הזמנתי כיריים כיריים גז Blackpunt BL713IX. סיימתי את ההזמנה (כולל תשלום והכל). זה אמור היה להגיע תוך 7 ימים.
יום למחרת התקשר איש ממש ממש נחמד ואחרי שניסה להגיד לי שאני רוצה משהו אחר, הודה שאין את זה במלאי ויבדוק שוב עוד כמה ימים. בדק מול היבואן, אכן לא היה במלאי, ומאחר שלא השתכנעתי לקחת משהו אחר ממנו במקום, הסכים לבטל את ההזמנה.
האיש היה נחמד ואדיב אבל אני חושבת שלא צריך לקבל הזמנות על מוצרים שאין להם, ואז לכשנע אנשים לקחץ משהו אחר מתוך המוצרים שלך. רוב האנשים נופלים בפח הזה.
תגובת החנות
לקוח יקר
קנית מוצר שיש ממנו כמה צבעים על אותו דגם, הדגם קיים בצבע זכוכית לבן ושחור.
רכשת בצבע נירוסטה, שלצערנו אזל במלאי ניסינו לעזור ולהשיג לך בצבע שרצית לאחר שלא צלחנו הצענו לך בצבעים שאכן קיים במלאי ולא הייתה מעוניין וביטלנו לך את ההזמנה וזיכינו אותך בכל הסכום ששולם.
מצטערים על האי נוחות.