
עיבוד ההזמנה והמשלוח היו מהירים מאוד. נציג החנות היה להוט לענות על שאלותיי, גם לגבי מוצר אחר.

עיבוד ההזמנה והמשלוח היו מהירים מאוד. נציג החנות היה להוט לענות על שאלותיי, גם לגבי מוצר אחר.

רכשתי שני ג'ריקנים 20 ליטר במחיר מעולה. הגיעו מהר מאוד (תוך יומיים). מומלץ מאוד :)

עסק משפחתי אמין אנשים מקסימים ! רכשתי דרך טכנו שלמה מחסן פלרם קיבלתי שרות מעולה ! אחרי שכבר הזמנתי ביקשתי לשנות גודל המחסן ולהוציא הזמנה חדשה רועי החמוד שהיה אדיב לא עשה עניין ו! ההזמנה הגיעה מהר !אקנה שם שוב

אין מילים לתאר. הענייניות והאיכפתיות ממעלה ראשונה. יצירת קשר להבהרת דברים והסבר נעשתה מהרגע הראשון עם רועי ,עמרי ודר. יחס אישי ומעולה. המשלוח הגיע מכרמיאל למרכז הארץ בפחות מ- 48 שעות. השליח טילפן לוודא שהכל כשורה. שירות ואחריות משורה הראשונה. רכשת לכם עוד קונה נאמן. שאפו.

הזמנתי דרך האתר וקיבלתי שירות מדהים: דקה אחרי שסיימתי להזמין גיליתי שבטעות הזמנתי מוצר דומה ולא זהה למה שרציתי... כתבתי להם במייל בחשש אם אפשר לשנות, ולהפתעתי הם חזרו אלי במייל בחביבות והסבירו שההבדל הוא בצבע, ושאלו איזה צבע ארצה. מתוך טרדה לא עניתי, והם טרחו והתקשרו לשאול, ושלחו את מה שרציתי לשביעות רצוני המלאה. הגיע מכרמיאל לבני ברק תוך שלשה ימים במקום שבוע שהתחייבו. בקיצור שרות מעולה! וגם המוצר מעולה. תודה רבה ברור לי שאעדיף להזמין אצלם גם בעתיד.

שירות אדיב ומקצועי. המוצרים מעל ומעבר ומחירים הגונים מאוד. המשלוח הגיע הרבה לפני מה שתואר באתר.

יחס מעולה שרות אישי של רועי .מחיר מצוין אין ספק שאני יכנס לחנות עצמה כשאני יהיה באזור כרמיאל

מספר אחת - גם באיכות וגם בשירות. עזרה ושירות מכל הלב ותמיד עם חיוך ורצון טוב. גם לאחר הקנייה.

הזמנה מהירה וקלה באתר, שירות לקוחות מעולה, פיטר נותן מענה לכל שאלה ובעיה. פעם שניה שמזמינים מהם ובהחלט נחזור שוב.

שירות אדיב, משלוח סופר מהיר. אמין. מחירים הוגנים. אין ספק שאחזור לרכוש מהם שוב. תודה

שירות מסור ואמין, כמה אמין? ברמה שהציעו לי לקנות מוצר יותר זול, שלא שמתי לב שקיים בקיצור - ממליץ!

טכנו שלמה, אליהם הגעתי במקרה עקב המלחמה, היו אדיבים ויעילים. המשלוח הגיע אליי מהר מאד. ממליץ עליהם בחום ולא, אין לי כל קשר לחברה זו. הם פשוט מעולים.

ההזמנה הגיעה מהר, שידרגו לי שיטת משלוח על חשבונם, אני מרוצה מאוד. המוצר הגיע שלם ותקין

רכשתי מכונת שטיפה מטכנו שלמה, היו מאוד אדיבים ומקצועים וכל התהליך היה שירותי ברמה גבוהה והמחיר הכי אטרקטיבי בשוק. כן ירבו

שרות מהיר ומקצועי,יחס מדהים ואדיב ע"י רועי,נכונות לעזרה וסבלנות,הלוואי שכל נותני השרות ילמדו ממנו,ממליץ בחום,המון תודה ובוודאות שאמשיך לעבוד מולם.(קבלן לעב' מתכת).

