
אני מרוצה מואד מהמוצר וגם מהשירות. מג'ימיקס הישן עבד אצלי במשך 25 שנים או יותר אפילו, היה מצוין והדגם החדש עוד יותר טוב לדעתי.

אני מרוצה מואד מהמוצר וגם מהשירות. מג'ימיקס הישן עבד אצלי במשך 25 שנים או יותר אפילו, היה מצוין והדגם החדש עוד יותר טוב לדעתי.

טלוויזיה מעולה שהומלצה על ידי נציג השירות, הגיע לפני המועד שניתן בעט הרכישה, התקנה איכותית ומהירה

רכשתי מדיח של בוש. שירות לקוחות וזמני אספקה מצויינים. המחיר תחרותי. מרוצה מאוד מהרכישה הזאת

סניף פת חווית קניה מעולה ,כבר קיבל אותנו נציג שהראה שהוא פה בשבילנו ,שאלנו שאלות והוא ענה על הכל בסבלנות גם המליץ לאורך כל התקופה עד לקבלת המוצר שהיה די מהיר וגם לאחר התקשרו ובדקו שהכל בסדר בנוסף המחיר(רכשנו מקרר בלומברג) מחיר אחד הטובים בשוק תודה רבה לכם סניף פת

חווית קניה מושלמת. לאחר ביצוע ההזמנה, יצרו קשר, בדקו את הפרטים ותיאמו משלוח. המשלוח הגיע כפי שתוכנן, המוביל מקצועי ואדיב. פינה את המקרר הישן והכל במהירות ובמקצועיות.

הכל מדוייק. הגיעה מהר, התקשר השליח שעה לפני .אין טענות ישר כח .בעתיד אמשיך לקנות דרכם .

קניתי תנור ומדיח של בוש, המוצרים הגיעו מהר מאוד! בנוסף שירות מעולה של סיטי דיל.

קניתי תנור אפייה דה-לונגי. לסיטי דיל היה את המבחר הגדול ביותר, המחירים הטובים ביותר ואפילו שדרגו אותי לדגם מתקדם באותו מחיר. משלוח הגיע תוך 3-4 ימים, מוביל אדיב וזריז. חנות מומלצת מאוד, את הקנייה הבאה שלי אעשה אצלם.

חוויה רעה מאד לצערי. התקשרו לתאם משלוח - האפשרות היחידה הייתה בבוקר (בשעה שרוב האנשים עובדים) - לא הסכימו להתגמש. יצוין ששילמתי בעבור משלוח מהיר. הבטיחו שהמוצרים יגיעו ולכן ויתרתי על יום עבודה כדי להמתין להם. לצערי המתנתי לשווא. המוצרים לא הגיעו. התקשרתי לחברה ובמשך שעה ורבע (!) הייתי צריך לשמוע מהם תירוצים והסברים. אני רק ביקשתי לקבל את המוצרים שעליהם שילמתי ולא לוותר על יום עבודה. תיאמו מחדש משלוח והבטיחו שיגיע גם פיצוי (אני אגב לא ביקשתי פיצוי - באמת רק רציתי לקבל את המוצרים). שוב הפסדתי יום עבודה (כי כמובן אפשר לעשות משלוח רק בשעה שאנשים עובדים ), אבל רק חלק מהמוצרים הגיעו (על הפיצוי כמובן שאין מה לדבר בכלל). אז הייתי צריך לפספס יום עבודה שלישי בשביל לקבל את כל המוצרים שלי. כל הדרך התנצלו, אבל בפועל גרמו לי לפספס שלושה ימי עבודה בשביל לקבל את המוצרים, הבטיחו פיצוי ולא קיימו. המוצרים עצמם בסדר (שתי טלוויזיות ותנור אפייה), אבל באמת שיכלתי להזמין אותם מכל חנות או אתר אחר. מאכזב מאד.
שלום רב אנו מצטערים לשמוע שחווית הקנייה שלך לא הייתה חיובית. אנו מבינים שהזמן שלך חשוב, אנו לא רוצים לגרום לך לוותר על ימי עבודה כדי לקבל את המוצרים שלך. בדקנו את נסיבות המקרה הספציפי שלך עם זאת, אנו רוצים להבהיר מספר נקודות: ההזמנה שלך סופקה בהתאם לזמני האספקה המפורטים באתר שלנו. החברה אינה גובה תשלום נוסף עבור משלוחים. אנו מודעים לכך שהמשלוחים שלנו מתבצעים במהלך היום, ואנחנו מתנצלים אם זה היה מנוגד ללו"ז שלך. אנו עובדים על שיפור תהליך המשלוח שלנו כדי לענות על צרכי הלקוחות שלנו בצורה טובה יותר. שוב, אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה לך. בכבוד רב, סיטי דיל

שרות אדיב וסובלני, מענה טלפוני מהיר.הספקה מהירה ומדוייקת. לאחר ההספקה, ווידאו שהמוצר הגיע לסביעות רצון של הלקוח.

