עבור שליח עד הבית. החשבונית עבור ההזמנה הופקה 3 ימי אחרי ההזמנה, אך משם זה לא התקדם יותר. ההזמנה לא הגיעה. בחנות אין מענה בטלפון. מעקב הזמנות באתר מעלה דף עם שגיאה. בדף הפייסבוק של החנות היה טלפון של המנהל והוא ביקש למי שצריך שיפנה אליו בווטסאפ. פניתי אליו בווטסאפ, לא הייתה תשובה. לאחר כמה ימים פניתי שוב בווטסאפ והוא כתב שיבדוק "ביום ראשון בבוקר" את מצב ההזמנה ויעדכן. ביום ראשון בבוקר לא היה שום עדכון ממנו. פניתי אליו שוב בווטסאפ כדי להזכיר שאני מחכה לתשובה שלו, אך לא ענה להודעה שלי יותר. קיים גם ווטסאפ של החנות. כתבתי לשם כדי לברר את סטטוס ההזמנה ומדוע עד היום אין לא את המוצרים שהזמנתי ולא עדכון כפי שהובטח, אך גם שם לא קיבלתי מענה (מוכן לצרף ולהראות את כל ההתכתבויות גם עם המנהל וגם הפניות לווטסאפ של החנות שנותרו ללא מענה). אני לקוח וותיק ותמיד קניתי בחנות, אך הפעם מאוד מאוכזב מהשירות. לא יודע מה השתנה, אך מעלה את הדברים כדי להזהיר אנשים שיכולים להיכנס ל"סיפור דומה".

הזמנתי דיו ב26.3.20 ועד היום לא קיבלתי אותו. ניסיתי להתקשר, להשאיר הודעה בטופס באתר, לשלוח מייל אך אין תגובה ומענה ולבסוף הודעת וואטספ כמו שביקשו במענה הטלפוני. למרות המשבר המתנתי כבר למעלה מחודש ללא שום יצירת קשר עימי או מענה הולם.

הזמנתי דיו ב19.3.20, עדיין לא הגיע, חודש אחרי ההזמנה. לא חוזרים לפניות באתר ולא עונים לטלפון. אני מבינה שיש קושי באספקה בימי קורונה, אבל חודש ללא כל תגובה זה יותר מדי. אם אין אפשרות לעבוד ולעמוד בהזמנות - תבטלו ותחזירו את הכסף.

הרכישה באתר הייתה קלה ונוחה. מאחר וההזמנה בוצעה כשבוע לפני ליל הסדר, ועוד בעידן הקורונה, התקשרתי לוודא שאכן המוצר יגיע לפני ליל הסדר. המענה היה אדיב מאוד ונמסר לי שככל שזה תלוי בחנות הם ישתדלו לעשות הכל על מנת שהמוצר ייצא בהקדם, ואכן כך היה - תוך 4 ימים הגיע שליח אלינו הביתה, וכל זה ללא תוספת תשלום. תודה רבה!

זו קניית המשך, לאחר שבקניה הראשונה הגיע פריט אחד שגוי. הציעו לי לרכוש בהנחה את מה שהיה חסר לי. לאחר שחלף זמן והמשלוח לא הגיע, מילאתי חוות דעת באתר. אחרי זה חזרו אלי משירות הלקוחות, לאחר שבדקו וביררו בדואר ישראל היכן החבילה נמצאת. בסופו של דבר המשלוח הגיע אלי והכול בסדר. חבל שמחסני דיו לא מתחזקים תיבת אי-מייל לשירות הלקוחות שלהם. מתברר שהדרך לגרום להם לחזור אליך היא רק דרך חוות דעת שלילית בדף המשוב. רק אז נפתחת באתר האפשרות לבקש שיחזרו אליך... בכול מקרה - סוף טוב והכול טוב.

רכשתי ב30/3 לאחר שוידאתי עם נציגה טלפונית שהראש דיו שהזמנתי במלאי. התחייבו על משלוח עד ה5/4. מאותו הרגע לא ניתן לדבר איתם, שיחות מתנתקות , אין מענה דרך המייל. התשלום נגבה והמוצרים לא סופקו ולא עושה רושם שיסופקו. הודעתי על ביטול העסקה כרגע ללא תגובת בעל העסק. במידה ולא תהיה תגובה אפנה להגנת הצרכן.

