
ממליצה מאוד. שירות מדהים. מענה מהיר, זריז ומקצועי. רכשתי מדפסת לדפי סוכר. מקבלים סרטונים ברורים של התקנה ולכל שאלה ניר מקסים ממש ושמח לעזור

ממליצה מאוד. שירות מדהים. מענה מהיר, זריז ומקצועי. רכשתי מדפסת לדפי סוכר. מקבלים סרטונים ברורים של התקנה ולכל שאלה ניר מקסים ממש ושמח לעזור

גם רותם וגם ניר אלופי עולם מקצועני על חלל, שירות מהלב, זמינות גבוהה, ומחירים מעולים, אין ספק שאהיה לקוחה נאמנה

שלמה בן אדם מדהים התקשרתי אליו מהרגע להרגע אמרתי לו שאני בחוץ ואני רוצה לקנות מדפסת לא היה לו מוכן אז הוא הכין לי במהירות תוך 10 דקות. אמרתי לו שאני עם תינוקת ישנה והוא לא היסס לרגע והוציא לי את המדפסת עד לאוטו בן אדם נעים מסביר בצורה הטובה ביותר סבלני ותמיד נותן שירות מהלב תודה שלמה ! אני בהחלט ימשיך לקנות אצלך

ממליצה בחום, שירות מקצועי, קיבלתי הסברים מפורטים ומענה לכל השאלות. אדיבים, קיבלו אותי במשרדם בהמון אדיבות ומקצועיות. מרגישה שאני בידיים טובות גם להמשך הדרך.

צוות של מקצוענים ואדיבים שירות מהיר תמיד עונים במהירות ועוזרים בנחת והכל בנחמדות ובאווירה טובה והסברים טובים

רכשתי מדפסת. שרות בטלפון אדיב ומקצועי ושרות במקום מהיר, מקצועי ואדיב. יעילים, מחיר זול, אדיבים ולבביים

אני מתחום העיצוב עוגות, בודדים העסקים אם בכלל, שיודעים לתת שירות כמו שניר(בעל העסק של המדפסות,דפי סוכר וכו') יודע לתת! מכירים את זה שמישהו נותן לכם שירות ויש כמה דברים שלא הבנתם? פתאום הטון שלהם בקול משתנה לטון קצת פחות סבלני? אז ניר הוא הבעל העסק היחידי!!!! שגם אם משהו לא מסתדר לי או שלא הבנתי טוב, עד הרגע שהבעיה לא תיפתר, הוא יהיה נעים, סבלני ויתן הרגשה שהכל בסדר. וזה בעיניי שירות שהוא מעל הכל! מעבר לשירות עצמו שהוא 200 מתוך 100 ! המוצרים שהוא מוכר פשוט מעולים ומשנים חיים. אני שנה עבדתי בתחום שלי ללא מדפסת, הייתי תלויה בחנות יום אחד פשוט החלטתי לקנות ממנו אחרי שקיבלתי עליו אין ספור המלצות. וזה פשוט משנה חיים. מוצרים ברמה גבוהה!

אני מאוד מרוצה מהשירות והתמיכה שקיבלתי בנוגע למדפסת שלי הצוות היה מקצועי ברמות סבלני והעניק מענה מהיר ואדיב לכל שאלה או בעיה שנתקלתי בה התמיכה שקיבלתי לא רק פתרה לי את הבעיה אלא גם גרמה לי להרגיש בטוחה בתפעול המכשיר בהמשך אין ספק שאני אפנה אליהם שוב במקרה הצורך שוב תודה רבה

שרות אדיב וסובלני , זמינות ואמינות , ממש נח לעבוד איתכם , תודה רבה אל הסובלנות ואורך הרוח

שירות מעולה ועוזרים תמיד זמינות מהירה ונוחה צוות מקסים נמשלוח הגיעה מהר מאוד תוך יום

שירות ואיכות מעל המצופה!!! רכשתי מדפסת שהגיעה אלי כבר באותו היום, בכל שאלה קיבלתי תמיכה והסבר מפורט! יחס אישי וחם תמיד ממליצה בחום כמובן, תודה רבה לכם!!!

עוזרים ברמות לכל בעיה שעולה, נחמדים נורא, זמינים כל הזמן כשצריך. בקיצור הקנייה הכי טובה שלי

בעבר קיבלתי שרות לתיקון - ובזכות השרות האדיב, המקצועי, האמין והמסור שקיבלתי חזרתי לרכוש מדפסת אפסון. ממליצה בחום!!

שירות מצויין גם לאחר תוקף האחריות ובמחירים נוחים מאוד , בהחלט ממליץ לרכוש אצל AST

חווית קניה נהדרת. קניתי דרך האתר. המוצר הגיע תוך שלושה ימים. שרות מצוין והובלה והתקנה ללא עלות מאוד מאוד ממליץ.i

שירות מדהים, מענה מהיר ומקצועי ביותר זמינים לכל שאלה, ואספקה מהירה תודה על מי שאתם!!!

אנשים חמים וטובים ! עם ידע מטורף תודה רבה לכם על התמיכה והשירות 💜חנות מספר 1 !

את המדפסת לראשונה קניתי מניר כולל צבעים ודפים. ניר עזר לי והסביר לי על כך תהליך רכישת המדפסת ואיך לעבוד עם הדפים. רכשתי פרימיום ועלמה. אני עד כה מרוצה משני הסוגים. פרימיום יותר עבה. ניר עזר לי לכל שאלה שיש לי עד היום לגבי ההגדרות של המדפסת וכל התהליך. זה מאוד עוזר שיש מישהו שיתן מענה ולא רק לקנות מדפסת בכל מקום. ממליצה על הקנייה. כיום רוכשת רק מניר כמות של דפים וצבע.

במשך חודשיים הפכתי את האינטרנט כדי למצוא מדפסת שאפשר להשתמש בה להדפסת דפי סוכר/טרנפסר. השם של ניר בכל הזדמנות קפץ לי עם מלא המלצות מבטיחות ..התקשרתי לניר והכרתי אדם מקסים ונותן שירות מעולה! כמובן שביצעתי את ההזמנה ואפילו קיבלתי את המשלוח בתוך ימים ספורים עד הבית. תודה שעוד קיימים אנשים כמוך ניר :*

ממליצה בחום על חברת a.s.t רכשתי מהם מדפסת, דיו, דפים אכילים השירות מעולה. מענה וטיפול מהיר ונוח. אין לי ספק שאחזור אליהם

רכשתי את המדפסת מחברת ast השירות מרמת השיחה הראשונה ועד הרכישה היה מעולה! ממליץ בחום במיוחד לעסקים שצריכים שירות אמין וטוב.

קבלת פנים לבבית. יחס טוב וטיפול מהיר כולל הסבר על התקלה וטיפים לעתיד.. כניסה נוחה וללא בעיות חניה

שרות נפלא. המדפסת הגיע לא תקינה מהמפעל. החליף תוך דקה בלי לשאול שאלות. מודע לדחיפות ונתן הרגשה שיש כתובת! ממליץ בחום

תודה רבה לשלמה וניר התותחים עזרו לי מאוד הכל מוסבר ומובן שירות מעולה מקצועיות מדהימה

הגעתי למעבדה, מיד התפנו לתת לי שירות. ניר הטכנאי התאמץ מאד למצוא פתרון לתקלה ולא הרפה עד שהמדפסת חזרה לפעול באופן תקין