קניתי מקרר סמסונג , דרך האתר. השירות היה אדיב, ואמין. בנוסף הנציג הציע לי מקרר אחר יותר חדיש בפחות כסף. אחלה חנות ואחלה אנשים.

איש מכירות ענייני שהכווין למוצר בהתאם למה שביקשתי. מחיר הגון, מוצר שהגיע במהירות ובזמן שנקבע.

קניתי מקרר, טלויזיה ומיקרוגל. בבדיקה מקיפה שערכתי לא איתרתי מחירים טובים יותר. בנוסף צוות המקום סיפק שירות מצוין ומקצועי. תודה רבה סיטי דיל!! מאמין שאחזור .

הזמנתי טלוויזיה של TCL, השירות לקוחות היה זמין מהר והיה מעולה. ולאחר כמה ימים יצרו איתי קשר שהדגם שהזמנתי נגמר במלאי אז הביאו לי את הדגם החדש יותר באותו מחיר כפיצוי. המשלוח הגיע מהר מאוד תוך כמה ימים! ממליץ בחום על החנות הזאת אני אחזור אליה בוודאות.

חויה נוראית ומאכזבת, מקרר מרעיש מאוד, אין הענות בשירות לקוחות ויש אטימות מוחלטת ללקוח ביקשתי להחליף מוצר להוסיף כסף אם צריך וסירבו. חווית קנייה מצערת ולא מומלצת בכלל

קניתי מוצר בסיטי דיל באספקה מהירה, יותר משבועיים ולא קבלתי. התקשרתי פעמים רבות, קשה מאוד להשיג את שירות הלקוחות ובפעמים שכן ענו לי הבטיחו לט5פל בכך במהירות ולא טיפלו

הקנייה הייתה פשוטה ונוחה יש גם שירות טלפוני זמין שנתן לי מידע נוסף האספקה הייתה מהירה תוך יומיים ההתקנה והשירות של היבואן היו קצת פחות טובים

מן הפח אל הפחת. התקשרתי לחנות לפני יומיים עקב המלצת זאפ (״קנייה חכמה״). ביקשתי לדעת האם יש להם את הדגם של המכונה שמצאתי באתר. אמרו לי שיבדקו, ואכן זמן קצר לאחר מכן עדכנו שיש. הודיתי להם וביצעתי רכישה באתר. כעת (יומיים לאחר מכן) התקשרו אליי לבשר לי שבצער רב וביגון קודר אין את המכונה. שאלתי איך זה הגיוני שבעת ההזמנה שלי היה במלאי, וניסו להסביר שזה לא תלוי בהם אלא ביבואן, שזה יבוא מקביל וכל הסיפורים שאני כבר מכיר בעל פה. לא ידעו להסביר לי איך זה שבעת ההזמנה, אמרו לי שהמכונה במלאי.

אני ממש מרוצה, קיבלנו בזמן, טלביזיה טובה, איכות של אודיו ווידאו טובים ממש. מומלץ בחום.

שרות מעולה ואספקה ממש מהירה תודה רבה אלופים 👌 מרוצה מאוד מהשירות המהיר שקיבלתי מכם

קניתי טלוויזית סמסונג. המחיר היה מצויין. הייתה חווית קניה נעימה ושירותית. המוצר הגיע מהר וביעילות.

המוצר חלומי! לא חלמתי שאהיה כל כל מרוצה. שווה כל שקל. השירות נפלא. המוצר הגיע תוך יומיים. ממליצה בחום

שרות מצוין הזמנתי דרך האתר ארבע TV ,הבטיחו לי תוך עשרה ימי עסקים זה מגיע וכבר למחרת זה הגיע עד הבית עם שליח שהביא הכול בשרות מצוין בעזרת השם אקנה עוד

שירות מעולה ומהיר, מענה אנושי זמין וטוב. מאוד מרוצה מהמוצר שהגיע. התקשרו לוודא את כל הפרטים בכתובת לפני המשלוח.

שירות אדיב, מהיר ויעיל. אספקה מהירה. מחיר סביר ופרישת תשלומים נוחה. היענות מהירה לטלפונים. חווית הרכישה און ליין היתה מצויינת.