
הזמנתי מדבקת זכוכית לOneplus X. כעבור 10 ימים התקשרתי לברר מה עלה בגורלו, ואמרו לי שהוא בדרך. כעבור שבועיים, התקשרו אלי שהיתה תקלה ולא נשלח בכלל. אמרתי להם שלא אחכה עוד, אקנה בחנות מקומית ושיבטלו את ההזמנה ויחזירו את הכסף. הסכימו. לאחר עוד שבועיים, המוצר מגיע בדואר (אחרי שקניתי אחר ואין לי בו צורך). התקשרתי שוב, אמור לי, נכון, טעינו, תשלח בחזרה בדואר ונזכה אותך. בינתיים הוא יושב אצלי בבית, כי אין לי זמן ללכת לדואר, וגם לא בטוח ששווה את המאמץ והזמן עבור זיכוי של 39 ש"ח, כאשר אני מסופק אם באמת יזכו אותי גם על הוצאות שליחת דואר בחזרה. בקיצור, הם איבדו את האימון שלי ולא הייתי קונה מהם שוב.
היי חנן אני ירענן את זכרונך שדיברת איתי ואמרתי לך תשלח בחזרה ואזכה אותך על המגן מסך וגם על המשלוח ויש לי גם הקלטה של השיחה,אוסיף גם שבפעם השניה קיבלת 2 מגיני מסך כפיצוי! מה אתה מצפה שנגיד לך להשאיר את המוצר אצלך ונזכה אותך? זאת הסחורה שלי! תחזיר לי אותה ואזכה אותך וגם על המשלוח חבל שאתה מתנהג ככה.













