
חווית קניה מעולה, שרות מצוין, אמינות ונגישות, התנור הגיע מהר והתקשורת עם החנות זמינה ומצויינת. במידה ואצטרך מוצר נוסף אפנה אליהם ראשונים.

חווית קניה מעולה, שרות מצוין, אמינות ונגישות, התנור הגיע מהר והתקשורת עם החנות זמינה ומצויינת. במידה ואצטרך מוצר נוסף אפנה אליהם ראשונים.

קניתי תנור בנוי. אביהו עזר לי בטלפון לבחור במוצר הנכון בשבילי. אשכרה עוזר לבחור את המוצר הנכון ולא מנסה לדחוף את הכי יקר (להיפך, מכר את הכי זול). היו ריספונסיביים, הכל תיקתק, סיפקו מהר. המוצר עובד טוב.

קניתי תנור חוויה טובה מבצע טוב הגיע מהר שירות אדיב תודה רבה בהצלחה בכל .

השירות של אביהו בטלפון היה מקצועי מהרגע הראשון. אתה מרגיש שמדבר איתך מישהו שלא מוכר לך לוקשים אלא מתחבר לצרכים שלך וממליץ על המוצר הנכון. מרגע הזמנת המוצרים (מדיח כלים תנור) הם הגיעו אלינו תוך יומיים , ואביהו ליווה את כל התהליך גם מול המוביל בנעימות ומקצועיות. ממליץ בחום על החנות.

ממליצה בחום. הזמנתי מהם מקרר, ולמרות שהזמנתי ממש בשבוע שלפני החג הם עשו מאמץ ענקי שאקבל אותו לפני החג באותו השבוע. כל בעיה או שאלה שהייתה לי זכיתי למענה מיידי, יחס אישי וחם. תענוג להזמין מהם.

לא לקנות מהם , עד היום לא קבלתי חשבונית נורמאלית, עם שם המוצר, תירוצים יש, לפני התשלום אמרו שילחו תוך יומים , אחרי התשלום , אמרו 5 ימי עסקים ... בקיצור תקנו במקום אחר
שלום רב הלקוח הזמין מכונת כביסה קיבל מענה והכוונה מקצועית קיבל קבלה מיד לאחר הרכישה עים שם המוצר וכל פרטי המוצר קיבל את המוצר אחר 4 ימי עסקים יש לציין ניתן מענה לכל אורך התקופה התלונה המדוברת היא על חשבונית שקיבל בנוסף לקבלה שהתקבלה במקום.קיבל יחס אישי לכל אורך הקניה לא הבנתי על מה הלקוח מתלונן גם לאחר התלונה נעשו מספר נסיונות לתקשר והלקוח לא ענה נמשיך לתת יחס ושרות אישי והוגן לכלל הלקוחות שלנו.

פניתי דרך האתר לקינג אלקטריק. הנציג, שביצע מולי את העסקה שמו אביהו, והוא ביצע אותה בחיוך, אמינות ומקצועיות רבה. גם הספקים ואנשי השירות, אשר הובילו את המוצר, לרבות הטכנאים היו אנשי שירות מעולים. הנני ממליצה על קינג אלקטריק בחום רב.

התלבטתי רבות בסוגיה איזה תנור לקנות, השארתי טלפון שיחזרו אלי, ואני מבקשת לציין לטובה את את אביהו על סבלנותו על הסבריו ועל התאמת התנור לצרכי. גם לאחר הרכישה כשהתנור בושש להגיע והייתי זקוקה לו להערכות לחגים, אביהו הוציא נהג במיוחד ודאג שהתנור יגיע כפי שהובטח. התחושה היא של אמינות, נאמנות ושיש על מי לסמוך. דבר שהוא לא מובן מאליו בעידן הצרכני של ימנו. תודה על הכל.

לאחר שפניתי למס' חנויות דרך האתר.. נתקלתי בחנות של קינג אלקטריק וקיבלתי שרות אדיב וסובלני. הסבר מדוייק על המוצר במקרה הזה רכשתי מכונת כביסה של בוש. כבר בשיחה הייתה לי תחושת בטן טובה על האדם העומד מאחורי הקו שקוראים לו אביהו שהקדיש מזמנו להסביר לי למה לקנות דווקא את המכונה הספציפית הזו. ומבלי להתמהמה שלפתי את האשראי ואכן ביצעתי את הרכישה בלב שקט. ובמחיר מצויין. ממליצה בחום לרכוש אצל אביהו...

שרות מעולה ואדיב של אביהו סה"כ הכול עבר מהר וללא תקלות. ממש ממליץ לקנות דרכו הוא ממש איכפתי.