
רציתי לציין לטובה את השירות הנהדר שקיבלתי בידי המוכרים בחנות. קיבלתי במתנה טלפון סלולרי (גלקסי 3), אבל מכיוון שהיה מדובר במתנה - הייתי צריכה ללכת לחנות כלשהי שמוכרת סלולר ולבקש עזרה בעדכון. הגעתי לגיים-אנד-מובייל לאחר שכבר ביקרתי בשתי חנויות שסירבו לעזור לי (מכיוון שהמכשיר לא נקנה אצלם). בגיים-אנד-מובייל לא שאלו יותר מדי שאלות - בחיוך ובסבלנות, הם עדכנו לי את המכשיר והסבירו לי כיצד להשתמש בו. מאוד התרשמתי לטובה, ואני ממליצה עליהם בחום.