לא להזמין דיו תואם !!! חבל על הכסף!!! ניתוקים וחוסר מענה טוטאלי!!! בתחילת שבוע שעבר הזמנתי דיו תואם למדפסת HP ודפים. ההזמנה הגיעה לאחר מס' ימים אבל הדיו לא תאם בכלל את המדפסת!!! מסתבר שהדיו שהם פרסמו כ"תואם" מתאים רק לגרסה מסויימת קודמת של המדפסת. הייתי מצפה מחברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה ומקצועית להיות מודעת למידע כזה ולא למכור דיו שאי אפשר להשתמש בו. מאז ניסיתי להתקשר מס' רב של פעמים ו"זכיתי" לאינספור ניתוקים. כשמישהי נאותה לענות, אמרה שתבקש מטכנאי שיחזור אלי. כמובן שלא זכיתי למענה אלא נאלצתי שוב לחוות ניתוקים רבים עד שמישהו ענה ואמר שאני צריכה לבצע שינוי גרסה למדפסת, שלח לי במייל איזה מסמך לא ברור ואז כשקיבלתי את הטופס הבנתי שמדובר בשינמוך גרסה. אני לא טכנאית מחשבים ולא אמורה להיות כזו על מנת להחליף דיו במדפסת. הייתי מצפה לדיו שעובד לאחר החלפתו ולא להיאלץ לשנות גרסאות שאולי יפגעו בתקינות של המדפסת שלי. שלחתי מיילים, שלחתי פניות באתר ואני עדיין מנסה להתקשר. כמובן שאני ממשיכה לזכות רק בניתוקים, חוסר מענה וזילזול. עדיין מקווה שאזכה למענה הולם.

הזמנתי דיו ב 266 ש"ח. הדיו היה אמור להגיע ב 7 לאפריל אבל לא הגיע גם שבוע אחרי. הם לא עונים לשיחות ולהודעות. אני מזמין מספק אחר - תביעה בדרך

אחלה של חנות, אחלה של שירות, כבר פעם שניה שאני מזמין משם ועדיין מרוצה מאד.

הזמנתי דיו למדפסת בתאריך 29.3.2020, נאמר בהזמנה שהדיו יגיע עד 2.4.2020. היום 12.4.2020 כלומר עברו שבועיים, המוצר לא הגיע. הם לא עונים לא דרך האתר בטלפון מנתקים.

הזמנתי מוצר ב28.3, נשלח מייל שהמוצר יסופק עד ב31.3. המוצר לא סופק, לא נוצר איתי קשר מאז ואף אחד לא עונים בטלפונים. שבועיים חריגה בזמן האספקה לא ניתן הסבר או כל מענה. פשוט ביזיון.

קניה זריזה אונליין. משלוח מהיר עד הבית. מרוצה מאד מהקנייה וללא ספק ארכוש מהם שוב. כל הכבוד!

קיבלנו מחסניות תואמות HP. שתי מחסניות לא עבדו. אחת בבירור החיבורים לא היו במקום הנכון. בשניה, היא פשוט לא נקלטה במדפסת. דיברנו עם השירות, ענה בחור בשם לירון. הוא אמר לפתוח מחסנית נוספת, לנסות ולהגיד לו איך זה מסתדר. המחסנית הנוספת גם לא התקבלה במדפסת, ולאחר שיחה עם נציגה שלהם, נאמר לי שישלח החזר. ביקשתי ממנה מספר אסמכתא, אמרה שזה ישלח במייל. לא נשלח שום החזר, לא התקבל מייל, ועכשיו הם גם לא עונים לטלפונים שלי.

רכשתי סט מחסניות דיו למדפסת HP 8720 המחיר הכי זול בכול אתרי המכירות המשלוח היה מהיר מאד תוך שלושה ימים ,השרות מעולה , המחיר זול והמשלוח מהיר , כול הכבוד !!!

מומלץ. הגיע מהר עם שליח עד הבית דיו שחור ודיו צבעוני השתלם יותר לקחת שני סטים

קניתי בחנות ב 25/3 קיבלתי מייל שאומר שההזמנה תחכה לי בחנות מסויימת בתל אביב עד ה 29 לחודש לאחר שלא קיבלתי שום עדכון. התקשרתי והשיחות נותקו. פניתי במייל אבל אף אחד לא ענה היום התקשרתי שוב ושוב השיחות מנותקות. פשוט ביזיון. אני מבין שיכול להיות עיכוב במשלוח אבל למה אף אחד לא עונה כבר יומיים ולא מגיבים למיילים? יש חנויות שעדיין מצליחות לספק את ההזמנה בזמן וגם לתת שירות נורמלי

שלום, הזמנתי בשבוע שעבר ערכת דיו ונייר למדפסת HP 8710. בשל סגר הקורונה חשבתי שיקח שבועות לקבל את המשלוח. להפתעתי קיבלתי את המשלוח יום למחרת. המחירים טובים והשירות מצויין. עוד לא ניסיתי את הדיו כי עוד לא נגמרה לי הערכה הקיימת. נראה לי שמצאתי את הספק שלי גם להמשך. מומלץ....

