
הזמנתי את המוצר וכבר למחרת המוצר הגיע אלי עם שליח.לאחר מספר ימים גיליתי שיש בעיה בדיסק ואז בעזרתו של המוכר בשם שגיא החליפו לי את הדיסק בדיסק חדש תוך יום אחד(גם כן באמצעות שליח עד הבית). השרות של שגיא היה מעולה, אדיב, מהיר. כל הכבוד!!!

הזמנתי את המוצר וכבר למחרת המוצר הגיע אלי עם שליח.לאחר מספר ימים גיליתי שיש בעיה בדיסק ואז בעזרתו של המוכר בשם שגיא החליפו לי את הדיסק בדיסק חדש תוך יום אחד(גם כן באמצעות שליח עד הבית). השרות של שגיא היה מעולה, אדיב, מהיר. כל הכבוד!!!

איתרתי את התיק שחיפשתי במחיר הכי זול. עשיתי הזמנה ב internet המוצר הגיע תוך יומיים ובתחילת החודש הגיעה גם קבלה.

הזמנתי הארדיסק חיצוני מ"מחיר מנצח" בגלל זמן האספקה המהיר (3 ימים). ביום ראשון בבוקר ההזמנה בוצעה ויום לאחר ההזמנה קיבלתי טלפון שהשליח בדרך, רק שהוא הגיע לעיר הלא נכונה בגלל טעות של החנות. הובטח לי שיביאו לי את המוצר למחרת, ואמרתי שאין בעיה כיוון שעדיין לא עברו 3 ימים כפי שהם מתחייבים. לצערי, למחרת אף אחד לא דיבר איתי וביום שאחריו (רביעי, היום השלישי מרגע ההזמנה), התקשרתי בצהריים לשאול אם המשלוח יגיע, כיוון שבחמישי בבוקר אני נוסע לסופ"ש ואני צריך אותו איתי. דיברתי עם שגיא, מנהל החנות, ואמר שיברר ויחזור אליי. לא חזר, ולאחר עוד 2 שיחות מהצד שלי (שעל כל אחת מהן הוא הבטיח לחזור ולא חזר) הוא אמר שאין אפשרות שזה יגיע היום ורק למחרת נוכל לקבל את זה, וגם אז זה יהיה רק אחרי שאני כבר לא אהיה בבית (כאמור, נוסע לסופ"ש שלשמו הזמנתי את ההארדיסק מהם כתחילה). ביקשתי שיימצא לי פיתרון, הוא כמובן שוב הבטיח לעשות מאמץ ולעדכן אותי עד סוף היום וזה לא קרה. בחמישי ב11 בבוקר הגיע ההארדיסק לבית, במקרה היה מישהו שיכל לקבל אותו באותו הזמן כי אני כבר נסעתי לסופ"ש נטול הארדיסק ומרובה עצבים. כשחזרתי במוצ"ש, ראיתי את החבילה ושוב התרגזתי, כיוון שקיבלתי בכלל הארדיסק מדגם אחר שהוא גם זול יותר! דיברנו עם שגיא למחרת, והוא הציע לשלוח שליח שייקח את המוצר, יחזיר אותו למחסן, שם יבדקו למה נגרמה הטעות ורק אז ישלחו לי את המוצר המיוחל. לא האמנו! אפילו וידאנו בשאלה "אז למרות כל הטעויות שלכם, אתם עדיין חושבים שזה בסדר לעכב אותנו בעוד כמה ימים?!", ושגיא אמר שכן כי צריך לברר את מקור הטעות. להדגיש שה"פיצוי" שביקשנו באותו הרגע היה פשוט שהמוצר יגיע כמה שיותר מהר. היות ואני כבר איבדתי כל אמון ביכולת החנות לעמוד בהבטחותיה, וטון הדיבור של מנהל החנות נשמע יותר כמו של מוכר בשוק ("אז מה אתה רוצה שאני אשלם לך על הסופ"ש?!", "איך אני אביא לך את זה? בהליקופטר?!", "אני מצטער אנחנו לא עובדים עם הליקופטרים, אני מנהל החנות זה אומר שכללל החנות שלי") החלטתי לבקש שיבטל את העסקה. שגיא אמר שישלח שליח לאסוף את המוצר תוך יום-יומיים. לאחר יומיים של דממת אלחוט, התקשרתי בצהריים לברר מה קורה עם השליח, ורק אז חזר אליי שליח שאמר שהוא יגיע לקראת הערב, ולקראת הערב אמר שהוא לא יוכל להגיע כי כבר מאוחר וצריך לסוע הביתה, למרות שהשעה רק 6. לאחר ויכוחים חוזרים עם שגיא, הוא אמר שהשליח יבוא אליי בבוקר, וכמובן שלמחרת רק אחר הצהריים הוא הגיע, ועוד גרמו לי להרגיש כאילו עושים לי טובה שהם באים אליי ("אני בא במיוחד אלייך עכשיו"). אז לאחר שבוע וחצי של סחבת, נותרתי בלי הארדיסק, עם הרבה עצבים וחשבון טלפון מנופח. אני בהחלט לא אקנה משם לעולם, וממליץ גם לכם. עוד המלצה, היא לא להאמין להכחשות הגורפות של בעל החנות שכנראה יהיו לביקורת זו.
אנו בחברת WINPRICE שמים דגש על מתן שרות לקוחות מקצועי, הוגן ומהיר תוך כדי שקיפות מלאה ,הקשבה וכיבוד צרכי הלקוח. אנו בודקים כל תלונה/תקלה/טעות ומפיקים מסקנות בכדי לשמר רמת שרות גבוהה שכזאת - יעידו על כך אלפי לקוחותינו! הלקוח הזמין כונן חיצוני וביקש אספקה מהירה.על-מנת לחסוך זמן תיווך במשלוח המוצר, הזמנתו הועברה ישירות למשלוח ממחסני היבואן. נערכה בדיקה יסודית של התלונה מול הנציג רב התשבוחות שגיא, אשר טיפל בהזמנה של הלקוח. לגבי חלק קטן מהביקורת, נמצא שהלקוח אכן צודק. יום לאחר ההזמנה, המוצר הגיע עם שליח ליעד הלא נכון עקב טעות אנוש שנעשתה בחברת המשלוחים של היבואן. מרגע זה ואילך כל השתלשלות האירועים שמתאר הלקוח, אינם מדויקים ובחלקם הגדול אף אינם נכונים. עקב הטעות שנעשתה בחברת המשלוחים ,חברת WINPRICE הסיקה מסקנות ושינתה נהלים כך שמקרה דומה לא יוכל לחזור. צר לנו שהלקוח בחר להכפיש את שם החברה למרות שנעשו כל המאמצים לתקן את הטעות.

