אני בן אדם מטבעי מאוד ספקן ובררן ולקוחה קשה (מודעת לזה), זכיתי בשירות לקוחות מדהים, ענו לי על כל השאלות שלי, לא התעצבנו בכלל מזה שהתקשרתי כמה וכמה פעמים וושאלתי וביררתי ווידאתי המון- בחור בשם חיים היה מאוד מובן , ענה לכל השאלות שלי , אדיב, מקצועי, מנומס, עם המון סבלנות.
קיבלתי מוצר מעולה במחיר באמת נמוך (וערכתי סקר שוק גדול, בדקתי בהרבה מקומות), במהירות ובשירות מעולה (שמבחינתי זה הכי חשוב)
אני בדר"כ לא כותבת חוות דעת - אבל נדיר לראות יחס כזה שגורם לך להמשיך לקנות באותה חנות! וכשמגיע מגיע!!! ואני בהחלט אמשיך לקנות אצליהם עוד הרבה....