
כמו בחו״ל. שירות ברמה, הספקה מהירה ומוצר מצוין. נהנתי וממליץ על החנות הזאת. אמשיך לקנות דרכם.

כמו בחו״ל. שירות ברמה, הספקה מהירה ומוצר מצוין. נהנתי וממליץ על החנות הזאת. אמשיך לקנות דרכם.

קיבלתי מוצר תוך יום מיום ההזמנה. תענוג. שירות אדיב וינייני. הזמנתי דרך האתר.סך הכול מצוין

מענה טלפוני מהיר ואדיב. שליחת חשבונית בהתאם למוצר ואספקה מהירה לאחר התשלום. מענה לכל שאלה במייל במהירות.

שירות אדיב התקשרו להמליץ על הדגם המועדף ולאחר מכן לגבי זמני אספקה, סיפקו את המוצר בזמן

התייעצתי עם המוכר לגבי הדגם המתאים לי, הוא ידע לענות על שאלותיי ולייעץ- הזמנתי מודל DX-114.270K. המוצר שהגיע בפועל היה דגם קצת שונה (דגם יקר יותר), שכלל שני אזורי קירור שונים בטמפרטורה. המוכר אמר שזמן המשלוח הוא בערך 35 יום, משום שהם מזמינים את המוצר מחו"ל. בפועל לקח כמה ימים יותר, אבל לא נורא. בסך הכל אני מרוצה מהקנייה והשירות.

שירות מצוין של החנות. משלוח מהיר יותר ממה שהובטח. הגיע תוך יום עסקים אחד. המוצר בדיוק כמובטח. מאד מרוצה וממליץ בחום.

המנגל הגיע כמעט לפני שהזמנתי אותו :) הגיע תקין ובאופן מסודר, מענה טלפוני אדיב. רושם כללי מצוין.

חווית שירות נעימה , אנשים נחמדים. היו סבלניים לשאלות בטלפון. השליח הגיע לפני המועד שהובטח. המוצר הגיע ארוז עד הבית בצירוף חשבונית ותעודת אחריות.

שרות מקצועי ואמין. הטיפול בהזמנה היה מהיר ויעיל, וגם כשהתעוררה בעיה היא טופלה ללא עיכוב ולשביעות רצוני המלאה. ניסן מאוד אדיב, קשוב ללקוחות ובעל נכונות רבה לעזור. ממליצה בחום!

מחיר טוב, שרות של ניסן מעולה, משלוח עם שליח עד הדלת. מוצר איחותי. תודה רבה! מחיר טוב, שרות של ניסן מעולה, משלוח עם שליח עד הדלת. מוצר איחותי. תודה רבה!

שאפו גדול על השירות על המכירה , על המוצר שהגיע במהירות הבזק. בחנות זו - זה אמריקה, מצויין. כל הכבוד לכם. צביה צרבינסקי

יצרו קשר במהירות. עדכנו שהדגם שביקשתי לרכוש לא היה זמין במיידי. לאחר שהשארתי את הדרישות שלי למייבש והרצון לקבל במהירות - ביצעו בדיקה וחזרו עם אפשרויות והמלצה על דגם. היו סבלניים ולא ביצעו שום פעולה עד לאישור סופי. זמן ההספקה היה מהיר ממה שהובטח.

הגעתי אליו באמצעות אתר זאפ, השארתי הודעה באתר, חזר אלי בחור חביב בשם ניסן, לקח הזמנה, שילמתי לו טלפונית בכרטיס אשראי, הבטיח לשלוח תוך שבוע, בפועל שלח את המוצר תוך שלושה ימים בלבד. ממליץ בחום על החנות, קיבלתי את המוצר באריזתו המקורית כמו כן את כל התוספות שביקשתי בצורה מהירה, יעילה ואדיבה. בלי שום ספק אמליץ עליו וארכוש שם בעתיד.

אדיבות ,מקצועיות ,המקפיא הגיע תוך יום בזמן כפי שהובטח,ממליץ בחום,אבצע את כל קניות בעתיד בחנות זו ואף אמליץ עלי בפני מכרים.כל הכבוד.

קניתי מכונת כביסה מחנות זו. המוכר נתן מידע אמין ומפורט לגבי המוצר. בנוסף יצר קשר עם הספק על מנת לאמת את הנתונים הטכנים שסיפק. חברת השירות נתנה תאריך לא מתאים לפגישת התקנה. המוכר יצר קשר עם חברת שירות ולחץ עליהם לשנות את שעת הביקור. על כן, נתן שירות מעל ומעבר ממשה שמצופה ממנו. אני חייב כם לצין, שהמחיר הכולל היה נמוך יותר מכל חנות אחרת שבדקתי.

חוויה מצוינת. למחרת צלצלו ושאלו אם אני מעוניין לקבל את המקרר כבר באותו יום. המשלוח הגיעה למחרת ההזמנה והורכב בבית.

הזמנתי מהחנות קולט אדים , הקולט הגיע עם חברת שליחים כשפתחתי את הארגז הקולט היה שבור כולו , התקשרתי לחנות וענה לי רונן איש מקסים ושירותי שלא נתן לי אפילו לסיים את ההסבר על המתרחש וכבר הבטיח לי שאקבל חדש ומיידי , עד סוף היום רונן בעצמו הגיע אלי עם קולט חדש . אני לא נתקלתי בשירות כזה , מומלץ בחום.

הזמנתי באינטרנט כיריים, ההזמנה נוחה, והכיריים הגיעו כעבור מספר ימים עם שליח לאחר תיאום, ארוז יפה, סה"כ חווית קניה מעולה.

שירות לקוחות נהדר, מסביר, מבין עניין וגמיש מאוד בשעה וביום האספקה. התלבטתי לגבי המוצר וניסן נתן לי את כל הפרטים לקבלת ההחלטה. וכמובן המחיר ללא תחרות.

הכל היה מאוד חלק, השארתי הודעה וחזרו אליי מהר, קניתי מקרר יין מתנה לאבא שלי, עשו בדיקה במלאי ועמדו ב5 ימי עסקים, היו מאוד אדיבים

אני הייתי מאוד מרוצה עם התהליך והמחיר. תודה! שירות נעים ומשלוח מהיר. היה לי שאלה וכשיצרתי קשר עם שירות לקוחות הנציג נתן לי תשובה ברורה ומיידית. אני מאוד ממליץ.

המשלוח הגיע בזמן, השירות היה מקצועי, מערכת ההזמנות דרך האתר מאוד נוחה ואמינה. הייתי חוזר להזמין שוב דרך החנות. בהחלט חוויה חיובית.

שירות מעולה, הגיעו בזמן וקיבלתי הדרכה מפורטת על המוצר. עשיתי סקירת מחירים במקומות אחרים וב- EDepot קיבלתי אם המחיר הזול ביותר.

המוצר גריל גז דגם Q3200 של WEBER . יצרתי קשר עם אלקטריק דיפו בראש העין , ענה בחור נחמד בשם ניסן שענה בסבלנות על כל שאלותיי לגבי הגריל . מחיר המוצר שכלל עלות שילוח עם אחריות יבואן בצבע שרציתי התאים לי , קיבלתי את המוצר באיחור של יום ביחס למה שהובטח .המוצר הגיע ארוז ושלם , וענה על כל ציפיותיי . גם בעתיד אבצע קנייה מאלקטריק דיפו

שרות מצוינת! היתה בעיה מפני שהחבילה לא הגיעה (אשמת הדואר ולא אשמת החנות) ומאד עזרו לי מצד הצוות של החנות עד שנמצה החבילה! הכל בגישה נעימה!