הזמנתי מסך מחשב בתור מתנה שהיה נחוץ לי בדחיפות. קיבלתי שרות נפלא. לפי בקשה שלי קיום המסך במלאי בפועל נבדק מידית והמסך הגיע תוך יומיים מההזמנה.כמו כן ביקשתי שהמסך יגיע לכתובת שונה משלי תוך תאום טלפוני איתי. והכל בוצע בצורה הכי מקצועית שיש לשביעות רצוני המלאה. האמת..ממש הופתעתי שקיים כזה שרות מעולה. תודה.

שירות מצויין ומהיר. תוך מספר שעות יצרו עימי קשר על מנת לאמת פרטים ולבדוק אם יש לי שאלות טכניות ו \ או אחרות. חנות מומלצת.

שירות מעולה הגיע הרבה יותר מהר משציפיתי, וגם מענה טלפוני אדיב ומהיר. בפעם הבאה אשתמש שוב בשירותי החנות. טועדךגןצחשףדנגג יהךגןוכיףשםןח

פנייתי דרך האינטרנט נענתה בשיחה אליי על ידי נציג שירות כשביחד הגענו למוצר המתאים לי ביותר,ולאחר שיחה נוספת ביצעתי את הרכישה.המוצר הגיע לאחר 3 ימים בגלל סופ"ש ובסה"כ היה קצר פשוט וידידותי.בטוח שאחזור!

המוצר הגיע במהירות וללא בעיות, תהליך ההזמנה עבר באופן חלק והשאלות שכן היו לי נענו במהרה, דבר חשוב כשמדובר בחוויה יקרה יחסית ולא קצרת טווח כאשר קונים מחשב נייד. המוצר עצמו גם כן עובד ללא תקלה ולפי המידות שסופקו באתר.

חנות מצוינת,חזרו אליי למחרת ההזמנה,בדקו פרטים,ותוך כמה ימים התיק היה אצלי.המשלוח הוא באמצעות שליח עד הבית .הכל בדיוק כמו שמתואר באתר. ממליץ!

