
מחריד. הזמנתי באינטרנט, לא קיבלתי את המשלוח בתאריך שנקבע, לא עונים בטלפון, מפנים למספר בווטסאפ אבל גם שם לא עונים. קיבלתי את המשלוח כמה ימים מעבר לתאריך ההגעה המקורי, ללא קבלה, חשבונית או משהו. חשוב לציין שהאתר שלהם גם כן עובד כמוהם, לא ניתן ליצור שם קשר, לא ניתן לראות כלום באיזור האישי כמו מעקב הזמנה, חשבונית וכו'. הכל ריק























