
הזמנתי שני טלפונים דרך האתר ובקשתי לחזור טלפונית לצורך חיוב. חיכיתי יומיים, אך לא חזרו אליי. גם אחרי שהתקשרתי 3 פעמים והובטח לי שיחזרו, גם אחרי שפניתי דרך האתר, עדיין אף אחד לא התקשר גם כעבור שבוע. התייאשתי, הולך להזמין במקום אחר

הזמנתי שני טלפונים דרך האתר ובקשתי לחזור טלפונית לצורך חיוב. חיכיתי יומיים, אך לא חזרו אליי. גם אחרי שהתקשרתי 3 פעמים והובטח לי שיחזרו, גם אחרי שפניתי דרך האתר, עדיין אף אחד לא התקשר גם כעבור שבוע. התייאשתי, הולך להזמין במקום אחר

שירות מעולה ומקצועי ביותר. האתר מאוד נגיש לשימוש, צוות החנות אכפתיים, מוכן לסייע בכל עת ועם כל שאלה.

אני ממליץ בחום על החנות הזו ועל אנשי הצוות שעזרו לי מעל ומעבר! לצערי הפל' חדל להטען ונאלצתי לרכוש חדש וכל זה כשאין לי עבודה בגלל המלחמה. בתחילה הזמנתי באתר האינטרנט שלהם עם מגן מסך זכוכית ומגן מכשיר סיליקון. רציתי להוציא את המינימום שאפשר. יום למחרת הגיתי לאזור והחלטתי להגיע לחנות, למרות ההזמנה שלי באתר. למזלי היה להם את המכשיר בחנות וגם את מגן המסך. מגן המכשיר שרציתי, לא היה ולא רציתי להוציא הרבה כסף על מגן משוכלל ויקר יותר. להפתעתי, איש הצוות אמר שאקח את המגן הנ''ל במחיר של המגן הזול! לא היו לי מילים להודות להם (זה כ''כ קשה להגיע למצב כזה שאין פרנסה וחייבים פתאום לקנות משהו שלא תכננת...)! קיבלתי שירות מעל ומעבר ובדיעבד, מסתבר שגם גיסי לקוח קבוע שם. אז... אלפי תודות!

הגעתי למקום אף שאני מתגורר רחוק, בעקבות המלצות. זכיתי לחוות שילוב מאוד מוצלח של מקצועיות, אדיבות, ומחירים מצויינים. ממליץ בחום!

קניתי פיקסל 7, השירות היה מעולה, המוכר ענה לע על כל שאלה. הכל עובד סך הכל מרוצה. המחיר הכי זול שמצאתי.

שירות נפלא, אוזן קשבת והסבר על כל מכשיר ומענה על השאלות , איכות טובה של מוצר מחירים קצת נמוכים מחנויות אחרות

כמעט הכל בסדר. התקשרו אליי לוודא את ההזמנה, המוצר הגיע בזמן ובתכולה המובטחת. החריקה היחידה הייתה במשלוח, שמובטח באתר 3 ימי עסקים ובפועל הייתי צריך לצלצל לחברת המשלוחים ולשמוע מהם שלמושבים וקיבוצים זה 5 ימי עסקים. עוד טלפון לחנות והמשלוח הגיע בסופו של דבר כמובטח (הוזמן בחמישי בבוקר והגיע בשלישי אחה"צ). לטענת החנות זה נאמר לי בשיחה של וידוא ההזמנה, לי לא זכור, אז אם נאמר לא הודגש מספיק. בכל אופן אנחנו במלחמה כרגע והמוצר הגיע בסוף אז הכל בסדר – לא אהסס להזמין מהם שוב.

אופן הרכישה ממש קל,אחרי ששילמתי על המוצר קיבלתי את קוד המשחק לטלפון במיידי. שירות מעולה ,מאוד ממליץ על החנות

ממליץ מאוד! אנשים אדיבים וחייכנים, מענה מהיר בוואטסאפ ומחירים פצצה! שלחתי להם הודעה בבוקר לגבי שלט סוני אדג׳ קיבלתי מענה מהיר וגם שמרו לי עליו עד שאגיע לסניף למרות שהיה האחרון!

שירות מהיר ואדיב מחיר הוגן וחניה קניתי פליי סטיישן 5 עם פיפה 24 אקנה שם שוב ממליץ

קניתי טלפון סמסונג S20 fe . אחרי שבועיים הטלפון שבק חיים. הטלפון נמסר לפני כ 3 שבועות לתיקון ליבואן sts. התקשרנו כל יום לחנות וגם ליבואן, היינו בחנות מספר פעמים . כל יום מנפנפים אותנו ואומרים להתקשר שוב למחרת, בתירוצים שונים . כשהיינו בחנות ההתייחסות של המוכר ניב היתה מתחת לכל ביקורת . עד היום הטלפון לא הוחזר ולא קיבלנו את כספינו חזרה .

קניתי קונסולה של נינטנדו, במחיר נמוך הרבה יותר נמוך משאר החנויות, קבלתי הכל בזמן ותקין, הכל בסדר.

רכשתי טלפון דרך האתר. חזרו אלי והציעו לי באנדל עם אחריות משתלמת יותר. קבלתי את הטלפון במהירות. שירות טוב. מומלץ!

שירות מהיר, מחיר מנצח. הקניה הייתה נוחה, הנציג הטלפוני היה מקצועי ועזר מאוד. המשלוח היה מהיר.

מחיר מצויין. שרות טוב. חניה קרובה מאוד. זמינות עד שעה 7 בערב. סהכ עונה לציפיות שלי

החנות שיש בה הכל ובמחירים פגז בקיצור מספר אחת בכל איזור בקעת אונו אין פה שאלה

שירות מעולה וסבלני. החנות הייתה מפוצצת בלקוחות אבל זה לא מונע מהצוות לתת שירות הכי טוב שאפשר.

ממליץ בחום, הזמנתי ובאותו יום באתי לסניף לאסוף כי הטלפון שלי נשבר ולא היה לי זמן לחכות למשלוח.

שירות מעולה. מקצוענים והגונים. ממליצים בהתאם לצרכים. המלצתי גם לאחרים עליהם. קניתי אצלם כמה פעמים

אחלה של חנות מרוצה מהם מאוד מספר 1 בתחום של המולטימדיה והגיימינג הצוות עובדים משתדל תמיד לתת מענה ולעזור שרק ימשיכו ככה 👍🙂

אחלה שירות קל מהיר נוח אמין קיבלתי את הקוד תוך כמה דקות מרגע הרכישה , בהצלחה

השרות הוא אדיב ומעולה עם יחס אישי ,המוצר חדש סגור כפי שתיארו אותו באתר . מומלץ ביותר

מחירים טובים, אחלה שירות, שירות אדיב ומהיר, זה לא פעם הראשונה ולא האחרונה ממליץ בחום

שירות מהיר יעיל וטוב. מחיר ללא תחרות. שירות אדיב ומקצועי עם הסבר על אפשרויות הרכישה והאחריות.

רכשתי וקיבלתי באותו יום שירות ממש טוב אין ספק שאחזור לקנות אצלכם ממש מומלץ קבלו 5 כוכבים