
המוצר אכן הגיע אחרי כ-3 ימים לנקודת האיסוף שבחרתי, אבל החנות שולחת הודעה כבר מיום למחרת, בכל יום!!, גם בשבת, בנוסח מאיים. אם לא אקח את המוצר בזמן הוא יוחזר לחנות. לא כתוב כמה ימי עבודה המוצר ישהה בנקודת האיסוף, ומה הכוונה בלקחת בזמן. סתם מלחיץ. נסעתי במיוחד אחרי 2.5 ימי עבודה, כי חששתי שהמוצר יוחזר לטבע בעיר אחרי 48 שעות, כפי שהיה כתוב במסך ההזמנה. נוסח ההודעה צריך להיות ברור ולא מאיים, ולציין כמה זמן עומד לרשותי לאסוף את המוצר. הרי שילמתי עבורו, ואני כנראה רוצה לאסוף אותו...