הזמנתי בר מים ומסנן. כשהגיע הוחלף המסנן, הוחלף בר המים (באופן תקין)- הוכנס לחשמל ו? לא עובד. מספר רב של פעמים יצרתי קשר עם טכנו שלמה, לפחות ב 4 פעמים מהם לקחו את המספר שלי והבטיחו שיחזרו אלי - אך לא חזרו. רציתי להתחדש עם בר חדש כאשר הבר הקודם שלי תקין לחלוטין אך ישן יחסית, ובו המשכתי להשתמש לאחר שהבר החדש לא עבד. 3 שבועות עוברים ומושכים אותי. בסוף הוחלט לשלוח לי בר חדש אחר, תוך ציון שהם עושים לי טובה כי הם לא מחוייבים לכך כי אני התקנתי בעצמי- הם קיבלו החלטה נכונה אז אתעלם מזה. חברת השליחויות יצרה קשר רק דרך הודעות טקסט והמוצר פשוט לא הגיע אלי, כאשר קיבלתי הודעות בבקרים שזה יגיע ובסוף אותם ימים שלחו שלא הצליחו וינסו עוד כמה ימים. טכנו שלמה היו שבויים בתוך השירות המזעזע מחברת השליחויות שהם בוחרים לעבוד איתה. שבועיים נוספים עוברים והחלטתי לוותר. דיברתי עם אחד הבעלים מולו סיכמתי שאתן עוד צ'אנס - עוד כמה ימים לקדם את העניין פיצוי או החזר כספי- הסכמתי. לא הגיע. לאחר יצירת קשר עם הבעלים הוא הסכים לבצע החזר כספי ושאני אמתין שחברת השליחויות מתישהו יגיעו לקחת את הבר הלא תקין ששוכב אצלי. אחרי עוד כשבועיים הגיע שליח לקחת. וזה לא הכל. תחת המחשבה שהבר שלי כבר ישן, פתאום שמתי לב שיש בעיה משמעותית במים- ניתן היה להבחין זאת כשמדובר במים לאחר הרתחה- לכלוך לא ברור בכמות גדולה מאוד. מהר מאוד הבנתי שהלכלוך קיים גם במים הקרים/פושרים. הפסקתי שימוש במתקן והזמנתי מחברה אחרת כמובן מתקן חדש. הגיע תקין והתחלתי שימוש. מה הסתבר? הבעיה ממשיכה! לצערי רק אז נפל האסימון. לא חשבתי שמסנן חדש יכול להיות לא תקין (והוא הותקן כראוי). קניתי מסנן חדש והבעיה הסתיימה. הטראומה מהמים ומהמצב נשארה (חודשיים לאחר ההזמנה שביצעתי מהם). לסיכום: הזמנתי 2 מוצרים ושניהם לא היו תקינים. על מוצר אחד (בר מים) לאחר תהליך ארוך ומייגע קיבלתי החזר כספי, על המוצר השני הלא תקין (המסנן) לא קיבלתי החזר כספי (יש לציין שלא יצרתי קשר עם טכנו שלמה על כך) אבל בגלל מוצר לא תקין זה נאלצתי בכל מקרה לבצע הזמנה של מתקן מים! לרכוש מסנן נוסף.
שלום לקוח יקר אני חושב שקיבלת ממני שירות מעל ומעבר . בחרת להתקין לבד את המכשיר וכניראה תוך כדי התקנה גרמת לנזק . שלחנו מכשיר נוסף ללא ויכוח אך היה לך קושי רב בתיאום המשלוח עם חברת המשלוחים "צ'יטה" (לא מצדיק את דרך הפעולה שלהם) חבל מאוד שבגלל חברת שילוח בחרת לדרג את חנותינו בדירוג נמוך למרות שקיבלת שירות מצויין ולאורך כל הדרך דאגו לתת לך תשובות מדוייקות. בברכה אורן.

הזמנו מתקן לסרט הדבקה , ההזמנה הגיע תוך 2 ימי עסקים והמחיר היה הוגן תודה רבה

יחס מעולה. טיפול עם כל הלב. מקצועי ואמין. נדיר לקבל שרות כזה. תודה רבה לרועי.

הזמנתי תנור אמבטיה בטכנו שלמה. הוא לא הגיע מעולם. כעבור חודש התקשרתי לחנות, בדקו ואמרו שחברת השליחויות טוענת שסיפקה לי אותו. אמרתי שלא סופק לי שום תנור. כמה חודשים מרחו אותי בטלפון: נשלח לך חדש, נחזיר לך את הכסף, כאשר אני מתקשר אליהם כמעט כל שבוע. לבסוף התייאשתי ןהתלוננתי למועצה לצרכנות. גם להם טכנו שלמה שיקרו במצח נחושה כאילו שהתנור סופק. חוויה רעה, כספי עדיין לא הוחזר. לברוח כמו מאש

תודה ליוסי שעזר לי בבחירת הגריל שהכי מתאים לי הרכישה בוצע בסניף כרמיאל ממליץ שירות מעולה

הזמנתי מסנן מים מסוג עמיעד אלפא. המחיר היה מצויין והמשלוח מהיר מאוד,קיבלתי את המוצר תוך יומיים כשהוא ארוז היטב,הלוואי ויהיו עוד הרבה ספקים כמו טכנו שלמה שאפו

ספק מעולה . מומלץ מאוד .שרות ומענה תוך דקה . אספקה מהירה . יומיים מההזמנה והמוצר הגיע אלי .

המתנתי 5 ימים רק בשביל שיתקשרו להגיד שהמוצר אינו קיים במלאי ויניסו למכור לי מוצר אחר. לא מקצועי.
שלום רב. הלקוח הכניס הזמנה באתר ביום שלישי 28/03 לקראת השעה 16:00 ביום רביעי 29/03 יצרו איתו קשר על מנת להודיע שהמוצר אזל מהמלאי ללא ניסיון למכור מוצר אחר !!! קורה שמוצר אזל מהמלאי (לא סוף העולם) חוות דעת שלילית מיותרת לחלוטין!

שירות מצויין אדיב ומעולה. החבילה הגיע מהר אפילו לפני הזמן.כל הכבוד ! אמשיך לרכוש מכם מוצרים. תודה רבה.

רכשתי ארון שירות בלחץ זמן לקבל אותו במהירות האפשרית, ואכן הארון הגיע אלי תוך פחות מ-24 שעות. שירות מקצועי, אדיב ומהיר. תודה רבה!