
שנים אני רוכש מוצרים מחברת רואים עולם מקבל מחירים מצוינים שירות מהיר שירות אדיב כיף לרכוש מוצרים אצלהם

שנים אני רוכש מוצרים מחברת רואים עולם מקבל מחירים מצוינים שירות מהיר שירות אדיב כיף לרכוש מוצרים אצלהם

תודה על השירות של אנדרי תודה לבעלים גאי על השירות הטוב והסובלנות מומלץ בחום שירות מקצועי

הזמנתי בלילה את העדשה פילטר UV, למחרת אחר הצהריים כבר התקשר אלי אביב מהחנות כדי לעבור על ההזמנה ופרטי משלוח. הסביר לי שהפילטר שהוצע לי בבאנדל, לא נמצא כרגע וייקח כמה ימים, והציע פילטר יקר יותר. הסברתי שהזמנתי את הפילטר לפי הצעה שלהם, בידיעה שהוא במלאי, וכי אני אהיה מעוניין בפילטר היקר יותר רק אם החנות מוכנה לספק לי במחיר של הפילטר הזול. ההזמנה נשלחה כבר למחרת, בין כל החגים...) והגיעה תוך 4 ימי עסקים כפי שהובטח. חוויה טובה, ואשמח לחזור לרכוש בחנות זו.

החנות הכי זולה שיש ושאתה מגיע יש לך שירות ברמה גבוהה מסבירים לך את כל מה שאתה צריך לדעת אנשים מקצוענים בתחום הצילום לי עזר בחור בשם גיא מומלץ ביותר

ממש נחמדים והוגנים יצאתי עם כל מה שהייתי צריך פלוס תוספת ידע כללי והמלצות בשפע ממש נהנתי : )

הגענו אתמול לסניף באיחור רב לצערינו במיוחד מאשדוד אך הצוות קיבל אותנו נהדר! במיוחד ולד!! נתן לנו את השירות הכי טוב! בחיוך חייבת לציין שלוד המון ידע ורצון טוב לעזור יצאנו בדיוק עם מה שחיפשנו ונחזור לעוד בקרוב! תודה ולד על השירות הטוב והמצוין! מי שמחפש חנות צילום עם ידע נרחב וחווית שירות מצויינת מוזמן להגיע לפת תקווה אנחנו הגענו מאשדוד! אפילו היינו מגיעים מאילת :)) תודה רבה!!

המקום היה מקסים, השירות של אביב היה מדהים, סבלני מאוד, מקצועי ואדיב. יצאנו מרוצים מאוד מהשירות וחווית הקניה.

קיבלנו שירות מצויין, שירות מקצועי ואדיב. יש חניה מסומנת בסמיכות לחנות. מצאנו את המוצר שחיפשנו

המטען נשלח בדואר רשום מהר והיה ארוז היטב, המוכרים נחמדים בטלפון, עוד מילים להגיע למכסה

חנות שלא מוצאים בכל יום! שירות אדיב ומקסים, ובמיוחד "נדיר" עם סבלנות ורגישות ללא יכולת לתיאור שאינה מגרעת כלום מהמקצוענות חזרנו שמחים ומרוצים עם מוצר המתאים בדיוק לדרישות שלנו ממליצים בחום!

קניתי בשבוע האחרון מצלמת ניקון D5600 קבלתי שרות מולד, בחור לעניין, שמח להסביר לי כל נושא ולבסוף רכשתי את המצלמה שהוא המליץ לי עליה שמתאימה לצרכי הצילום שלי. תודה על הכול. עמוס- מדהבא וכספא

שירות לקוחות מפנק עם הרבה סבלנות על כל מוצר שווה לקנות מהחנות רואים עולם ובמיוחד לבחור אביב

חנות עם שרות מצויין ביותר... קניתי תיק ולא התאים לי התקשרתי והחזרתי לחנות והחליפו לי לתיק אחר .. כל פעם שהתקשרתי התייחסו מצויין וגם המשלוח הגיע פחות מיום... פעמיים שלחתי והגיע ממש מהר..

ולד העניק שרות אדיב , מהיר ומקצועי. שמרו לי את העדשה למשך יומיים ללא מקדמה והמחיר היה הכי זול בארץ. מומלץ בחום!

הזמנתי באינטרנט מדפסת מיני של פוג'יפילם. הדגם שרציתי לא היה במלאי.התקשרו יום למחרת ההזמנה והסבירו על החלופות. השירות היה אדיב, ההזמנה החלופית הגיע במהירות מדהימה, ומחיר המוצר בהחלט תחרותי. אמשיך לקנות משם

אנדרי המוכר עזר מאוד, הסביר והיה קשוב. חוויית הקנייה הייתה נעימה ומהירה. נאמר לי שאם יש שאלות/ בקשות אוכל לפנות אליהם בכל זמן.

ממליץ בחום על החנות מחירים טובים שירות ברמה גבוהה ומקצועיות!! תודה מיוחדת לאנדריי שעזר לנו בבחירת המצלמה עם העדשה.

שירות מצויין , דניאל מקסים ומקצועי, ממש שווה להגיע עד לשם ומקצועי מאוד !!! אדיבים ומקסימים ועוזרים

שרות אדיב מאד ומקצועי עם הרבה סבלנות והסבר מפורט גם לגיל היותר מבוגר. ממליץ בחום.

הגעתי כדי לרכוש מצלמת וידאו. ולד, אחד מאנשי הצוות בחנות, הסביר לי במשך שעה על המצלמות השונות, היתרונות והחסרונות. בסבלנות רבה ובהדגמות מהיוטיוב. לאחר שבחרתי את הדגם הוא הסביר לי על פונקציות שונות במצלמה שרכשתי. בהמשך קיבלתי גם שרות טלפוני, סבלני ומקצועי. התרשמתי מתודעת השרות של צוות החנות, ומהידע המקצועי שלהם באשר למוצרים אותם הם מוכרים. ממליצה!

שירות אדיב ומקצועי. מחירים טובים. נהניתי מאד מהקניה, הכל עבד חלק ובלי בעיות. ממליץ בחום!

נכנסתי לחנות מגוון רחב של מצלמות ואביזרים.בחנות ישנם אנשים בעלי תודעת שירות מעולה .שירות אדיב ויעיל

הגענו לחנות 'רואים עולם' בפתח תקוה. קיבלנו מאביב יחס אדיב, מקצועי ושירות מעולה. ממליצים בחום!

ביקרתי בחנות על מנת לקנות עדשה, סוללה ותיק למצלמה. קיבלתי שרות יוצא מהכלל מדניאל שהיה סבלני, מקצועי ואף הדריך אותי בתפעול כמה פונקציות במצלמה. ממליץ בחום לקנות בחנות, ללא ספק אחזור לשם שוב .

קניתי את ה Zhiyun Crane 2S שהיה במחיר מעולה, כולל שנתיים אחריות. אביב שטיפל בהזמנה שלי היה מאוד מקצועי ומנומס.