מחיר מצויין ושרות אדיב ביותר. הגיע לפני הזמן שעליו התחייבו. לא ניסו לדחוף אותי לקנות דברים אחרים כמו בחנויות אחרות. מקצועי ביותר ומומלץ!!

ביום ראשון בבוקר הזמנתי את המחשב לאחר שבחרתי בwinprice כמקום שבו אני מעוניין לקנות בו את המחשב. הבחירה היתה די קלה משום שכבר ידעתי בדיוק איזה דגם של מחשב אני מעוניין לקנות ומשום שב-winprice לא שיחקו משחקים עם המפרט והמחיר והציעו בדיוק את אותו המפרט שהוצע בהתחלה במחיר שנקבו בהתחלה (שלא כמו אתרים אחרים שמבטיחים מפרט כלשהו במחיר כלשהו ואז מתברר שאם באמת מעוניינים באותו המפרט צריך להוסיף כספים). ההזמנה התבצעה בקלות דרך האתר. לאחר בערך שעתיים התקשרו אליי מהחנות כדי לאמת איתי את הפרטים והתחייבו למשלוח של עד 3 ימי עסקים. המחשב הגיע ביום שלישי (משלוח מהיר) עד הבית. גם לאחר שקניתי את המחשב והתעוררו אצלי כמה שאלות בקשר לאחריות השירות היה אדיב ומצויין. שלחתי בערב מייל לכתובת שציינו באתר וכבר למחרת בבוקר התקשר אליי שגיא וענה לי על כל השאלות באדיבות ובסבלנות ובנוסף ציין שאפילו שלח לי מייל חזרה עם כל התשובות. בקיצור- ממליץ בחום.

התקשרתי לחנות לפני ביצוע הזמנה לברר לגבי המוצר אותו אני רוצה לקנות - מפרט טכני, טיב המוצר וכד' - ענה לי מישהו (אני חושב ששמו היה שגיא) - נתן לי תשובות לגבי כל שאלותיי - למעט שאלה אחת הנוגעת למערכת הפעלה. יום לאחר מכן חזרתי אליו ולאחר שהוא דיבר עם הספק שלהם הוא ענה לי גם על השאלה האחרונה. ביצעתי את ההזמנה באינטרנט. לאחר שהזמנתי אושרה חזרו אלי מהחנות ואמרו שהמוצר אזל מהמלאי - הציעו לי אלטרנטיבה דומה במחיר דומה ולאחר שנתתי את פרטי כ.אשראי קיבלתי אישור במייל על ההזמנה. את המוצר קיבלתי יומיים לאחר ההזמנה - עם שליח לבית - הייתה קצת בעיה עם השליח אבל זה לא משהו שקשור לחנות אלא ליבואן...

רכשתי באתר את המחשב הנייד, התקשרתי לטלפון שהופיע באתר והסברתי שאני זקוק לו בדחיפות ולמחרת קבלתי אותו ע"י שליח ללא עלות נוספת.

מעולה. הזמנתי טלפונית ביום שלישי בערב מבחור בשם שגיא. המסך הגיע למשרד עם שליח ביום חמישי בצהריים. מחיר נוח, משלוח מהיר וצוות נעים. הזמנה ראשונה אבל בטח לא האחרונה.

שירות אדיב ומקצועי הזמנתי את המחשב כמה ימים לפני ראש השנה. שגיא חזר אלי ואמר שבגלל ראש השנה, המחשב יגיע רק לאחר החג, אך הוא יעשה מאמץ שיגיע קודם, ואכן קיבלתי אותו עוד לפני החג. המלצה חמה לקנות באתר!!

ההזמנה בוצעה בקלות רבה.לאחר יום התקשרו אלי מהחנות לברר פרטים ודאגו לכך שהמשלוח יגיע אלי לפני הזמן -לפני החג לפי בקשתי ממליץ מאד על החנות

בהתחלה כששלחתי את ההזמנה באינטרנט, קיוויתי שהנציג שיחזור אליי לא ינסה למכור לי מחשבים אחרים כמו שעשו בחנות אחרת שהתעניינתי בה. שמחתי לגלות שיש אמת בפרסום והמחיר לא שונה ממה שפורסם ושאכן המחשב נמצא במלאי שכן זה לא קרה במקומות אחרים שניסיתי להזמין מהם, ששם פרסום היה, מחשב לא. ואז שגיא חזר אליי, ניגש ישר לעניין, היה אדיב ומאוד מקצועי, תוך שלושה ימים המחשב הגיע אליי, בדיוק כמו ששגיא אמר. נכון להיום, לאחר שבוע , אני יכולה לומר שאני מרוצה.