תהליך ההזמנה היה פשוט, קיבלתי משוב מהיר וההזמנה הגיעה בתוך יום אחד למרכז מסירה סמוך מאד לביתי. מאד מרוצה.

שלום וברכה האתר ידידותי אבל הזמנתי שתי הזמנות אחת הגיעה במהירות הבזק השניה טרם הגיעה יש לציין כי שתי ההזמנות הוזמנו באותו יום בהפרש חמש דקות אחת מהשניה התקשרתי לספק הוא אמר שחסר מוצר אחד מההזמנה והוא יטפל בזה עד היום לא קיבלתי את ההזמנה מילא לא קיבלתי את ההזמנה גם לא מידעים אותיט מה קורה איתה יש בהזמנה דברים מאוד חיוניים לי לעבודה ואני לא יוצא מהבית בגלל המצב שתי פניות שלחתי להם באתר שלהם הם לא מגיבים לי כלל וכלל ככה שגם אי אפשר לקדם את ההזמנה נסיתי להתקשר פעמיים אליהם לא ענו לי !!!! עשיתי צילומי מסך כדי שלא יגידו לא שלחת פניות מהדק סיכות הגיע אליי ולא ידעתי היכן הפתח של הסיכות הבחור שענה לי אמר לי "לשחק עם השדכן " עד שאגלה זאת אומרת שהוא בעצמו לא ידע חבל מצא חן בעניי האתר אבל הדבר שהם עושים הוא מאוד לא נעים עם הרבה עוגמת נפש ופגיעה בפרנסתי עקב שאני לא יוצא מהבית אין לי חלילה להרע להם אבל זה בעיה גדולה שכך הם פני הדברים אין לי כוונה גם לפגוע בהם חלילה זה פשוט עוגמת נפש גדולה ביותר שכחתי לציין כי המוצרים שהגיעו אליי באיכות מעולה לגמריי זה הכל
אנו מצטערים על התקלה כרגע אנו עובדים עם מגבלות בעובדים ועומס משלוחים ועושים כמיטב יכולתנו לחזור לכולם אך עקב הנחיות משרד הבריאות בתקופה זאת כמות הנציגים ירדה לרבע ומתקשים לעמוד בעומס בריאות לכולם

קניתי השנה 2 טונרים למדפסת סמסונג. קיבלתי את המוצר לאחר זמן די קצר ע"י שליח כפי שביקשתי. בהחלט הייתי שבע רצון מהחוויה. אבל עם זאת אני חייב לציין כי קניתי גם לפני מעל שנה בדיוק אותו מוצר (2 טונרים למדפסת) , ורק עכשיו יצא לי להחליף את הטונר, אבל אז גיליתי כי הטונר מוציא הדפסה עם לכלוך עם קווים לאורך ההדפסה. צלצלתי לשאול האם אני יכול להחליף את הטונר , ונאמר לי כי עבר זמן רב מידי והם לא יחליפו לי. אם היו בודקים כי אכן הטונר היה מלא וכי המחסנית היא מהסדרה שהם הנפיקו אותה, והיו רואים כי אכן קניתי אצלם, מן הראוי היה כי יחליפו לי , גם שלא עפ"י "כללי הטקס" (דרך אגב אין שום מקום שמעיד כי אכן יש תאריך תפוגה להחלפה), וחבל. הסיבה כי אז וגם עכשיו קניתי 2 ולא אחד, רק בגלל שהמחיר יוצא זול משמעותית. אבל עם זאת אני חוזר ומדגיש, השרות של המשלוח היה מהיר ויעיל, והמוצר הגיע לשביעות רצוני.

הגיע בזמן במחיר הוגן . יש תמיד שירות טוב גם לאחר הקנייה . ממליץ מאוד על מחסני דיו.

הזמנתי 36 סוללות מדגם AA. הספק קלט במחשבו בטעות AAA. הפקידה היתה אדיבה ומיהרה להוציא זיכוי בהתאם לחברת האשראי