ההזמנה הייתה פשוטה לביצוע,שירות הלקוחות הטלפוני היה ברור ואדיב. המחשב הגיע בזמן ובמצב טוב. תעודת האחריות הגיע ריקה, אבל אפשר היה להפעיל את האחריות באתר של lenovo.

שרות מהיר ויעיל,מוצר מקורי עם אחריות מקורית של 3 שנים.הגיע בזמן כמו שהובטח! חסר רק הוראות שמוש בעברית!סך הכל,שרות אמין וטוב!

שירות מדהים של שגיא. התקשרתי אתמול אחרי הצהריים לבצע הזמנה. ביקשתי שהמחשב יגיע כמה שיותר מהר, שגיא הבטיח לעשות מאמץ. המחשב הגיע בבוקר. מאד מרוצה מהשירות שקיבלתי ומהמאמץ ששגיא עשה כדי לספק את המחשב כמה שיותר מהר. בנוסף ברצוני לציין שהגישה הישרה והאמיתית של WIN PRICE מצאה חן בעיניי. בניגוד לאחרים שמפרסמים מחיר נמוך, כדי להיראות הזולים ביותר, וכשנכנסים לבצע הזמנה, רואים שזה לא בדיוק אותו מפרט, וכדי להגיע למפרט הרצוי צריך להוסיף עוד הרבה כסף, מה שמייקר את העסקה מאד, עד כדי הפיכתה ללא כדאית, ב WIN PRICE זה לא כך. המחיר המתפרסם הוא מחיר אמיתי ולא מצגת שווא מטעה. ההתנהלות ההוגנת הזו משדרת הוגנות ומכובדת בעיניי יותר מהתנהלות של זה שרוצה להראות זול אבל בפועל יקר בהרבה.

פניתי טלפונית על מנת לבצע הזמנה ענה לי בחור בשם שגיא אשר נתן לי שרות מצויין ומהיר, למרות שמועד ההספקה 14 ימי עבודה הגיע תוך יומיים.

קניתי מחשב נטבוק מהאתר, השירות היה יעיל ומקצועי, ידעו לענות על כל שאלה ולתת המלצות טובות. לאחר ההזמנה המחשב הגיע ביום שהובטח, הכל התבצע לשביעות רצוני המלאה.

בחרתי לקנות דרך ווינפרייס כי זמן האספקה שהיה מצויין באתר היה הקצר ביותר. יום אחרי שביצעתי את ההזמנה התקשרו. הבטיחו שיגיע תוך 3 ימים. למחרת בבוקר המסך כבר היה אצלי, כלומר אחרי יום וחצי. שירות על הכיפאק, תמשיכו ככה.

שגיא מווין פרייס עזר לי מאוד בטיפול בהזמנה, ואפילו שהזמנתי ימים בודדים לפני החג הוא דאג לזה שאקבל את המחשב לפני החג עצמו. מומלץ בחום.

אין מילים !אני צריכה את המסך לשימוש ביתי נכנסתי לאתר של WIN PRICE יש אפילו מוכר וירטואלי מתקשר . בעל החברה שגיא יצר איתי קשר טלפוני לברורים - מנומס, ידען, מיטיב להסביר, לוקח אחריות. הזמנתי ביום א' וחשוב היה לי לקבל לפני ערב החג (פחות מ-48 שעות) הגיע למחרת !!! השליח אדיב. הערה - זכרו לחתום על תעודת המשלוח עם הערה "התקבל ללא פתיחה ובדיקה" מאחר והשליח הוא רק שליח. לא פותח את הקרטון ולא מתקין. אני מקוה שהמסך יחזיק מעמד זמן רב כפי שטען שגיא שהמסכים אצלו הם מסוג זה.המחיר היה טוב מאד ואחריות (במיתחם יקום) ל-36 חודש על ידי היבואן. בראוו ! אם רוצים - אפשר לנהל בארץ מסחר הוגן יפה מנומס וטוב.